214i, samá závada

Odpovědět
Tommi_82
Příspěvky: 6440
Registrován: čtv zář 20, 2007 18:17
Bydliště: Šumperk
Kontaktovat uživatele:

Re: 214i, samá závada

Příspěvek od Tommi_82 » čtv led 27, 2011 21:18

Však na ty naše cesty je škoda to měnit. :lol:
Dříve: 214 Si r.v. 1996 modrá met.
Obrázek
Dříve: 75 Tourer 2.0 CDT r.v. 04/2002 modrá met.(Royal blue)
Obrázek
Obrázek
Dříve: Mazda CX-7 2.3 DiSi Turbo 191 kW r.v. 2008
Obrázek
Nyní: Opel Zafira Tourer 2.0 CDTi 143 kW r.v. 2014
Obrázek

Uživatelský avatar
Vilém
Příspěvky: 889
Registrován: sob srp 02, 2008 23:15
Bydliště: U Kolína

Re: 214i, samá závada

Příspěvek od Vilém » čtv led 27, 2011 22:15

Odejdou pak i gumy. :(
http://www.rover-club.net/car_detail.php?id=228" onclick="window.open(this.href);return false;
Ještě Ford escort cabrio pro zábavu.
Seat Ibiza 1.9D, 47kw, dělník.

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17951
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: 214i, samá závada

Příspěvek od Trunda » pát led 28, 2011 8:12

Tommi Tommi...
... cozpak ti nedochazi, ze se tim nici skoro vsechno co je spojene s napravou? Ramena, silentbloky, atd. atd... sem tam se mi postesti jet za autem, ktere ma KO tlumice a to je des... to kolo skace jak cert na pruzince, bez ustani furt... nahoru, dolu, nahoru,... staci mi to jen videt a uz vim, ze na tlumice bych nikdy nehresil, protoze mam svoje auta rad... nehlede na to, ze je to fakt o hubu ml: bac ho! ;-)
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Tommi_82
Příspěvky: 6440
Registrován: čtv zář 20, 2007 18:17
Bydliště: Šumperk
Kontaktovat uživatele:

Re: 214i, samá závada

Příspěvek od Tommi_82 » pát led 28, 2011 9:25

počky, počky. :!: :!:
Moje tlumiče jsou podle mě KO ale to KO je u mě definováno jako stav, ve kterém je má 80 procent aut kolem stáří 10 let.
Mám tlumiče ve stejným stavu jako tak odhadem polovina lidí na tomhle klubu, jedinej rozdíl je v tom, že já si to jsem schopen připustit a přizpůsobuji tomu svou jízdu, zatímco jiní mají starší auto než já(podvozek v horším stavu) a nalhávají si že maj podvozek v cajku a jezděj s autem jako divočáci.

Takže opatrně s tím kázáním vůči mě. Však jsi za mnou jel, zdálo se ti snad, že moje kola jsou víc ve vzduchu než na zemi?

Je fakt že pak je ještě stav kterej mám definovanej jako totální KO a to už pak i na gumách je vidět že jsou oskákaný.
Dříve: 214 Si r.v. 1996 modrá met.
Obrázek
Dříve: 75 Tourer 2.0 CDT r.v. 04/2002 modrá met.(Royal blue)
Obrázek
Obrázek
Dříve: Mazda CX-7 2.3 DiSi Turbo 191 kW r.v. 2008
Obrázek
Nyní: Opel Zafira Tourer 2.0 CDTi 143 kW r.v. 2014
Obrázek

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17951
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: 214i, samá závada

Příspěvek od Trunda » pát led 28, 2011 10:03

Tak to jsi mel definovat vyraz KO pred tim, nez jsi ho pouzil ;-)
Ja to myslel obecne... Samozrejme ze jsem myslel total KO stav ;-) V takovem pripade tlumic nefunguje vubec a neplni svuj ucel. Pokud neni ve 100% stavu, ale funguje, pak to neni zle a zit se s tim da... na druhou stranu, clovek si na to zvykne a jezdi podle toho, jak se auto chova a nepresahuje limit moznosti... ;-)
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Tommi_82
Příspěvky: 6440
Registrován: čtv zář 20, 2007 18:17
Bydliště: Šumperk
Kontaktovat uživatele:

