Pomoc!400 je na tom zle.
-
- Příspěvky: 2121
- Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
- Bydliště: Králův Dvůr
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pomoc!400 je na tom zle.
No nemusíš moc spěchat, zatím se mi shromaždujou v UK díly, ale sere mě, že nemůžu řešit ZS, až nasněží už s ním nevyjedu, to bude stejný, jak minulej rok s motorkou, druhej den potom co jsem dostal SPZky nasněžilo
Re: Pomoc!400 je na tom zle.
Sněžit? Neblbní! Já s tím s radostí nepočítám
Re: Pomoc!400 je na tom zle.
Proč tam jsou ty těsnění dvě?J0hny píše:Neni problém, jak to myslíš turbo? Myslíš tím díl trubo? - bohužel nejsou prachy. Myslíš-li tím ZS Turbo jasně, že řeší
A nebo ještě možnost, všiml jsem si, že od RMMB jsi měl odkaz na sadu s lištou:
http://www.ebay.co.uk/itm/MG-K-SERIES-M ... 2ec61d7d90
Joa budeš potřebovat http://www.ebay.co.uk/itm/NEW-GENUINE-M ... 4175a9f20b
http://www.rover-club.net/car_detail.php?id=228" onclick="window.open(this.href);return false;
Ještě Ford escort cabrio pro zábavu.
Seat Ibiza 1.9D, 47kw, dělník.
Ještě Ford escort cabrio pro zábavu.
Seat Ibiza 1.9D, 47kw, dělník.
-
- Příspěvky: 2121
- Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
- Bydliště: Králův Dvůr
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pomoc!400 je na tom zle.
To je taková plechová planžeta která se dává po srovnání hlavy, aby nenarostla komprese, jednoduše je ta hlava zase "dál" od pístů
Už jsem jí tam ale jednou záměrně nedával
Už jsem jí tam ale jednou záměrně nedával
Re: Pomoc!400 je na tom zle.
Jojo, osobně, tedy pokud už hlava nebyla stahovaná víckrát, bych to taky nechal nižší... motoru se pak chce lépe do otáček
-
- Příspěvky: 2121
- Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
- Bydliště: Králův Dvůr
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pomoc!400 je na tom zle.
Toť pravda
Jináč už jsem potvrdil přeposlání balíků, takže uvidíme jak rychle to zabalí a odešlou, ale pochybuju, že by to přišlo ještě v týdnu, spíš až začátkem přístího
Jináč už jsem potvrdil přeposlání balíků, takže uvidíme jak rychle to zabalí a odešlou, ale pochybuju, že by to přišlo ještě v týdnu, spíš až začátkem přístího
Re: Pomoc!400 je na tom zle.
Ale ta podložka tam není kvůli kompresi. Má chránit měkký povrch přebroušené hlavy, zabraňovat vtlačování kroužků těsnění do hlavy a eliminovat nerovnosti a póry na přebroušené ploše hlavy.
-
- Příspěvky: 2121
- Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
- Bydliště: Králův Dvůr
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pomoc!400 je na tom zle.
No vida a jak to bez ní vesele jezdí (4roky a 60tkm)
-
- Příspěvky: 2121
- Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
- Bydliště: Králův Dvůr
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pomoc!400 je na tom zle.
Tak co děláš něco?!?! Docela teplíčko ne? Mě musíš momentálně hooodně proklínat
Ale neboj, nejsi jedinej kdo něco dělá, dneska i včera jsem skoro celej den makal
Ale neboj, nejsi jedinej kdo něco dělá, dneska i včera jsem skoro celej den makal
Re: Pomoc!400 je na tom zle.
.... Hombre, celkem bych si k této problematice něco přečetl, ale nikde nic... nemáš nějaký článek...
