Příspěvek
od AnderN » stř bře 19, 2008 21:02
Ani ne tak detska nemoc, jako spis epidemie ... kolem 100 tisic km to potka snad kazdy zazehovy motor v Roverech 200/25/400/45. Problem je tady rozebirany na vice mistech vcetne reseni. Rozdily mezi R25/MG ZR jsou predevsim kosmeticke, ale i technicke - de facto se da rict, ze MG fungovalo jako "dvorni tuner" Roveru, takze ZR ma navic spoilery, jinou masku s logem, jine materialy v interieru (mene dreva, vice sportovniho strihu), vice anatomicke sedacky, velka kola, sportovni odpruzeni. Nemontovaly se do nej zakladni motory 1,1 ani slabsi 1,4, ale jen vykonne verze 1,4 (105k) a 1,8 (160k), pro usporne ridice pak byla k dispozici vznetova jednotka 2,0 naladena na 83kW, ale k charakteru MG mi osobne spis pasuji vykonne zazehove agregaty.
MG ZT CDTi @ 118 kW / 370 Nm - 2009-? :: 200.000 km @
Rover 25 18K4F / automat CVT - 2013-? :: 50.000 km @
Rover Mini Cooper - 2016-? :: 20.000 km @

Ex.
Rover 620 SDi - 2004-2009 :: 100.000 km @
