



Jednu bych měl:Fujitsu píše:Rodinné auto s laďákem? To mi teda moc nepřišlo, ikdyž do tech 3000 nebyl moc slyšet. Ale ten otevřenej filtr asi dost pomohl laďáku k většímu průtoku a tím i k vyšší hlučnosti.
Jinak ten Escord nevypadal nejhůřMáš fotky i vnitřku?
Eny: Ta spotřeba se mi líbí. Zkus popsat dojmy z jízdy jako takové, pocítění při předjíždění z nižších otáček, míň plynu při rozjíždění, pětka ve vsi... ???
Ty vejšky měly jít na černo, ale nedošlo na to. Byly zadarmo..Fujitsu píše:Vilém: ty kompa ve dveřích jsou hustý
Roman620ti píše:Jó to je nová doba...Jedna věc mě ale těší, že 11 let starej motor 2.0ti z Rourka má naprosto stejnej výkon a obsah, jako novej motor v Oktavii II a v Audinách a kdoví kde ještě 2.0FSI. Oba dvoulitry a oba 147kw a to mě velmi těší... Sice v Rouvrech už za ty roky nějaká ta kobyla zdechla, tak stejně je super, že angláni měli takovou machrovinku už od roku 1994...
![]()
![]()
A byl tam nějaký ten nárust výkonu v nízkých otáčkách? Ikdyž je to asi nesmysl srovnávat sání u dieslu a u benzínu.AnderN píše:Mel jsem ho blahe pameti v R600 diesel. Bavlneny filtr K&N v originalnim airboxu. Vyhoda -- nemusi se menit jako papirovy, jen se cas od casu vycisti. Nevyhoda -- vyssi cena, ale ne zas o tolik. Meli ho tenkrat tusim v ELITu.
Právě, že jsem jel s Enyho 45kou po tom, co tam dal ten přímý filtr a potvrdil to i on sám, že z nízkých otáček se to sbírá lépe. To samé napsal i Vilém. Jenže oba dva mají přímý filtr, a to já moc nechci, asi....AnderN píše:Jen vzduchovym filtrem tomu motoru zas tolik nepomuzes ... neumim si predstavit, v jakem stavu bys ten stary filtr musel mit, aby se po vymene dal aspon trochu poznat nejaky rozdil.