Pomoc!400 je na tom zle.

J0hny
Příspěvky: 2121
Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
Bydliště: Králův Dvůr
Kontaktovat uživatele:

Re: Pomoc!400 je na tom zle.

Příspěvek od J0hny » sob led 18, 2014 17:10

No nemusíš moc spěchat, zatím se mi shromaždujou v UK díly, ale sere mě, že nemůžu řešit ZS, až nasněží už s ním nevyjedu, to bude stejný, jak minulej rok s motorkou, druhej den potom co jsem dostal SPZky nasněžilo vzek:
Obrázek
MG ZS 180+Ti | 45V6 LPG | 114GTi | 620Ti
[114SL,114GTi,218Si,416Si,220SD,420SDi,ZS180,220Ti RF]

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 18052
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Pomoc!400 je na tom zle.

Příspěvek od Trunda » sob led 18, 2014 19:49

Sněžit? Neblbní! Já s tím s radostí nepočítám ;-)
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | ex MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Uživatelský avatar
Vilém
Příspěvky: 889
Registrován: ned srp 03, 2008 0:15
Bydliště: U Kolína

Re: Pomoc!400 je na tom zle.

Příspěvek od Vilém » sob led 25, 2014 17:42

J0hny píše:Neni problém, jak to myslíš turbo? Myslíš tím díl trubo? - bohužel nejsou prachy. Myslíš-li tím ZS Turbo jasně, že řeší :lol: :P

A nebo ještě možnost, všiml jsem si, že od RMMB jsi měl odkaz na sadu s lištou:
http://www.ebay.co.uk/itm/MG-K-SERIES-M ... 2ec61d7d90

Joa budeš potřebovat http://www.ebay.co.uk/itm/NEW-GENUINE-M ... 4175a9f20b
Proč tam jsou ty těsnění dvě?
http://www.rover-club.net/car_detail.php?id=228" onclick="window.open(this.href);return false;
Ještě Ford escort cabrio pro zábavu.
Seat Ibiza 1.9D, 47kw, dělník.

J0hny
Příspěvky: 2121
Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
Bydliště: Králův Dvůr
Kontaktovat uživatele:

Re: Pomoc!400 je na tom zle.

Příspěvek od J0hny » sob led 25, 2014 17:56

To je taková plechová planžeta která se dává po srovnání hlavy, aby nenarostla komprese, jednoduše je ta hlava zase "dál" od pístů :wink:
Už jsem jí tam ale jednou záměrně nedával 8)
Obrázek
MG ZS 180+Ti | 45V6 LPG | 114GTi | 620Ti
[114SL,114GTi,218Si,416Si,220SD,420SDi,ZS180,220Ti RF]

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 18052
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Pomoc!400 je na tom zle.

Příspěvek od Trunda » sob led 25, 2014 20:03

Jojo, osobně, tedy pokud už hlava nebyla stahovaná víckrát, bych to taky nechal nižší... motoru se pak chce lépe do otáček ;-)
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | ex MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

J0hny
Příspěvky: 2121
Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
Bydliště: Králův Dvůr
Kontaktovat uživatele:

Re: Pomoc!400 je na tom zle.

Příspěvek od J0hny » sob led 25, 2014 20:05

Toť pravda :D
Jináč už jsem potvrdil přeposlání balíků, takže uvidíme jak rychle to zabalí a odešlou, ale pochybuju, že by to přišlo ještě v týdnu, spíš až začátkem přístího :cry:
Obrázek
MG ZS 180+Ti | 45V6 LPG | 114GTi | 620Ti
[114SL,114GTi,218Si,416Si,220SD,420SDi,ZS180,220Ti RF]

Hombre
Příspěvky: 2772
Registrován: pon zář 17, 2007 8:26
Bydliště: Krnov, tel: 604 573 386

Re: Pomoc!400 je na tom zle.

Příspěvek od Hombre » ned led 26, 2014 11:47

Ale ta podložka tam není kvůli kompresi. Má chránit měkký povrch přebroušené hlavy, zabraňovat vtlačování kroužků těsnění do hlavy a eliminovat nerovnosti a póry na přebroušené ploše hlavy.
.....Rover 45 1.6 2005...............MG-F 1.8 1999........
Obrázek.Obrázek
........Obrázek...........Obrázek.......

J0hny
Příspěvky: 2121
Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
Bydliště: Králův Dvůr
Kontaktovat uživatele:

Re: Pomoc!400 je na tom zle.

Příspěvek od J0hny » ned led 26, 2014 17:36

No vida a jak to bez ní vesele jezdí :D (4roky a 60tkm) :lol:
Obrázek
MG ZS 180+Ti | 45V6 LPG | 114GTi | 620Ti
[114SL,114GTi,218Si,416Si,220SD,420SDi,ZS180,220Ti RF]

J0hny
Příspěvky: 2121
Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
Bydliště: Králův Dvůr
Kontaktovat uživatele:

Re: Pomoc!400 je na tom zle.

