214i, samá závada

Odpovědět
Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 18052
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: 214i, samá závada

Příspěvek od Trunda » pon pro 29, 2014 13:57

Dovez to panu Maredovi, jestli na něco přijde na diagnostice. Pokud diagnostika nebude hlásit s lambdou problém, tak to klidně nech až do příští technické ;-)
Praskající žárovka může být důsledek špatného kontaktu v konektorů - asi taky nechej překontrolovat zapojení světlometu.
A tak dali ti to na dva roky? :-)
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | ex MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Veronika
Příspěvky: 187
Registrován: čtv lis 01, 2007 10:50

Re: 214i, samá závada

Příspěvek od Veronika » úte led 06, 2015 13:38

Na 30 dnů :-) Mám ještě prdlou manžetu na pravém kole, to je blbá závada, měla jsem to i na minulým modrým, ale u něj už mi přestalo brzdit jedno kolo, což jsem vůbec nepoznala a z té technické mě vyklepli hnedle. Teď mi pán říkal, že to brzdí moc dobře, že se až diví vzhledem k té manžetě... Ono to bylo docela vtipný, protože pán si vybral, že chce kontrolovat moje auto, tak kouknul přes skleněný dveře a řiká - já si vezmu tu rouru. Tak jsem vstala a řikám - dobrý den :-) No a pak už se mě do recepce přišel se smíchem zeptat, jestli vim, jak vypadá manžeta v kole, nebyla jsem si jistá, jestli to není součástí povinný výbavy a vyhýbavě odpověděla, že asi ne úplně přesně, tak mě vzal na rampu, posvítil mi tam baterkou a řiká: tak se pojďte mrknout, jak vypadá ta vaše prasklá. Ale jinak zhodnotil dobře, že je to pěkný auto, nerezne, v pořádku vše a že si všiml, že vozím psa (to se nedá přehlídnout) a že ho překvapuje, že tam pes vůbec neni cejtit. Krom toho už vím, jak se ta přední žárovka vyměňuje, musí se vyndat nádržka na....servo??...a pak už to vyšroubuju :-) A sondu měnit budu určitě, nějak se mi zvedla spotřeba. Jinak paráda, ukazovala jsem pánovi technickýmu sbírku heverů, mám jich hrozně moc, v podstatě zdvojenou až ztrojenou povinnou výbavu. Lékárniček mám asi pět. Báječně se pak, až projdou, hodí pro zvířata buď vlastní, nebo útulková. Jediný, co budu potřebovat, nový zimní pneumatiky na příští zimu. Tak nevim, jaký - doporučíte? Je na to samozřejmě čas.

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 18052
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: 214i, samá závada

Příspěvek od Trunda » úte led 06, 2015 13:56

:-)
Tož bojuj... manžeta je v podstatě spotřební věc, ačkoli zajímavé, že já ji zatím nikdy měnit nemusel :-)
Jinak za mě zimní pneu jedině Michelin Alpin... sice vyšší cena, ale vyvážená mnohem vyšší výdrží proti ostatním, přičemž bez výrazného úbytku přežije i letní sezonu a přitom další zimu není na zabití :-)
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | ex MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Uživatelský avatar
AnderN
Site Admin
Příspěvky: 6973
Registrován: pon zář 17, 2007 18:46
Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817
Kontaktovat uživatele:

Re: 214i, samá závada

Příspěvek od AnderN » úte led 06, 2015 14:25

Vidíš, a já zrovna přemýšlím, co se starými lékárničkami ... už se mi ve skříni nakupily asi tři a v tomto roce přibudou další dvě.
Obrázek
MG ZT CDTi @ 118 kW / 370 Nm - 2009-? :: 200.000 km @ Obrázek
Rover 25 18K4F / automat CVT - 2013-? :: 50.000 km @ Obrázek
Rover Mini Cooper - 2016-? :: 20.000 km @ Obrázek
Ex. Rover 620 SDi - 2004-2009 :: 100.000 km @ Obrázek

olson
Příspěvky: 492
Registrován: čtv dub 25, 2013 15:28
Bydliště: Lanškroun

Re: 214i, samá závada

Příspěvek od olson » čtv led 08, 2015 11:20

AnderN píše:Vidíš, a já zrovna přemýšlím, co se starými lékárničkami ... už se mi ve skříni nakupily asi tři a v tomto roce přibudou další dvě.
Normálně vozím v autě lékárničky minimálně dvě - novou, platnou - tu ukážu při kontrole a pak starou, propadlou. Když se namotáš k nějaké pořádné bouračce není lékárniček nikdy dost a to že se použije i prošlá je pořád lepší než kdyby chyběla. Navíc většina obsahu má životnost podstatně delší než je ze zákona dáno.
Ostatní prošlé co se nakupí se dají dát domů, do dílny,...
ROVER 75CDT, r.v. 2001, zelená HEW
ROVER 620SDi, r.v. 1995, šedý
ROVER 620SDi, r.v. 1998, zelený
ROVER 620SDi, r.v. 1997, modrý
OLTCIT CLUB 11R