Re: 214i, samá závada

Příspěvek od Tommi_82 » pát led 28, 2011 10:11

Jojo na tom se shodnem. Správně by se měly tlumiče měnit už při tom stavu jakej mám já(a plno dalších majitelů) takže proto už tomu říkám KO. To nebylo myšleno jakože už vůbec neplnily funkci.
Dříve: 214 Si r.v. 1996 modrá met.
Obrázek
Dříve: 75 Tourer 2.0 CDT r.v. 04/2002 modrá met.(Royal blue)
Obrázek
Obrázek
Dříve: Mazda CX-7 2.3 DiSi Turbo 191 kW r.v. 2008
Obrázek
Nyní: Opel Zafira Tourer 2.0 CDTi 143 kW r.v. 2014
Obrázek

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17951
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: 214i, samá závada

Příspěvek od Trunda » pát led 28, 2011 10:32

No s tim nemuzu uplne souhlasit... dle meho nazoru jsou porad lepsi originalni kvalitni tlumice, ktere jsou v horsim stavu (do urcite miry), nez kdyz je nekdo vymeni za nejake "lacine" smejdy... a to plati do znacne miry... vezmi si, ze origo tlumice vydrzi v poho 200.000km, kdezto levnejsi nahrady jsou klidne po 50.000km potecene...
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Tommi_82
Příspěvky: 6440
Registrován: čtv zář 20, 2007 18:17
Bydliště: Šumperk
Kontaktovat uživatele:

Re: 214i, samá závada

Příspěvek od Tommi_82 » pát led 28, 2011 10:52

Já jsem neříkal že má koupit šmejdy. Když koupí šmejdy, holt je bude muset o to dřív vyměnit.
Prostě to jestli tlumiče fungujou "bez ztráty kytičky", nebo už maj "nějakej škraloup", za volantem vcelku poznáme i bez měření na odborném pracovišti a je jen na nás jestli s tím budem něco dělat(počínaje přeměřením a konče případnou výměnou) nebo ne. Když jo, tak je to už jen na nás jestli chcem aby ten stav "mizérie" zase nastal dřív nebo později.
Dříve: 214 Si r.v. 1996 modrá met.
Obrázek
Dříve: 75 Tourer 2.0 CDT r.v. 04/2002 modrá met.(Royal blue)
Obrázek
Obrázek
Dříve: Mazda CX-7 2.3 DiSi Turbo 191 kW r.v. 2008
Obrázek
Nyní: Opel Zafira Tourer 2.0 CDTi 143 kW r.v. 2014
Obrázek

F.i.s.h.men
Příspěvky: 1924
Registrován: úte lis 27, 2007 19:42
Bydliště: Praha, občas Karlovy Vary

Re: 214i, samá závada

Příspěvek od F.i.s.h.men » pát led 28, 2011 11:05

Já vám to za 150 odporně proměřím, ať se nehádáte.
ObrázekObrázek<<<---Klikni pro zvětšení
Rover 216GSi - zanedlouho transplantace motoru D16Z2 (na obrázku) + pár dalších oprav a úprav HOTOVO 31.7.2011

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17951
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: 214i, samá závada

Příspěvek od Trunda » pát led 28, 2011 11:08

My se nehadame :-D ;-)
Akorat ze, Tommi, sam to na aute tezko poznas, protoze si na to postupne zvykas... poznal bys to mozna, kdybys sedl do stejneho auta se stejnym pneu podle rozdilu...
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Uživatelský avatar
Roman620ti
Příspěvky: 3701
Registrován: pon zář 17, 2007 4:58

Re: 214i, samá závada

Příspěvek od Roman620ti » pát led 28, 2011 17:41

Teda vy toho tady naděláte, přesně jak říká Tommi, polovina klubu má ty tlumiče taky v prd*eli a ani vo tom nevěděj :lol:
2x Rover 620ti

