akceleracia

Milan
Příspěvky: 45
Registrován: ned čer 15, 2008 22:02

akceleracia

Příspěvek od Milan » pon lis 24, 2008 18:46

Zdravim,
Zda sa mi, ze na obsah 1.6 mi to slabo akceleruje. Na jednotke ,aj ked to dam do vysokych otacok tak to len huci ale rozbeh a a akceleracia nic moc ,dvojka je lepsia a na trojke to uz zacina ist. Motor do otacok ide ale ako keby nemal tah. Skusal som aj test spojky ma mieste s rucnou, nepreklzuje. Neviem ci je to tak zprevodovane ale s porovnani s inymi autami je to slabe.
Rover 25 1.6 r.v.2000

R4ms3S
Příspěvky: 1496
Registrován: úte úno 05, 2008 18:12
Bydliště: Brno / Znojmo
Kontaktovat uživatele:

Re: akceleracia

Příspěvek od R4ms3S » pon lis 24, 2008 19:31

Sportovní filtr a průchozí výfuk ;)
Mám to u svýho a jede mnohem líp, hlavně v nízkých otáčkách tzn. 1 a 2 :admin:
Obrázek
CTR EP3 - http://www.r4ms3s.cz/ctr/" onclick="window.open(this.href);return false; - track car
MG ZR 160 - http://www.rover-club.net/car_detail.php?id=462" onclick="window.open(this.href);return false; - prodáno
Rover 214Si - http://www.rover-club.net/car_detail.php?id=104" onclick="window.open(this.href);return false; - prodáno

Uživatelský avatar
TommyLee
Příspěvky: 205
Registrován: ned říj 28, 2007 8:08
Bydliště: Mírová u Karlovách Varů

Re: akceleracia

Příspěvek od TommyLee » úte lis 25, 2008 13:44

Ta 1,6 musí mít tah i bez sport. filtru a výfuku! Je divný, že za 2-3 ti to táhne ok, pač největší sílu má 1. stupeň. Co olej? Benzín? Vzduch filtr? Palivovej filtr? To vše může mít vliv na akceleraci... A určitě mě někdo kdo o tom ví víc dopolní o další věci, který by na to mohli mít vliv...

max80

Re: akceleracia

Příspěvek od max80 » úte lis 25, 2008 13:57

.

Veronika
Příspěvky: 187
Registrován: čtv lis 01, 2007 10:50

Re: akceleracia

Příspěvek od Veronika » úte lis 25, 2008 14:41

Tenhle podobnej pocit sem z auta měla, když sem měla špatně nasazenej rozvodovej řemen - že je to auto líný a slabý.

Tommi_82
Příspěvky: 6440
Registrován: čtv zář 20, 2007 18:17
Bydliště: Šumperk
Kontaktovat uživatele:

Re: akceleracia

Příspěvek od Tommi_82 » úte lis 25, 2008 17:20

Verčo v tvojem 214i (55 kW) bych měl ten pocit i při správně nasazeným řemenu. :D
Dříve: 214 Si r.v. 1996 modrá met.
Obrázek
Dříve: 75 Tourer 2.0 CDT r.v. 04/2002 modrá met.(Royal blue)
Obrázek
Obrázek
Dříve: Mazda CX-7 2.3 DiSi Turbo 191 kW r.v. 2008
Obrázek
Nyní: Opel Zafira Tourer 2.0 CDTi 143 kW r.v. 2014
Obrázek

Uživatelský avatar
TommyLee
Příspěvky: 205
Registrován: ned říj 28, 2007 8:08
Bydliště: Mírová u Karlovách Varů

Re: akceleracia

Příspěvek od TommyLee » úte lis 25, 2008 18:50

Hele neurážej naší 214i :D zase to není tak líný autíčko! V poměru výkon/váha to je o malilinko horší než tátův Ford Focus 1,8 Tddi 66 kw. :mrgreen:
Když naší 214i vytočíš do správných otáček tak je to taky celkem svižný autíčko. Teda alespoň do třetího převodovýho stupně, čtyřka už je o něco horší a pětka ani nemluvě :wink: , to vše samozřejmě když jedu v autí sám, když jsem jel s full zátěží tj. 5 lidí + plnej kufr, tak už to bylo poněkud slabééééééé :wink:

Tommi_82
Příspěvky: 6440
Registrován: čtv zář 20, 2007 18:17
Bydliště: Šumperk
Kontaktovat uživatele:

Re: akceleracia

Příspěvek od Tommi_82 » úte lis 25, 2008 19:06

Jasný já vás jen tak škádlil. :admin:
Dříve: 214 Si r.v. 1996 modrá met.
Obrázek
Dříve: 75 Tourer 2.0 CDT r.v. 04/2002 modrá met.(Royal blue)
Obrázek
Obrázek
Dříve: Mazda CX-7 2.3 DiSi Turbo 191 kW r.v. 2008
Obrázek
Nyní: Opel Zafira Tourer 2.0 CDTi 143 kW r.v. 2014
Obrázek

Uživatelský avatar
TommyLee
Příspěvky: 205
Registrován: ned říj 28, 2007 8:08
Bydliště: Mírová u Karlovách Varů

Re: akceleracia

Příspěvek od TommyLee » úte lis 25, 2008 19:58

však já to taky beru jako škádlení... :mrgreen:

Uživatelský avatar
AnderN
Site Admin
Příspěvky: 6964
Registrován: pon zář 17, 2007 17:46
Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817
Kontaktovat uživatele:

