Příspěvek
od radim » úte úno 14, 2012 21:19
Cha chá, odpojit alarm u Roveru 400 odborně nejde! Laboroval jsem nad tím hódně dlouho, schema nazpaměť naučený, a bavil jsem se s profíkem od autoelektroniky a výsledek je ten že to nejde! Pokud auto nepříjemně houká, a odstřihne se klakson, tak je to jen ticho. Ale obvody jsou spuštěny a odebírají drahocenný proud z baterie, která se vybije. Měřil jsem to (asi před třemi lety - neptejte se mne na přesné hodnoty), a z uzamčeného hlídaného auta je odběr z baterie v řádech desítek miliampér (cca 20mA), a při alarmu, kdy je odpojený klakson je odběr asi tak 300-500mA.
Takže pokud je problém s alarmem a chce to někdo řešit radikálně a nechce se v tom všem vrtat, tak prostě odstřihnout kabely ke všem čidlům (kapota, kufr, dveře, odpojit prostorové čidlo). Tímto se řeší tzv. "odpojení alarmu" - funguje centrál a to je tak vše, a tohle zvládne šikovný mechanik za pár minut a bude si účtovat za odbornou práci pár stokorun. Ale doporučuji najít závadu. A než se vrtat v kabelech, tak opravdu ta čidla jednoduše očistit. Dveře jsou otázkou pár minut, kufr je složitější, a kapota (tam je nejčastější závada), té se člověk nesmí bát a odšroubovat to.
Jinak elektronika centrálu je stejná s imobilizérem, a ten bohužel také nejde odpojit.
45 1,6i - 2000, argento colore