akceleracia
akceleracia
Zdravim,
Zda sa mi, ze na obsah 1.6 mi to slabo akceleruje. Na jednotke ,aj ked to dam do vysokych otacok tak to len huci ale rozbeh a a akceleracia nic moc ,dvojka je lepsia a na trojke to uz zacina ist. Motor do otacok ide ale ako keby nemal tah. Skusal som aj test spojky ma mieste s rucnou, nepreklzuje. Neviem ci je to tak zprevodovane ale s porovnani s inymi autami je to slabe.
Zda sa mi, ze na obsah 1.6 mi to slabo akceleruje. Na jednotke ,aj ked to dam do vysokych otacok tak to len huci ale rozbeh a a akceleracia nic moc ,dvojka je lepsia a na trojke to uz zacina ist. Motor do otacok ide ale ako keby nemal tah. Skusal som aj test spojky ma mieste s rucnou, nepreklzuje. Neviem ci je to tak zprevodovane ale s porovnani s inymi autami je to slabe.
Rover 25 1.6 r.v.2000
-
- Příspěvky: 1496
- Registrován: úte úno 05, 2008 18:12
- Bydliště: Brno / Znojmo
- Kontaktovat uživatele:
Re: akceleracia
Sportovní filtr a průchozí výfuk 
Mám to u svýho a jede mnohem líp, hlavně v nízkých otáčkách tzn. 1 a 2

Mám to u svýho a jede mnohem líp, hlavně v nízkých otáčkách tzn. 1 a 2


CTR EP3 - http://www.r4ms3s.cz/ctr/" onclick="window.open(this.href);return false; - track car
MG ZR 160 - http://www.rover-club.net/car_detail.php?id=462" onclick="window.open(this.href);return false; - prodáno
Rover 214Si - http://www.rover-club.net/car_detail.php?id=104" onclick="window.open(this.href);return false; - prodáno
Re: akceleracia
Ta 1,6 musí mít tah i bez sport. filtru a výfuku! Je divný, že za 2-3 ti to táhne ok, pač největší sílu má 1. stupeň. Co olej? Benzín? Vzduch filtr? Palivovej filtr? To vše může mít vliv na akceleraci... A určitě mě někdo kdo o tom ví víc dopolní o další věci, který by na to mohli mít vliv...
Re: akceleracia
Tenhle podobnej pocit sem z auta měla, když sem měla špatně nasazenej rozvodovej řemen - že je to auto líný a slabý.
-
- Příspěvky: 6440
- Registrován: čtv zář 20, 2007 19:17
- Bydliště: Šumperk
- Kontaktovat uživatele:
Re: akceleracia
Verčo v tvojem 214i (55 kW) bych měl ten pocit i při správně nasazeným řemenu. 

Re: akceleracia
Hele neurážej naší 214i
zase to není tak líný autíčko! V poměru výkon/váha to je o malilinko horší než tátův Ford Focus 1,8 Tddi 66 kw.
Když naší 214i vytočíš do správných otáček tak je to taky celkem svižný autíčko. Teda alespoň do třetího převodovýho stupně, čtyřka už je o něco horší a pětka ani nemluvě
, to vše samozřejmě když jedu v autí sám, když jsem jel s full zátěží tj. 5 lidí + plnej kufr, tak už to bylo poněkud slabééééééé 


Když naší 214i vytočíš do správných otáček tak je to taky celkem svižný autíčko. Teda alespoň do třetího převodovýho stupně, čtyřka už je o něco horší a pětka ani nemluvě


-
- Příspěvky: 6440
- Registrován: čtv zář 20, 2007 19:17
- Bydliště: Šumperk
- Kontaktovat uživatele:
Re: akceleracia
Jasný já vás jen tak škádlil. 

Re: akceleracia
však já to taky beru jako škádlení... 

