
214i, samá závada
-
- Příspěvky: 6440
- Registrován: čtv zář 20, 2007 19:17
- Bydliště: Šumperk
- Kontaktovat uživatele:
Re: 214i, samá závada
Však na ty naše cesty je škoda to měnit. 

Re: 214i, samá závada
Odejdou pak i gumy. 

http://www.rover-club.net/car_detail.php?id=228" onclick="window.open(this.href);return false;
Ještě Ford escort cabrio pro zábavu.
Seat Ibiza 1.9D, 47kw, dělník.
Ještě Ford escort cabrio pro zábavu.
Seat Ibiza 1.9D, 47kw, dělník.
Re: 214i, samá závada
Tommi Tommi...
... cozpak ti nedochazi, ze se tim nici skoro vsechno co je spojene s napravou? Ramena, silentbloky, atd. atd... sem tam se mi postesti jet za autem, ktere ma KO tlumice a to je des... to kolo skace jak cert na pruzince, bez ustani furt... nahoru, dolu, nahoru,... staci mi to jen videt a uz vim, ze na tlumice bych nikdy nehresil, protoze mam svoje auta rad... nehlede na to, ze je to fakt o hubu
bac ho! 
... cozpak ti nedochazi, ze se tim nici skoro vsechno co je spojene s napravou? Ramena, silentbloky, atd. atd... sem tam se mi postesti jet za autem, ktere ma KO tlumice a to je des... to kolo skace jak cert na pruzince, bez ustani furt... nahoru, dolu, nahoru,... staci mi to jen videt a uz vim, ze na tlumice bych nikdy nehresil, protoze mam svoje auta rad... nehlede na to, ze je to fakt o hubu


-
- Příspěvky: 6440
- Registrován: čtv zář 20, 2007 19:17
- Bydliště: Šumperk
- Kontaktovat uživatele:
Re: 214i, samá závada
počky, počky.
Moje tlumiče jsou podle mě KO ale to KO je u mě definováno jako stav, ve kterém je má 80 procent aut kolem stáří 10 let.
Mám tlumiče ve stejným stavu jako tak odhadem polovina lidí na tomhle klubu, jedinej rozdíl je v tom, že já si to jsem schopen připustit a přizpůsobuji tomu svou jízdu, zatímco jiní mají starší auto než já(podvozek v horším stavu) a nalhávají si že maj podvozek v cajku a jezděj s autem jako divočáci.
Takže opatrně s tím kázáním vůči mě. Však jsi za mnou jel, zdálo se ti snad, že moje kola jsou víc ve vzduchu než na zemi?
Je fakt že pak je ještě stav kterej mám definovanej jako totální KO a to už pak i na gumách je vidět že jsou oskákaný.


Moje tlumiče jsou podle mě KO ale to KO je u mě definováno jako stav, ve kterém je má 80 procent aut kolem stáří 10 let.
Mám tlumiče ve stejným stavu jako tak odhadem polovina lidí na tomhle klubu, jedinej rozdíl je v tom, že já si to jsem schopen připustit a přizpůsobuji tomu svou jízdu, zatímco jiní mají starší auto než já(podvozek v horším stavu) a nalhávají si že maj podvozek v cajku a jezděj s autem jako divočáci.
Takže opatrně s tím kázáním vůči mě. Však jsi za mnou jel, zdálo se ti snad, že moje kola jsou víc ve vzduchu než na zemi?
Je fakt že pak je ještě stav kterej mám definovanej jako totální KO a to už pak i na gumách je vidět že jsou oskákaný.
Re: 214i, samá závada
Tak to jsi mel definovat vyraz KO pred tim, nez jsi ho pouzil 
Ja to myslel obecne... Samozrejme ze jsem myslel total KO stav
V takovem pripade tlumic nefunguje vubec a neplni svuj ucel. Pokud neni ve 100% stavu, ale funguje, pak to neni zle a zit se s tim da... na druhou stranu, clovek si na to zvykne a jezdi podle toho, jak se auto chova a nepresahuje limit moznosti... 

