Pro upřesnění té krajnice.... představte si lehce klopenou pravotočivou zatáčku a u vnitřního okraje ostrý konce silnice a deseticentimetrový schod (mimo to ještě nějaké ty díry do toho). Dle mého by to bylo OK, ale vždy když prší a voda teče z vozovky dolů (k vnitřnímu okraji) bere s sebou i části krajnice, až tam vlastně žádná krajnice není a hned máte co dělat. Obzvláště večer nebo když to nemůžete objet...
Největší sranda byla, že byla noc a já měl vybitou baterku, tak jsem si svítil mobilem. A pak do toho ta zima. Nic příjemného

Zajímavé také je, že ten večer projelo kolem plno aut, ale zastavilo jen jedno a to jeden mladší tuner s Golfem. Sice to bylo už skoro po výměně kola, ale to nevadí, je vidět, že se pořád najde někdo kdo pomůže. Leč mnoho aut projelo, přibrzdilo, zhlédli o co jde a jeli pryč

Několik rad: vozte s sebou funkční rezervu (pořádně dofouknutou) klíč, hever a nějaké rukavice. Mějte v autě funkční baterku (žádné KO baterky;)) a občas protáhněte a ošetřete šrouby u kol, aby vám nezarezli... a nešli v případě potřeby sundat


Btw. najeto mám něco kolem 50000 km a to moc nejezdím, nikdy jsem ještě defekt neměl, takže tohle byla premiéra



