Tuning ? - sportovní sání
- Roman620ti
- Příspěvky: 3701
- Registrován: pon zář 17, 2007 4:58
Re: Tuning ? - sportovní sání
Jó to je nová doba... Jedna věc mě ale těší, že 11 let starej motor 2.0ti z Rourka má naprosto stejnej výkon a obsah, jako novej motor v Oktavii II a v Audinách a kdoví kde ještě 2.0FSI. Oba dvoulitry a oba 147kw a to mě velmi těší... Sice v Rouvrech už za ty roky nějaká ta kobyla zdechla, tak stejně je super, že angláni měli takovou machrovinku už od roku 1994...
2x Rover 620ti
Re: Tuning ? - sportovní sání
Asi tak nějak, motory v Rourkách jsou prostě vyjímečné... ať už kladnými vlastnostmi, tak zápornými...
- Roman620ti
- Příspěvky: 3701
- Registrován: pon zář 17, 2007 4:58
Re: Tuning ? - sportovní sání
Původně jsem chtěl japonce, ty maj ty benzínový motory myslím nejlepší.
http://www.rover-club.net/car_detail.php?id=228" onclick="window.open(this.href);return false;
Ještě Ford escort cabrio pro zábavu.
Seat Ibiza 1.9D, 47kw, dělník.
Ještě Ford escort cabrio pro zábavu.
Seat Ibiza 1.9D, 47kw, dělník.
Re: Tuning ? - sportovní sání
Jednu bych měl:Fujitsu píše:Rodinné auto s laďákem? To mi teda moc nepřišlo, ikdyž do tech 3000 nebyl moc slyšet. Ale ten otevřenej filtr asi dost pomohl laďáku k většímu průtoku a tím i k vyšší hlučnosti.
Jinak ten Escord nevypadal nejhůř Máš fotky i vnitřku?
Eny: Ta spotřeba se mi líbí. Zkus popsat dojmy z jízdy jako takové, pocítění při předjíždění z nižších otáček, míň plynu při rozjíždění, pětka ve vsi ... ???
http://img389.imageshack.us/my.php?imag ... 715ff9.jpg
http://www.rover-club.net/car_detail.php?id=228" onclick="window.open(this.href);return false;
Ještě Ford escort cabrio pro zábavu.
Seat Ibiza 1.9D, 47kw, dělník.
Ještě Ford escort cabrio pro zábavu.
Seat Ibiza 1.9D, 47kw, dělník.
- Fujitsu
- Příspěvky: 1187
- Registrován: stř zář 19, 2007 20:04
- Bydliště: Lanškroun
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tuning ? - sportovní sání
Vilém: ty kompa ve dveřích jsou hustý
Rover 416Si, 1997, šedá kůže, Platinum Silver
http://www.rover-club.net/car_detail.php?id=212 www stránky: http://www.fuji.estranky.cz
http://www.rover-club.net/car_detail.php?id=212 www stránky: http://www.fuji.estranky.cz
Re: Tuning ? - sportovní sání
Ty vejšky měly jít na černo, ale nedošlo na to. Byly zadarmo..Fujitsu píše:Vilém: ty kompa ve dveřích jsou hustý
http://www.rover-club.net/car_detail.php?id=228" onclick="window.open(this.href);return false;
Ještě Ford escort cabrio pro zábavu.
Seat Ibiza 1.9D, 47kw, dělník.
Ještě Ford escort cabrio pro zábavu.
Seat Ibiza 1.9D, 47kw, dělník.
- Fujitsu
- Příspěvky: 1187
- Registrován: stř zář 19, 2007 20:04
- Bydliště: Lanškroun
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tuning ? - sportovní sání
Tak mě teď čeká výměna filtru a stále přemýšlím, jestli nekoupit sportovní filtr přímo do origo airboxu, má s tím někdo osobní zkušenost?
Druhá věc je, kde takovou potvoru sehnat? Všude mají jenom ty přímé...
Druhá věc je, kde takovou potvoru sehnat? Všude mají jenom ty přímé...
