Zdravíčko roveristi
chtel jsem se zeptat na určité rozdíli mezi seriovkou Rover 25 a MG ZR...pokal byste napsali nejaké postřehy,budu velice rád...vážně přemýšlím 2 rokem že bych si pořídil již zminované MG ZRko 1.8l. A pokud by jste přidali postřehy k tomuto motoru co se týče jeho uskalí...budu velice rád Jen otázka...Proč tolika roverům odchází těsnení pod hlavou????6e by tkz. "Dětská nemoc"????díky Rejty
KOUPĚ Rover 25-MG
-
- Příspěvky: 3
- Registrován: čtv lis 01, 2007 22:26
- Bydliště: USTÍ NAD LABEM
- Kontaktovat uživatele:
KOUPĚ Rover 25-MG
MÝM SNEM JE MG ZR,SNAD SE HO NEKDY DOCKÁM
- AnderN
- Site Admin
- Příspěvky: 6964
- Registrován: pon zář 17, 2007 17:46
- Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817
- Kontaktovat uživatele:
Re: KOUPĚ Rover 25-MG
Ani ne tak detska nemoc, jako spis epidemie ... kolem 100 tisic km to potka snad kazdy zazehovy motor v Roverech 200/25/400/45. Problem je tady rozebirany na vice mistech vcetne reseni. Rozdily mezi R25/MG ZR jsou predevsim kosmeticke, ale i technicke - de facto se da rict, ze MG fungovalo jako "dvorni tuner" Roveru, takze ZR ma navic spoilery, jinou masku s logem, jine materialy v interieru (mene dreva, vice sportovniho strihu), vice anatomicke sedacky, velka kola, sportovni odpruzeni. Nemontovaly se do nej zakladni motory 1,1 ani slabsi 1,4, ale jen vykonne verze 1,4 (105k) a 1,8 (160k), pro usporne ridice pak byla k dispozici vznetova jednotka 2,0 naladena na 83kW, ale k charakteru MG mi osobne spis pasuji vykonne zazehove agregaty.