Alarm - problem

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17950
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Alarm - problem

Příspěvek od Trunda » ned led 29, 2012 21:13

jojo.... jeste ze jsem to rikal, ze to bude ono :-D ;-) .... tak hlavne ze je to ok ;-)
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

sector
Příspěvky: 326
Registrován: úte říj 09, 2007 8:48
Bydliště: Warsaw

Re: Alarm - problem

Příspěvek od sector » ned led 29, 2012 22:20

docela tezce odhalitelne, kdyz samo vyskakovalo... jednou to fungovalo podruhe ne :?

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17950
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Alarm - problem

Příspěvek od Trunda » pon led 30, 2012 10:24

To jo no.... proto se to resi tak, ze se to proste rozdela, ocisti a vyzkousi znovu zapojit... v mem pripade jsem si ale vsiml, ze po oddelani manzety tam ten konektor neni zasunuty na 100%...
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

karloz
Příspěvky: 8
Registrován: ned led 08, 2012 14:59

Re: Alarm - problem

Příspěvek od karloz » pát úno 03, 2012 21:41

no já ho nechal odpojit a je to ... elektrikář sám říkal, že neví co to spouští že to překontroloval než to odpojil ... aspon ted už budou klidný noci :-D

radim
Příspěvky: 49
Registrován: pon zář 24, 2007 17:29
Bydliště: Kroměříž

Re: Alarm - problem

Příspěvek od radim » úte úno 14, 2012 21:19

Cha chá, odpojit alarm u Roveru 400 odborně nejde! Laboroval jsem nad tím hódně dlouho, schema nazpaměť naučený, a bavil jsem se s profíkem od autoelektroniky a výsledek je ten že to nejde! Pokud auto nepříjemně houká, a odstřihne se klakson, tak je to jen ticho. Ale obvody jsou spuštěny a odebírají drahocenný proud z baterie, která se vybije. Měřil jsem to (asi před třemi lety - neptejte se mne na přesné hodnoty), a z uzamčeného hlídaného auta je odběr z baterie v řádech desítek miliampér (cca 20mA), a při alarmu, kdy je odpojený klakson je odběr asi tak 300-500mA.
Takže pokud je problém s alarmem a chce to někdo řešit radikálně a nechce se v tom všem vrtat, tak prostě odstřihnout kabely ke všem čidlům (kapota, kufr, dveře, odpojit prostorové čidlo). Tímto se řeší tzv. "odpojení alarmu" - funguje centrál a to je tak vše, a tohle zvládne šikovný mechanik za pár minut a bude si účtovat za odbornou práci pár stokorun. Ale doporučuji najít závadu. A než se vrtat v kabelech, tak opravdu ta čidla jednoduše očistit. Dveře jsou otázkou pár minut, kufr je složitější, a kapota (tam je nejčastější závada), té se člověk nesmí bát a odšroubovat to.
Jinak elektronika centrálu je stejná s imobilizérem, a ten bohužel také nejde odpojit.
45 1,6i - 2000, argento colore

Odpovědět