Alarm - problem
Re: Alarm - problem
jojo.... jeste ze jsem to rikal, ze to bude ono .... tak hlavne ze je to ok
Re: Alarm - problem
docela tezce odhalitelne, kdyz samo vyskakovalo... jednou to fungovalo podruhe ne
Re: Alarm - problem
To jo no.... proto se to resi tak, ze se to proste rozdela, ocisti a vyzkousi znovu zapojit... v mem pripade jsem si ale vsiml, ze po oddelani manzety tam ten konektor neni zasunuty na 100%...
Re: Alarm - problem
no já ho nechal odpojit a je to ... elektrikář sám říkal, že neví co to spouští že to překontroloval než to odpojil ... aspon ted už budou klidný noci
Re: Alarm - problem
Cha chá, odpojit alarm u Roveru 400 odborně nejde! Laboroval jsem nad tím hódně dlouho, schema nazpaměť naučený, a bavil jsem se s profíkem od autoelektroniky a výsledek je ten že to nejde! Pokud auto nepříjemně houká, a odstřihne se klakson, tak je to jen ticho. Ale obvody jsou spuštěny a odebírají drahocenný proud z baterie, která se vybije. Měřil jsem to (asi před třemi lety - neptejte se mne na přesné hodnoty), a z uzamčeného hlídaného auta je odběr z baterie v řádech desítek miliampér (cca 20mA), a při alarmu, kdy je odpojený klakson je odběr asi tak 300-500mA.
Takže pokud je problém s alarmem a chce to někdo řešit radikálně a nechce se v tom všem vrtat, tak prostě odstřihnout kabely ke všem čidlům (kapota, kufr, dveře, odpojit prostorové čidlo). Tímto se řeší tzv. "odpojení alarmu" - funguje centrál a to je tak vše, a tohle zvládne šikovný mechanik za pár minut a bude si účtovat za odbornou práci pár stokorun. Ale doporučuji najít závadu. A než se vrtat v kabelech, tak opravdu ta čidla jednoduše očistit. Dveře jsou otázkou pár minut, kufr je složitější, a kapota (tam je nejčastější závada), té se člověk nesmí bát a odšroubovat to.
Jinak elektronika centrálu je stejná s imobilizérem, a ten bohužel také nejde odpojit.
Takže pokud je problém s alarmem a chce to někdo řešit radikálně a nechce se v tom všem vrtat, tak prostě odstřihnout kabely ke všem čidlům (kapota, kufr, dveře, odpojit prostorové čidlo). Tímto se řeší tzv. "odpojení alarmu" - funguje centrál a to je tak vše, a tohle zvládne šikovný mechanik za pár minut a bude si účtovat za odbornou práci pár stokorun. Ale doporučuji najít závadu. A než se vrtat v kabelech, tak opravdu ta čidla jednoduše očistit. Dveře jsou otázkou pár minut, kufr je složitější, a kapota (tam je nejčastější závada), té se člověk nesmí bát a odšroubovat to.
Jinak elektronika centrálu je stejná s imobilizérem, a ten bohužel také nejde odpojit.
45 1,6i - 2000, argento colore