zase to chladenie

Odpovědět
michy
Příspěvky: 5
Registrován: pon zář 24, 2007 16:45

zase to chladenie

Příspěvek od michy » úte srp 04, 2009 11:41

Nazdar,
pred nedavnom som menil tesnenie pod hlavou, vodnu pumpu, rozvody, termostat a aj zatku na nadrzke. A aj napriek tomu sa motor stale prehrieva (mam taky pocit, lebo rucicka vybehne skoro uplne hore). Motor sa prehrieva na dialnici a pri vacsom stupani. Este rozmyslam nad chladicom, ale potom uz fakt neviem. Chladiacu kvapalinu nedrzim na maximalnej hladine. Pri dlhsom stupani alebo jazde na dialnici zrazim teplotu iba pustenim kurenia, ale to je tiez iba kratkodoba zalezitost a v takomto teple je to masaker. Pokial nie je vonku velmi teplo je to viac menej v pohode. Co s tym???

Uživatelský avatar
AnderN
Site Admin
Příspěvky: 6964
Registrován: pon zář 17, 2007 17:46
Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817
Kontaktovat uživatele:

Re: zase to chladenie

Příspěvek od AnderN » úte srp 04, 2009 12:59

Muzes mit zavzdusneny chladici system. Zkus to zkontrolovat, popr. odvzdusnit.
Obrázek
MG ZT CDTi @ 118 kW / 370 Nm - 2009-? :: 200.000 km @ Obrázek
Rover 25 18K4F / automat CVT - 2013-? :: 50.000 km @ Obrázek
Rover Mini Cooper - 2016-? :: 20.000 km @ Obrázek
Ex. Rover 620 SDi - 2004-2009 :: 100.000 km @ Obrázek

Uživatelský avatar
undy
Příspěvky: 974
Registrován: pon zář 17, 2007 15:14
Bydliště: Horné Saliby SR

Re: zase to chladenie

Příspěvek od undy » úte srp 04, 2009 13:59

pri zohriatom motore skús ošahať chladič,či je rovnako horúci všade,po výmene tesnenia pod hlavou/ prasknutého / býva upchatý zmesou oleja a vody-dokáže to stuhnúť až na maslovitú hmotu a upchať časť chladiča
Predtým Rover Seventyfive 2,0 V6 AT, teraz Mercedes CLS 320 CDI, Chrysler 300 C 3,0 CRD

Uživatelský avatar
Vilém
Příspěvky: 889
Registrován: sob srp 02, 2008 23:15
Bydliště: U Kolína

Re: zase to chladenie

Příspěvek od Vilém » úte srp 04, 2009 18:21

A ventilátory ti fungujou? Máš klimu?
http://www.rover-club.net/car_detail.php?id=228" onclick="window.open(this.href);return false;
Ještě Ford escort cabrio pro zábavu.
Seat Ibiza 1.9D, 47kw, dělník.

Uživatelský avatar
KDB
Příspěvky: 2148
Registrován: úte úno 26, 2008 21:41
Bydliště: Křivoklátsko

Re: zase to chladenie

Příspěvek od KDB » úte srp 04, 2009 20:09

Jestliže funguje topení, zavzdušněné to pravděpodobně nebude. Nejspíš chladič - snížená účinnost.
Ventilátor od rychlosti 40-50km nehraje žádnou roli, plně dostačuje náporové chlazení.
MGF, Tourer, RR P38,R75, MGF Trophy, Rover 200 BRM, Rover 827 Coupe, 827 Sedan, Elise S1, XK8 , Škoda Felicia(60´), 1000(64) + 1100(67)MB, 110R(70,71,72,78,80), Garde(83), W353(67,73)...prostě mě to baví.

Uživatelský avatar
Vilém
Příspěvky: 889
Registrován: sob srp 02, 2008 23:15
Bydliště: U Kolína

Re: zase to chladenie

Příspěvek od Vilém » úte srp 04, 2009 20:42

Karel Douša píše:Jestliže funguje topení, zavzdušněné to pravděpodobně nebude. Nejspíš chladič - snížená účinnost.
Ventilátor od rychlosti 40-50km nehraje žádnou roli, plně dostačuje náporové chlazení.
No právě, tím to může být, ale větrák by tomu pomohl.
http://www.rover-club.net/car_detail.php?id=228" onclick="window.open(this.href);return false;
Ještě Ford escort cabrio pro zábavu.
Seat Ibiza 1.9D, 47kw, dělník.

Uživatelský avatar
Austin
Moderátor
Příspěvky: 2271
Registrován: ned zář 16, 2007 22:32
Bydliště: Brno 602 770 206
Kontaktovat uživatele:

Re: zase to chladenie

Příspěvek od Austin » úte srp 04, 2009 21:20

To vypadá na chladič. Zkus pořádně ale pořádně systém propláchnout.
Možná nezbyde než vyměnit chladič.
Třeba ti ho propláchnou a natlakují tam kde chladiče opravují, jsou na to vybaveni.
Austin Allegro 1.5 MKII 76, Austin Princess 2.0 OHC MKI 76, Rover 200 CVT 1.6 Twincam 99, Mini Cooper 1.3 97

Uživatelský avatar
KDB
Příspěvky: 2148
Registrován: úte úno 26, 2008 21:41
Bydliště: Křivoklátsko

Re: zase to chladenie

Příspěvek od KDB » úte srp 04, 2009 22:30

No právě, tím to může být, ale větrák by tomu pomohl.[/quote]

Při jízdě těžko, srovnej jaké množství a s jakým tlakem žene vzduch ventilátor a co ti udělá vystrčená ruka z okna už v 70-80km.
Ventilátor je uvažovaný jen pro stání, nebo pomalou jízdu.
MGF, Tourer, RR P38,R75, MGF Trophy, Rover 200 BRM, Rover 827 Coupe, 827 Sedan, Elise S1, XK8 , Škoda Felicia(60´), 1000(64) + 1100(67)MB, 110R(70,71,72,78,80), Garde(83), W353(67,73)...prostě mě to baví.

Odpovědět