Veronika
Příspěvky: 187
Registrován: čtv lis 01, 2007 10:50

Re: 214i, samá závada

Příspěvek od Veronika » pát led 28, 2011 18:05

Tak já to nechám před přezouváním auta zkonrolovat a vyměnit, když bude potřeba (asi jo). Jezdím s tím k Maredům, určitě by mi nevyměnili tlumiče za levný šmejdy. Dnes jsem se na to zase soustředila v zácpě na nuseláku, krom toho mi přišlo, že při brždění mě to táhne doleva. I když pustim volant při jízdě (pomalý samozřejmě), stáčí se auto vlevo. Možná mám jen blbě nafouklý kola, nafukuje mi je pán u benzínky za 50 korun. V každém případě už je knedlik opravdu velmi starý, takže bude muset zřejmě na celkovou prohlídku. Vyměňuje se někdy vzhledem k věku spojka, nebo něco, co se spojky týká? Myslim, že jí dávám celkem slušně zabrat...v podstatě na ní dost často stojim....nebo jen počkám, až odejde a pořídím novou? Dá se pak dvoustovka z roku 96 nnebo 98..už si to nepamatuju...prodat?

F.i.s.h.men
Příspěvky: 1924
Registrován: úte lis 27, 2007 19:42
Bydliště: Praha, občas Karlovy Vary

Re: 214i, samá závada

Příspěvek od F.i.s.h.men » pát led 28, 2011 18:33

Světlo si vyměň. To by měla zvládnout i žena a kdyby se to nepovedlo, tak se za mnou stav s žárovkou a já ti to vyměním. Lepší je vyměnit obě.
ObrázekObrázek<<<---Klikni pro zvětšení
Rover 216GSi - zanedlouho transplantace motoru D16Z2 (na obrázku) + pár dalších oprav a úprav HOTOVO 31.7.2011

Tommi_82
Příspěvky: 6440
Registrován: čtv zář 20, 2007 18:17
Bydliště: Šumperk
Kontaktovat uživatele:

Re: 214i, samá závada

Příspěvek od Tommi_82 » pát led 28, 2011 19:50

Tu spojku neřeš, to nech opravit až se posere.
Dvoustovka se prodat dá, ale ta tvoje bouraná a špinavá od psů moc na dračku nepůjde.
Dříve: 214 Si r.v. 1996 modrá met.
Obrázek
Dříve: 75 Tourer 2.0 CDT r.v. 04/2002 modrá met.(Royal blue)
Obrázek
Obrázek
Dříve: Mazda CX-7 2.3 DiSi Turbo 191 kW r.v. 2008
Obrázek
Nyní: Opel Zafira Tourer 2.0 CDTi 143 kW r.v. 2014
Obrázek

Veronika
Příspěvky: 187
Registrován: čtv lis 01, 2007 10:50

Re: 214i, samá závada

Příspěvek od Veronika » úte úno 22, 2011 19:00

Obracím se na vás s další příhodou - dnes ráno se mi přihodilo, že mi auto i na volnoběh zůstalo v otáčkách, které mělo při zařazené rychlosti, i při zastavení. Prostě tak jak jsem zrychlila v křižovatce a brzdila na dalším semaforu, zůstalo auto pořád v těch samých otáčkách při dojetí k semaforu a vyřazení. Na posledních světlech na míráku jsem musela restartovat, protože mi zůstaly otáčky z trojky, na třech tisících, i při stání a čekání. Po restartu už se to nestalo, normálně to šlapalo jako vždy. Nemohlo se někde něco ucpat? Co třeba nekvalitní benzín? Tankuju jenom na šelce, natural, někdy přilepším v powerem. Nic jsem nikam nedolívala, nic jsem nikde nečistila. Akorát jsem tedy byla minulý týden v myčce...ale po mytí se nic nedělo. Trošku hůř to startuje, není to na první otočení, chvilku chroupá, ráno startoval až na druhý. V zácpě na nuseláku na dvojku jakoby netáhl, měl strašně nízký otáčky, nezabíral, musela jsem víc přidávat plyn. A pak mě strašil s těma otáčkama zůstávajícíma na dvou až třech tisících. Mám něco nechat zkontrolovat? Raději hned? ....

Odpovědět