Uživatelský avatar
AnderN
Site Admin
Příspěvky: 6973
Registrován: pon zář 17, 2007 18:46
Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817
Kontaktovat uživatele:

Re: 214i, samá závada

Příspěvek od AnderN » čtv led 08, 2015 12:03

To ano, ale právě už všude lékárny mám, chalupy, garáže ... takže další lékárničky se postupně kupí doma. Aktuálně 3 ks. S tím vožením lékárniček nevím, podle takové logiky bys měl vozit lékáren, co se do auta vejde. V případě nehody ale stejně většinou člověk jako první volá záchranku a pak vytáhne lékárnu svou a okolních účastníků/čumilů.
Obrázek
MG ZT CDTi @ 118 kW / 370 Nm - 2009-? :: 200.000 km @ Obrázek
Rover 25 18K4F / automat CVT - 2013-? :: 50.000 km @ Obrázek
Rover Mini Cooper - 2016-? :: 20.000 km @ Obrázek
Ex. Rover 620 SDi - 2004-2009 :: 100.000 km @ Obrázek

Veronika
Příspěvky: 187
Registrován: čtv lis 01, 2007 10:50

Re: 214i, samá závada

Příspěvek od Veronika » čtv led 08, 2015 14:33

Trochu se obávám, že při bouračce člověk i při sebelepším úmyslu vůbec neví, co má dělat, ty bouračky nebývají nic pěknýho na pohled, spíš si myslím, že většina lidí na takovej pohled není zvyklá a udělá se jim blbě. Ale lékárničky se hodí na dost věcí, naopak do těch, co používám pro psy, ještě něco přidávám.
Jinak se ještě zeptám - opravdu dlouho se mi zahřívá auto, než se vůbec můžu rozjet. Když nastartuju, ještě dlouho nejdou rozsvítit světla, když se zkusím rozjet těsně po nastartování, v podstatě to skoro vždy chcípne, nebo to jede tak pomaloučku, že s tím stejně jet nemůžu. Napadne vás, co zkontrolovat či vyměnit?

olson
Příspěvky: 492
Registrován: čtv dub 25, 2013 15:28
Bydliště: Lanškroun

Re: 214i, samá závada

Příspěvek od olson » čtv led 08, 2015 15:20

Ano, většinou se jako první volá záchranka, ale ani ta není na místě hned a potom se samozřejmě pomoc od ostatních účastníků hodí. Vyložení čumilové, jinak zcela neužiteční, až situaci komplikující, jsou v tomto případě vhod. A pak jsou i místa, kde třeba uprostřed noci není příliš rušno, a to se pak hodí ta vlastní výbava.
ROVER 75CDT, r.v. 2001, zelená HEW
ROVER 620SDi, r.v. 1995, šedý
ROVER 620SDi, r.v. 1998, zelený
ROVER 620SDi, r.v. 1997, modrý
OLTCIT CLUB 11R

Uživatelský avatar
AnderN
Site Admin
Příspěvky: 6973
Registrován: pon zář 17, 2007 18:46
Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817
Kontaktovat uživatele:

Re: 214i, samá závada

Příspěvek od AnderN » čtv led 08, 2015 17:29

Veronika -- to rozhodně není normální. Jaké máš po nastartování studeného motoru otáčky? Už jsi to popsala Maredovi, co on na to?

Olson -- to je taková teoretická diskuze. Jasně, že vždycky záleží na situaci. Se vším ale nedovede počítat nikdo.
Obrázek
MG ZT CDTi @ 118 kW / 370 Nm - 2009-? :: 200.000 km @ Obrázek
Rover 25 18K4F / automat CVT - 2013-? :: 50.000 km @ Obrázek
Rover Mini Cooper - 2016-? :: 20.000 km @ Obrázek
Ex. Rover 620 SDi - 2004-2009 :: 100.000 km @ Obrázek

J0hny
Příspěvky: 2121
Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
Bydliště: Králův Dvůr
Kontaktovat uživatele:

Re: 214i, samá závada

Příspěvek od J0hny » čtv led 08, 2015 22:13

To vypadá na krokovej motorek :?
Obrázek
MG ZS 180+Ti | 45V6 LPG | 114GTi | 620Ti
[114SL,114GTi,218Si,416Si,220SD,420SDi,ZS180,220Ti RF]