- AnderN
- Site Admin
- Příspěvky: 6977
- Registrován: pon zář 17, 2007 18:46
- Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817
- Kontaktovat uživatele:
Re: akceleracia
R4ms3s: co ma zarazeny prevodovy stupen spolecneho s otackami? Naopak 1. a 2. se vytaceji do maxima nejsnadneji a vytocit takovou 5. za 6000 rpm, to uz chce chvili snazeni. Takze provoz v nizsich otackach naopak podle me spis odpovida vyssim rychlostnim stupnum.
- Fujitsu
- Příspěvky: 1187
- Registrován: stř zář 19, 2007 21:04
- Bydliště: Lanškroun
- Kontaktovat uživatele:
Re: akceleracia
Myslel to spíš tak, že na 1čku s autem jenom cukneš a hned řadíš 2, tu tam taky moc dlouho nepotrápíš a dáváš 3 a v normální jízdě se až na 3jku dostaneš trošku do vyšších otáček...takže nízké otáčky využíváš i u tech nejnižších rychlostí..
Rover 416Si, 1997, šedá kůže, Platinum Silver
http://www.rover-club.net/car_detail.php?id=212 www stránky: http://www.fuji.estranky.cz
http://www.rover-club.net/car_detail.php?id=212 www stránky: http://www.fuji.estranky.cz
-
- Příspěvky: 6440
- Registrován: čtv zář 20, 2007 19:17
- Bydliště: Šumperk
- Kontaktovat uživatele:
Re: akceleracia
Jojo když je na tacháku 110 km/h tak už většinou řadívám trojku.
Taky jsem ten příspěvek moc nepochopil. Na jedničku se moc akcelerovat nedá ale na dvojku už to musí být akcelerace pořádná. Jednička je fakt jen na to dostat auto do pohybu, ale dvojka je na nabrání rychlosti už v pohodě.
Tohle mi zavání nějakým průserem na převodovce případně někde na táhle řadící páky nebo tak něco.
Když tam místo jedničky vrazím trojku tak je opravdu ta akcelerece slabá a do kopce vůbec žádná.
Celý to vypadá jakoby kolega řadil takhle : rozjezd 3 pak 4 a pak zase tři a to už ta trojka celkem táhne.

Taky jsem ten příspěvek moc nepochopil. Na jedničku se moc akcelerovat nedá ale na dvojku už to musí být akcelerace pořádná. Jednička je fakt jen na to dostat auto do pohybu, ale dvojka je na nabrání rychlosti už v pohodě.
Tohle mi zavání nějakým průserem na převodovce případně někde na táhle řadící páky nebo tak něco.
Když tam místo jedničky vrazím trojku tak je opravdu ta akcelerece slabá a do kopce vůbec žádná.
Celý to vypadá jakoby kolega řadil takhle : rozjezd 3 pak 4 a pak zase tři a to už ta trojka celkem táhne.
-
- Příspěvky: 1496
- Registrován: úte úno 05, 2008 18:12
- Bydliště: Brno / Znojmo
- Kontaktovat uživatele:
Re: akceleracia
cože
na jedničku yse endá akcelerovat no LOL
než jsem měl filtr nebo výfuk tak auto nejelo prostě stálo zahowno, v nízkých líný točit aspoň do 3500 do 4000 aby to jelo a trvalo to minuty v mém měřítku skoro hodiny.
A teď je to jiný jde to do otáček samo a nemusíš to tolik točit. pokud je ten borec zvyklej na jiný auto který má jinak položenej výkon tak se není čemu divit že se mu to zdá líný

než jsem měl filtr nebo výfuk tak auto nejelo prostě stálo zahowno, v nízkých líný točit aspoň do 3500 do 4000 aby to jelo a trvalo to minuty v mém měřítku skoro hodiny.
A teď je to jiný jde to do otáček samo a nemusíš to tolik točit. pokud je ten borec zvyklej na jiný auto který má jinak položenej výkon tak se není čemu divit že se mu to zdá líný


CTR EP3 - http://www.r4ms3s.cz/ctr/" onclick="window.open(this.href);return false; - track car
MG ZR 160 - http://www.rover-club.net/car_detail.php?id=462" onclick="window.open(this.href);return false; - prodáno
Rover 214Si - http://www.rover-club.net/car_detail.php?id=104" onclick="window.open(this.href);return false; - prodáno
-
- Příspěvky: 1496
- Registrován: úte úno 05, 2008 18:12
- Bydliště: Brno / Znojmo
- Kontaktovat uživatele:
Re: akceleracia
Cože? Jenže tady jde o to že to točí a nic, není to jak jiný auta který mají ten výkon někde u 3000 ale rover to má až tak u 5500 a to je sakra rozdíl, proto jsem mu řekl aby dal filtr a výfuk, vím co říkám udělá to mnoho, ale ne co se týče výkonu ale toho jak to auto pak jedeAnderN píše:R4ms3s: co ma zarazeny prevodovy stupen spolecneho s otackami? Naopak 1. a 2. se vytaceji do maxima nejsnadneji a vytocit takovou 5. za 6000 rpm, to uz chce chvili snazeni. Takze provoz v nizsich otackach naopak podle me spis odpovida vyssim rychlostnim stupnum.


CTR EP3 - http://www.r4ms3s.cz/ctr/" onclick="window.open(this.href);return false; - track car
MG ZR 160 - http://www.rover-club.net/car_detail.php?id=462" onclick="window.open(this.href);return false; - prodáno
Rover 214Si - http://www.rover-club.net/car_detail.php?id=104" onclick="window.open(this.href);return false; - prodáno
Re: akceleracia
No ja som to porovnaval s felicou 1.6 a ta sa mi zdala na jednotke sviznejsia, ale to je zase iny motor 8V, pravda ze 16V motory maju krutiak inac, takze to bude asi ok, a treba radit hned dvojku.
Rover 25 1.6 r.v.2000