Rover 416Si, 1997, šedá kůže, Platinum Silver
http://www.rover-club.net/car_detail.php?id=212 www stránky: http://www.fuji.estranky.cz
http://www.rover-club.net/car_detail.php?id=212 www stránky: http://www.fuji.estranky.cz
- AnderN
- Site Admin
- Příspěvky: 6964
- Registrován: pon zář 17, 2007 17:46
- Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tuning ? - sportovní sání
Mel jsem ho blahe pameti v R600 diesel. Bavlneny filtr K&N v originalnim airboxu. Vyhoda -- nemusi se menit jako papirovy, jen se cas od casu vycisti. Nevyhoda -- vyssi cena, ale ne zas o tolik. Meli ho tenkrat tusim v ELITu.
-
- Příspěvky: 1924
- Registrován: úte lis 27, 2007 19:42
- Bydliště: Praha, občas Karlovy Vary
Re: Tuning ? - sportovní sání
Roman620ti píše:Jó to je nová doba... Jedna věc mě ale těší, že 11 let starej motor 2.0ti z Rourka má naprosto stejnej výkon a obsah, jako novej motor v Oktavii II a v Audinách a kdoví kde ještě 2.0FSI. Oba dvoulitry a oba 147kw a to mě velmi těší... Sice v Rouvrech už za ty roky nějaká ta kobyla zdechla, tak stejně je super, že angláni měli takovou machrovinku už od roku 1994...
Jestli se nepletu, tak stejne vykonej motor ma i fiat coupe nekdy z te doby.
A honda ma seriovej motor B16A2 s vykonem 160koni bez turba a obsahem 1.6 !!!
a integra type-r ma taky myslim 200koni 1.8 bez turba
Re: Tuning ? - sportovní sání
No jo, pánové, ale tyhle motory nemusí plnit euro 4 nebo 5, kdyby nebyly tak přísné emisní normy, byl by ten výkon taky někde jinde.
- Fujitsu
- Příspěvky: 1187
- Registrován: stř zář 19, 2007 20:04
- Bydliště: Lanškroun
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tuning ? - sportovní sání
A byl tam nějaký ten nárust výkonu v nízkých otáčkách? Ikdyž je to asi nesmysl srovnávat sání u dieslu a u benzínu.AnderN píše:Mel jsem ho blahe pameti v R600 diesel. Bavlneny filtr K&N v originalnim airboxu. Vyhoda -- nemusi se menit jako papirovy, jen se cas od casu vycisti. Nevyhoda -- vyssi cena, ale ne zas o tolik. Meli ho tenkrat tusim v ELITu.
Rover 416Si, 1997, šedá kůže, Platinum Silver
http://www.rover-club.net/car_detail.php?id=212 www stránky: http://www.fuji.estranky.cz
http://www.rover-club.net/car_detail.php?id=212 www stránky: http://www.fuji.estranky.cz
- AnderN
- Site Admin
- Příspěvky: 6964
- Registrován: pon zář 17, 2007 17:46
- Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tuning ? - sportovní sání
Jen vzduchovym filtrem tomu motoru zas tolik nepomuzes ... neumim si predstavit, v jakem stavu bys ten stary filtr musel mit, aby se po vymene dal aspon trochu poznat nejaky rozdil.
- AnderN
- Site Admin
- Příspěvky: 6964
- Registrován: pon zář 17, 2007 17:46
- Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tuning ? - sportovní sání
Myslim, ze absolutni spicka v tomto ohledu je motor v Honde S2000 ... taky dvoulitr bez turba, ale daval 240 PS a pro domaci japonsky trh byl naladeny dokonce na 250 PS!
- Fujitsu
- Příspěvky: 1187
- Registrován: stř zář 19, 2007 20:04
- Bydliště: Lanškroun
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tuning ? - sportovní sání
Právě, že jsem jel s Enyho 45kou po tom, co tam dal ten přímý filtr a potvrdil to i on sám, že z nízkých otáček se to sbírá lépe. To samé napsal i Vilém. Jenže oba dva mají přímý filtr, a to já moc nechci, asi.... .AnderN píše:Jen vzduchovym filtrem tomu motoru zas tolik nepomuzes ... neumim si predstavit, v jakem stavu bys ten stary filtr musel mit, aby se po vymene dal aspon trochu poznat nejaky rozdil.
Rover 416Si, 1997, šedá kůže, Platinum Silver
http://www.rover-club.net/car_detail.php?id=212 www stránky: http://www.fuji.estranky.cz
http://www.rover-club.net/car_detail.php?id=212 www stránky: http://www.fuji.estranky.cz