Veronika
Příspěvky: 187
Registrován: čtv lis 01, 2007 10:50

Re: 214i, samá závada

Příspěvek od Veronika » pát led 16, 2015 15:45

Olsone - Pevně věřim v to, že bych v situaci, kdy je lékárnička potřeba, pomohla, jen vůbec netušim, jak bych reagovala na krev, nářek, viditelný zranění...minimálně sanitku bych volala 100% a od nehody, i když bych ji nezpůsobila, samozřejmě neodjela, to je jasný.
Otáčky...nevím, podívám se, kolem 900 to bude, ale raději ještě ověřim, do servisu jedu ve čtvrtek, zeptám se na to určitě.

olson
Příspěvky: 492
Registrován: čtv dub 25, 2013 15:28
Bydliště: Lanškroun

Re: 214i, samá závada

Příspěvek od olson » sob led 17, 2015 18:37

Andern - Jasně, já vím, jen se snažím do té teorie promítat poznatky z praxe.
Veronika - V takové situaci se skutečné reakce od těch očekávaných můžou dle konkrétních okolností různě lišit. Každý to máme nějak nastavené.
ROVER 75CDT, r.v. 2001, zelená HEW
ROVER 620SDi, r.v. 1995, šedý
ROVER 620SDi, r.v. 1998, zelený
ROVER 620SDi, r.v. 1997, modrý
OLTCIT CLUB 11R

TommiL
Příspěvky: 18
Registrován: sob kvě 23, 2015 22:48
Bydliště: Adelshofen, Germany

Re: 214i, samá závada

Příspěvek od TommiL » stř kvě 27, 2015 17:47

Tommi_82 píše:Horvis:

Tvůj názor mě docela překvapuje. Srovnáváš co se týče spolehlivosti dvě auta který nejsou ani ze stejné doby ani se v bazarech nepohybují ve stejné cenové relaci.

Vem si že za cenu té fábie už jsi mohl mít BRITSKOU LIMUZÍNU R 75!!!!! A to už je kurevsky jiný svezení než v té fábii. Interiér nádhera, narozdíl od svezení v tvým autě.

Jinak ti přeju abys byl s tím tuctovým autem co nejdéle spokojenej a pozdravuj ve škodawerk fanclubu. Už nám sem takový věci ani nemusíš psát, stejně tady nenajdeš zastání.

PS: Moje 214Si r.v. 1996 jede jak víno!
Souhlasím plně s tímto stanoviskem, já nechci žádnou Ochcáfku či jiné koncernové auto do baráku, jednak protože se kradou a za druhé české auto už to stejně není tak co... První auto jsem měl Mondeo, druhé bylo a je Volvo V40 - ropák a třetí je 25 RF a jsem spokojen co se týče pohodlí a prostoru a i jízdních vlastností. Takže není důvod mít koncernové auto a že jsou díly levnějšá je alibistická kravina zažitá po celé ČR
Rover 25 RF 1,6 EZ 2000 - Rovík
Volvo V40 1,9DI D4192 T2 EZ 2000

Veronika
Příspěvky: 187
Registrován: čtv lis 01, 2007 10:50

Re: 214i, samá závada

Příspěvek od Veronika » stř říj 07, 2015 11:32

Tak pánové, zelenáč pořád pěkně jezdí, teď dostane nový zimní gumy, nový brzdy, nějakou tu zimní prohlídku, nicméně, technickou mám do konce příštího roku a tak si řikám, že za chvíli bude čas kouknout po novým autě. Myslim, že své představy o toureru, co měl JeyTee, se vzdám, prostě budu chtít zase pětadvacítku. A zase požádám kolegu Zakara :-) Prostě jsem s tim zelenáčem hodně spokojená, už se konečně kolem mě objevujou lidi, který dokážou ocenit, jak pěkné to auto je. Jediný, co budeme v servisu řešit, je to dlouhý zahřívání, neustále zhasínající pravý přední světlo a lupání v okýnku u řidiče. Jinak přes léto žádný problémy, jen snad, že když zapnu klimu, přestane to auto jet, takže jsem prostě jezdila buď brzo ráno, nebo jsem v létě psa v autě vůbec nevozila.

Veronika
Příspěvky: 187
Registrován: čtv lis 01, 2007 10:50

Re: 214i, samá závada

Příspěvek od Veronika » stř říj 07, 2015 11:34

Jo a jen ještě dodám - pětadvacítku bych za fábii nikdy nevyměnila, fabie je proti R25 malinká, neprostorná, v podstatě bez kufru a neskutečně drahá. A v žádnym servisu ke mě nebudou mít takový přístup jako ke mě mají u Maredů, nebo u Zakarů, když je požádám o pomoc. Takže značku vůbec měnit nehodlám :-)

Odpovědět