Re: akceleracia

Příspěvek od AnderN » stř lis 26, 2008 12:51

R4ms3s: co ma zarazeny prevodovy stupen spolecneho s otackami? Naopak 1. a 2. se vytaceji do maxima nejsnadneji a vytocit takovou 5. za 6000 rpm, to uz chce chvili snazeni. Takze provoz v nizsich otackach naopak podle me spis odpovida vyssim rychlostnim stupnum.
Obrázek
MG ZT CDTi @ 118 kW / 370 Nm - 2009-? :: 200.000 km @ Obrázek
Rover 25 18K4F / automat CVT - 2013-? :: 50.000 km @ Obrázek
Rover Mini Cooper - 2016-? :: 20.000 km @ Obrázek
Ex. Rover 620 SDi - 2004-2009 :: 100.000 km @ Obrázek

Uživatelský avatar
Fujitsu
Příspěvky: 1187
Registrován: stř zář 19, 2007 20:04
Bydliště: Lanškroun
Kontaktovat uživatele:

Re: akceleracia

Příspěvek od Fujitsu » stř lis 26, 2008 13:20

Myslel to spíš tak, že na 1čku s autem jenom cukneš a hned řadíš 2, tu tam taky moc dlouho nepotrápíš a dáváš 3 a v normální jízdě se až na 3jku dostaneš trošku do vyšších otáček...takže nízké otáčky využíváš i u tech nejnižších rychlostí..
Rover 416Si, 1997, šedá kůže, Platinum Silver
http://www.rover-club.net/car_detail.php?id=212
www stránky: http://www.fuji.estranky.cz

Tommi_82
Příspěvky: 6440
Registrován: čtv zář 20, 2007 18:17
Bydliště: Šumperk
Kontaktovat uživatele:

Re: akceleracia

Příspěvek od Tommi_82 » stř lis 26, 2008 15:35

Jojo když je na tacháku 110 km/h tak už většinou řadívám trojku. :D

Taky jsem ten příspěvek moc nepochopil. Na jedničku se moc akcelerovat nedá ale na dvojku už to musí být akcelerace pořádná. Jednička je fakt jen na to dostat auto do pohybu, ale dvojka je na nabrání rychlosti už v pohodě.
Tohle mi zavání nějakým průserem na převodovce případně někde na táhle řadící páky nebo tak něco.
Když tam místo jedničky vrazím trojku tak je opravdu ta akcelerece slabá a do kopce vůbec žádná.

Celý to vypadá jakoby kolega řadil takhle : rozjezd 3 pak 4 a pak zase tři a to už ta trojka celkem táhne.
Dříve: 214 Si r.v. 1996 modrá met.
Obrázek
Dříve: 75 Tourer 2.0 CDT r.v. 04/2002 modrá met.(Royal blue)
Obrázek
Obrázek
Dříve: Mazda CX-7 2.3 DiSi Turbo 191 kW r.v. 2008
Obrázek
Nyní: Opel Zafira Tourer 2.0 CDTi 143 kW r.v. 2014
Obrázek

R4ms3S
Příspěvky: 1496
Registrován: úte úno 05, 2008 18:12
Bydliště: Brno / Znojmo
Kontaktovat uživatele:

Re: akceleracia

Příspěvek od R4ms3S » čtv lis 27, 2008 18:23

cože :shock: na jedničku yse endá akcelerovat no LOL
než jsem měl filtr nebo výfuk tak auto nejelo prostě stálo zahowno, v nízkých líný točit aspoň do 3500 do 4000 aby to jelo a trvalo to minuty v mém měřítku skoro hodiny.
A teď je to jiný jde to do otáček samo a nemusíš to tolik točit. pokud je ten borec zvyklej na jiný auto který má jinak položenej výkon tak se není čemu divit že se mu to zdá líný ;)
Obrázek
CTR EP3 - http://www.r4ms3s.cz/ctr/" onclick="window.open(this.href);return false; - track car
MG ZR 160 - http://www.rover-club.net/car_detail.php?id=462" onclick="window.open(this.href);return false; - prodáno
Rover 214Si - http://www.rover-club.net/car_detail.php?id=104" onclick="window.open(this.href);return false; - prodáno

R4ms3S
Příspěvky: 1496
Registrován: úte úno 05, 2008 18:12
Bydliště: Brno / Znojmo
Kontaktovat uživatele:

Re: akceleracia

Příspěvek od R4ms3S » čtv lis 27, 2008 18:25

AnderN píše:R4ms3s: co ma zarazeny prevodovy stupen spolecneho s otackami? Naopak 1. a 2. se vytaceji do maxima nejsnadneji a vytocit takovou 5. za 6000 rpm, to uz chce chvili snazeni. Takze provoz v nizsich otackach naopak podle me spis odpovida vyssim rychlostnim stupnum.
Cože? Jenže tady jde o to že to točí a nic, není to jak jiný auta který mají ten výkon někde u 3000 ale rover to má až tak u 5500 a to je sakra rozdíl, proto jsem mu řekl aby dal filtr a výfuk, vím co říkám udělá to mnoho, ale ne co se týče výkonu ale toho jak to auto pak jede ;)
Obrázek
CTR EP3 - http://www.r4ms3s.cz/ctr/" onclick="window.open(this.href);return false; - track car
MG ZR 160 - http://www.rover-club.net/car_detail.php?id=462" onclick="window.open(this.href);return false; - prodáno
Rover 214Si - http://www.rover-club.net/car_detail.php?id=104" onclick="window.open(this.href);return false; - prodáno

Milan
Příspěvky: 45
Registrován: ned čer 15, 2008 22:02

Re: akceleracia

Příspěvek od Milan » pát lis 28, 2008 23:27

No ja som to porovnaval s felicou 1.6 a ta sa mi zdala na jednotke sviznejsia, ale to je zase iny motor 8V, pravda ze 16V motory maju krutiak inac, takze to bude asi ok, a treba radit hned dvojku.
Rover 25 1.6 r.v.2000

Odpovědět