Ja to myslel obecne... Samozrejme ze jsem myslel total KO stav


-
- Příspěvky: 6440
- Registrován: čtv zář 20, 2007 19:17
- Bydliště: Šumperk
- Kontaktovat uživatele:
Re: 214i, samá závada
Jojo na tom se shodnem. Správně by se měly tlumiče měnit už při tom stavu jakej mám já(a plno dalších majitelů) takže proto už tomu říkám KO. To nebylo myšleno jakože už vůbec neplnily funkci.
Re: 214i, samá závada
No s tim nemuzu uplne souhlasit... dle meho nazoru jsou porad lepsi originalni kvalitni tlumice, ktere jsou v horsim stavu (do urcite miry), nez kdyz je nekdo vymeni za nejake "lacine" smejdy... a to plati do znacne miry... vezmi si, ze origo tlumice vydrzi v poho 200.000km, kdezto levnejsi nahrady jsou klidne po 50.000km potecene...
-
- Příspěvky: 6440
- Registrován: čtv zář 20, 2007 19:17
- Bydliště: Šumperk
- Kontaktovat uživatele:
Re: 214i, samá závada
Já jsem neříkal že má koupit šmejdy. Když koupí šmejdy, holt je bude muset o to dřív vyměnit.
Prostě to jestli tlumiče fungujou "bez ztráty kytičky", nebo už maj "nějakej škraloup", za volantem vcelku poznáme i bez měření na odborném pracovišti a je jen na nás jestli s tím budem něco dělat(počínaje přeměřením a konče případnou výměnou) nebo ne. Když jo, tak je to už jen na nás jestli chcem aby ten stav "mizérie" zase nastal dřív nebo později.
Prostě to jestli tlumiče fungujou "bez ztráty kytičky", nebo už maj "nějakej škraloup", za volantem vcelku poznáme i bez měření na odborném pracovišti a je jen na nás jestli s tím budem něco dělat(počínaje přeměřením a konče případnou výměnou) nebo ne. Když jo, tak je to už jen na nás jestli chcem aby ten stav "mizérie" zase nastal dřív nebo později.
-
- Příspěvky: 1924
- Registrován: úte lis 27, 2007 19:42
- Bydliště: Praha, občas Karlovy Vary
Re: 214i, samá závada
Já vám to za 150 odporně proměřím, ať se nehádáte.
Re: 214i, samá závada
My se nehadame

Akorat ze, Tommi, sam to na aute tezko poznas, protoze si na to postupne zvykas... poznal bys to mozna, kdybys sedl do stejneho auta se stejnym pneu podle rozdilu...


Akorat ze, Tommi, sam to na aute tezko poznas, protoze si na to postupne zvykas... poznal bys to mozna, kdybys sedl do stejneho auta se stejnym pneu podle rozdilu...
- Roman620ti
- Příspěvky: 3701
- Registrován: pon zář 17, 2007 5:58
Re: 214i, samá závada
Teda vy toho tady naděláte, přesně jak říká Tommi, polovina klubu má ty tlumiče taky v prd*eli a ani vo tom nevěděj 

2x Rover 620ti
Re: 214i, samá závada
Tak já to nechám před přezouváním auta zkonrolovat a vyměnit, když bude potřeba (asi jo). Jezdím s tím k Maredům, určitě by mi nevyměnili tlumiče za levný šmejdy. Dnes jsem se na to zase soustředila v zácpě na nuseláku, krom toho mi přišlo, že při brždění mě to táhne doleva. I když pustim volant při jízdě (pomalý samozřejmě), stáčí se auto vlevo. Možná mám jen blbě nafouklý kola, nafukuje mi je pán u benzínky za 50 korun. V každém případě už je knedlik opravdu velmi starý, takže bude muset zřejmě na celkovou prohlídku. Vyměňuje se někdy vzhledem k věku spojka, nebo něco, co se spojky týká? Myslim, že jí dávám celkem slušně zabrat...v podstatě na ní dost často stojim....nebo jen počkám, až odejde a pořídím novou? Dá se pak dvoustovka z roku 96 nnebo 98..už si to nepamatuju...prodat?
-
- Příspěvky: 1924
- Registrován: úte lis 27, 2007 19:42
- Bydliště: Praha, občas Karlovy Vary
Re: 214i, samá závada
Světlo si vyměň. To by měla zvládnout i žena a kdyby se to nepovedlo, tak se za mnou stav s žárovkou a já ti to vyměním. Lepší je vyměnit obě.
-
- Příspěvky: 6440
- Registrován: čtv zář 20, 2007 19:17
- Bydliště: Šumperk
- Kontaktovat uživatele:
Re: 214i, samá závada
Tu spojku neřeš, to nech opravit až se posere.
Dvoustovka se prodat dá, ale ta tvoje bouraná a špinavá od psů moc na dračku nepůjde.
Dvoustovka se prodat dá, ale ta tvoje bouraná a špinavá od psů moc na dračku nepůjde.
Re: 214i, samá závada
Obracím se na vás s další příhodou - dnes ráno se mi přihodilo, že mi auto i na volnoběh zůstalo v otáčkách, které mělo při zařazené rychlosti, i při zastavení. Prostě tak jak jsem zrychlila v křižovatce a brzdila na dalším semaforu, zůstalo auto pořád v těch samých otáčkách při dojetí k semaforu a vyřazení. Na posledních světlech na míráku jsem musela restartovat, protože mi zůstaly otáčky z trojky, na třech tisících, i při stání a čekání. Po restartu už se to nestalo, normálně to šlapalo jako vždy. Nemohlo se někde něco ucpat? Co třeba nekvalitní benzín? Tankuju jenom na šelce, natural, někdy přilepším v powerem. Nic jsem nikam nedolívala, nic jsem nikde nečistila. Akorát jsem tedy byla minulý týden v myčce...ale po mytí se nic nedělo. Trošku hůř to startuje, není to na první otočení, chvilku chroupá, ráno startoval až na druhý. V zácpě na nuseláku na dvojku jakoby netáhl, měl strašně nízký otáčky, nezabíral, musela jsem víc přidávat plyn. A pak mě strašil s těma otáčkama zůstávajícíma na dvou až třech tisících. Mám něco nechat zkontrolovat? Raději hned? ....