
Praskající žárovka může být důsledek špatného kontaktu v konektorů - asi taky nechej překontrolovat zapojení světlometu.
A tak dali ti to na dva roky?

Normálně vozím v autě lékárničky minimálně dvě - novou, platnou - tu ukážu při kontrole a pak starou, propadlou. Když se namotáš k nějaké pořádné bouračce není lékárniček nikdy dost a to že se použije i prošlá je pořád lepší než kdyby chyběla. Navíc většina obsahu má životnost podstatně delší než je ze zákona dáno.AnderN píše:Vidíš, a já zrovna přemýšlím, co se starými lékárničkami ... už se mi ve skříni nakupily asi tři a v tomto roce přibudou další dvě.
Souhlasím plně s tímto stanoviskem, já nechci žádnou Ochcáfku či jiné koncernové auto do baráku, jednak protože se kradou a za druhé české auto už to stejně není tak co... První auto jsem měl Mondeo, druhé bylo a je Volvo V40 - ropák a třetí je 25 RF a jsem spokojen co se týče pohodlí a prostoru a i jízdních vlastností. Takže není důvod mít koncernové auto a že jsou díly levnějšá je alibistická kravina zažitá po celé ČRTommi_82 píše:Horvis:
Tvůj názor mě docela překvapuje. Srovnáváš co se týče spolehlivosti dvě auta který nejsou ani ze stejné doby ani se v bazarech nepohybují ve stejné cenové relaci.
Vem si že za cenu té fábie už jsi mohl mít BRITSKOU LIMUZÍNU R 75!!!!! A to už je kurevsky jiný svezení než v té fábii. Interiér nádhera, narozdíl od svezení v tvým autě.
Jinak ti přeju abys byl s tím tuctovým autem co nejdéle spokojenej a pozdravuj ve škodawerk fanclubu. Už nám sem takový věci ani nemusíš psát, stejně tady nenajdeš zastání.
PS: Moje 214Si r.v. 1996 jede jak víno!