Čistě logicky, pokud to tedy má řešit plochu po přebroušení, tak jeden z dalších významů to má tedy i kompenzaci výšky.... navíc fakt sám na svých motorech mám vyzkoušeno, že i ten malý úbytek výšky dělá dost... však víte jak "ostrá" Labuť byla... to samé Kupéčko... taky bylo přebroušené a s gumovým těsněním... a teď když tam Lenham dal vícevrstvé s tou podložkou, tak to teda tak do otáček rozhodně nechce... ale možná odspodu to má krouťák decentně lepší...
Čistě logicky, pokud to tedy má řešit plochu po přebroušení, tak jeden z dalších významů to má tedy i kompenzaci výšky.... navíc fakt sám na svých motorech mám vyzkoušeno, že i ten malý úbytek výšky dělá dost... však víte jak "ostrá" Labuť byla... to samé Kupéčko... taky bylo přebroušené a s gumovým těsněním... a teď když tam Lenham dal vícevrstvé s tou podložkou, tak to teda tak do otáček rozhodně nechce... ale možná odspodu to má krouťák decentně lepší...
Re: Pomoc!400 je na tom zle.
Nějaký článek je tady:
http://www.ptp-ltd.co.uk/shop/369_8/1/s ... gasket.htm?
To s tou výškou hlavy se řeší na některých dieselech, kde hrozí, že se po snížení hlavy potkají ventily s pístama. Pak je to jak s výbrusem - tři stupně přebroušení a čtyři tloušťky těsnění. Ale to u K-series nehrozí, komprese se sice zvýší, ale to určitě není hlavní důvod tam přidávat podložku.
http://www.ptp-ltd.co.uk/shop/369_8/1/s ... gasket.htm?
To s tou výškou hlavy se řeší na některých dieselech, kde hrozí, že se po snížení hlavy potkají ventily s pístama. Pak je to jak s výbrusem - tři stupně přebroušení a čtyři tloušťky těsnění. Ale to u K-series nehrozí, komprese se sice zvýší, ale to určitě není hlavní důvod tam přidávat podložku.
-
- Příspěvky: 2121
- Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
- Bydliště: Králův Dvůr
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pomoc!400 je na tom zle.
No vidíš, několik let si myslím něco, co není pravda
Re: Pomoc!400 je na tom zle.
Supr... díky za odkaz
No co vím, Zakar mi to říkal, to BRMko, co má Karel, tam si někdo hrál se zbroušením hlavy tolik, že se ventily potkaly... ale to je VVC a tam ty větší ventily jsou víc natěsno proti válci...
No co vím, Zakar mi to říkal, to BRMko, co má Karel, tam si někdo hrál se zbroušením hlavy tolik, že se ventily potkaly... ale to je VVC a tam ty větší ventily jsou víc natěsno proti válci...
Re: Pomoc!400 je na tom zle.
Zapadal Honzo zatím sněhem. Zatím to nešlo.Zejtra to možná zavezu do garáže.Hyn sa hukáže.
MG ZT-T 25K4F 140 kW 245 Nm.
Mini SPI 1995 -> 18K4K 118 kW 174Nm?
Mini SPI 1995 -> 18K4K 118 kW 174Nm?
Re: Pomoc!400 je na tom zle.
Škoda, že tomu prd rozumim velebnosti.Hombre píše:Nějaký článek je tady:
http://www.ptp-ltd.co.uk/shop/369_8/1/s ... gasket.htm?
To s tou výškou hlavy se řeší na některých dieselech, kde hrozí, že se po snížení hlavy potkají ventily s pístama. Pak je to jak s výbrusem - tři stupně přebroušení a čtyři tloušťky těsnění. Ale to u K-series nehrozí, komprese se sice zvýší, ale to určitě není hlavní důvod tam přidávat podložku.
http://www.rover-club.net/car_detail.php?id=228" onclick="window.open(this.href);return false;
Ještě Ford escort cabrio pro zábavu.
Seat Ibiza 1.9D, 47kw, dělník.
Ještě Ford escort cabrio pro zábavu.
Seat Ibiza 1.9D, 47kw, dělník.