Příspěvek od J0hny » ned led 26, 2014 17:53

Tak co děláš něco?!?! :D Docela teplíčko ne? Mě musíš momentálně hooodně proklínat met:
Ale neboj, nejsi jedinej kdo něco dělá, dneska i včera jsem skoro celej den makal 8)
Obrázek
MG ZS 180+Ti | 45V6 LPG | 114GTi | 620Ti
[114SL,114GTi,218Si,416Si,220SD,420SDi,ZS180,220Ti RF]

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 18052
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Pomoc!400 je na tom zle.

Příspěvek od Trunda » ned led 26, 2014 17:59

.... Hombre, celkem bych si k této problematice něco přečetl, ale nikde nic... nemáš nějaký článek...
Čistě logicky, pokud to tedy má řešit plochu po přebroušení, tak jeden z dalších významů to má tedy i kompenzaci výšky.... navíc fakt sám na svých motorech mám vyzkoušeno, že i ten malý úbytek výšky dělá dost... však víte jak "ostrá" Labuť byla... to samé Kupéčko... taky bylo přebroušené a s gumovým těsněním... a teď když tam Lenham dal vícevrstvé s tou podložkou, tak to teda tak do otáček rozhodně nechce... ale možná odspodu to má krouťák decentně lepší...
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | ex MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Hombre
Příspěvky: 2772
Registrován: pon zář 17, 2007 8:26
Bydliště: Krnov, tel: 604 573 386

Re: Pomoc!400 je na tom zle.

Příspěvek od Hombre » ned led 26, 2014 19:24

Nějaký článek je tady:
http://www.ptp-ltd.co.uk/shop/369_8/1/s ... gasket.htm?
To s tou výškou hlavy se řeší na některých dieselech, kde hrozí, že se po snížení hlavy potkají ventily s pístama. Pak je to jak s výbrusem - tři stupně přebroušení a čtyři tloušťky těsnění. Ale to u K-series nehrozí, komprese se sice zvýší, ale to určitě není hlavní důvod tam přidávat podložku.
.....Rover 45 1.6 2005...............MG-F 1.8 1999........
Obrázek.Obrázek
........Obrázek...........Obrázek.......

J0hny
Příspěvky: 2121
Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
Bydliště: Králův Dvůr
Kontaktovat uživatele:

Re: Pomoc!400 je na tom zle.

Příspěvek od J0hny » ned led 26, 2014 19:39

No vidíš, několik let si myslím něco, co není pravda :lol:
Obrázek
MG ZS 180+Ti | 45V6 LPG | 114GTi | 620Ti
[114SL,114GTi,218Si,416Si,220SD,420SDi,ZS180,220Ti RF]

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 18052
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Pomoc!400 je na tom zle.

Příspěvek od Trunda » ned led 26, 2014 20:40

Supr... díky za odkaz ;-)
No co vím, Zakar mi to říkal, to BRMko, co má Karel, tam si někdo hrál se zbroušením hlavy tolik, že se ventily potkaly... ale to je VVC a tam ty větší ventily jsou víc natěsno proti válci...
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | ex MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

JK Mini
Příspěvky: 315
Registrován: pon úno 25, 2013 20:53
Bydliště: Plzeň

Re: Pomoc!400 je na tom zle.

Příspěvek od JK Mini » ned led 26, 2014 21:10

Zapadal Honzo zatím sněhem. :? Zatím to nešlo.Zejtra to možná zavezu do garáže.Hyn sa hukáže. msm:
MG ZT-T 25K4F 140 kW 245 Nm.
Mini SPI 1995 -> 18K4K 118 kW 174Nm?

Uživatelský avatar
Vilém
Příspěvky: 889
Registrován: ned srp 03, 2008 0:15
Bydliště: U Kolína

Re: Pomoc!400 je na tom zle.

Příspěvek od Vilém » pon led 27, 2014 18:50

Hombre píše:Nějaký článek je tady:
http://www.ptp-ltd.co.uk/shop/369_8/1/s ... gasket.htm?
To s tou výškou hlavy se řeší na některých dieselech, kde hrozí, že se po snížení hlavy potkají ventily s pístama. Pak je to jak s výbrusem - tři stupně přebroušení a čtyři tloušťky těsnění. Ale to u K-series nehrozí, komprese se sice zvýší, ale to určitě není hlavní důvod tam přidávat podložku.
Škoda, že tomu prd rozumim velebnosti.
http://www.rover-club.net/car_detail.php?id=228" onclick="window.open(this.href);return false;
Ještě Ford escort cabrio pro zábavu.
Seat Ibiza 1.9D, 47kw, dělník.

Odpovědět