Nazdar,
pred nedavnom som menil tesnenie pod hlavou, vodnu pumpu, rozvody, termostat a aj zatku na nadrzke. A aj napriek tomu sa motor stale prehrieva (mam taky pocit, lebo rucicka vybehne skoro uplne hore). Motor sa prehrieva na dialnici a pri vacsom stupani. Este rozmyslam nad chladicom, ale potom uz fakt neviem. Chladiacu kvapalinu nedrzim na maximalnej hladine. Pri dlhsom stupani alebo jazde na dialnici zrazim teplotu iba pustenim kurenia, ale to je tiez iba kratkodoba zalezitost a v takomto teple je to masaker. Pokial nie je vonku velmi teplo je to viac menej v pohode. Co s tym???
zase to chladenie
- AnderN
- Site Admin
- Příspěvky: 6964
- Registrován: pon zář 17, 2007 17:46
- Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817
- Kontaktovat uživatele:
Re: zase to chladenie
Muzes mit zavzdusneny chladici system. Zkus to zkontrolovat, popr. odvzdusnit.
Re: zase to chladenie
pri zohriatom motore skús ošahať chladič,či je rovnako horúci všade,po výmene tesnenia pod hlavou/ prasknutého / býva upchatý zmesou oleja a vody-dokáže to stuhnúť až na maslovitú hmotu a upchať časť chladiča
Predtým Rover Seventyfive 2,0 V6 AT, teraz Mercedes CLS 320 CDI, Chrysler 300 C 3,0 CRD
Re: zase to chladenie
A ventilátory ti fungujou? Máš klimu?
http://www.rover-club.net/car_detail.php?id=228" onclick="window.open(this.href);return false;
Ještě Ford escort cabrio pro zábavu.
Seat Ibiza 1.9D, 47kw, dělník.
Ještě Ford escort cabrio pro zábavu.
Seat Ibiza 1.9D, 47kw, dělník.
Re: zase to chladenie
Jestliže funguje topení, zavzdušněné to pravděpodobně nebude. Nejspíš chladič - snížená účinnost.
Ventilátor od rychlosti 40-50km nehraje žádnou roli, plně dostačuje náporové chlazení.
Ventilátor od rychlosti 40-50km nehraje žádnou roli, plně dostačuje náporové chlazení.
MGF, Tourer, RR P38,R75, MGF Trophy, Rover 200 BRM, Rover 827 Coupe, 827 Sedan, Elise S1, XK8 , Škoda Felicia(60´), 1000(64) + 1100(67)MB, 110R(70,71,72,78,80), Garde(83), W353(67,73)...prostě mě to baví.
Re: zase to chladenie
No právě, tím to může být, ale větrák by tomu pomohl.Karel Douša píše:Jestliže funguje topení, zavzdušněné to pravděpodobně nebude. Nejspíš chladič - snížená účinnost.
Ventilátor od rychlosti 40-50km nehraje žádnou roli, plně dostačuje náporové chlazení.
http://www.rover-club.net/car_detail.php?id=228" onclick="window.open(this.href);return false;
Ještě Ford escort cabrio pro zábavu.
Seat Ibiza 1.9D, 47kw, dělník.
Ještě Ford escort cabrio pro zábavu.
Seat Ibiza 1.9D, 47kw, dělník.
- Austin
- Moderátor
- Příspěvky: 2271
- Registrován: ned zář 16, 2007 22:32
- Bydliště: Brno 602 770 206
- Kontaktovat uživatele:
Re: zase to chladenie
To vypadá na chladič. Zkus pořádně ale pořádně systém propláchnout.
Možná nezbyde než vyměnit chladič.
Třeba ti ho propláchnou a natlakují tam kde chladiče opravují, jsou na to vybaveni.
Možná nezbyde než vyměnit chladič.
Třeba ti ho propláchnou a natlakují tam kde chladiče opravují, jsou na to vybaveni.
Austin Allegro 1.5 MKII 76, Austin Princess 2.0 OHC MKI 76, Rover 200 CVT 1.6 Twincam 99, Mini Cooper 1.3 97
Re: zase to chladenie
No právě, tím to může být, ale větrák by tomu pomohl.[/quote]
Při jízdě těžko, srovnej jaké množství a s jakým tlakem žene vzduch ventilátor a co ti udělá vystrčená ruka z okna už v 70-80km.
Ventilátor je uvažovaný jen pro stání, nebo pomalou jízdu.
Při jízdě těžko, srovnej jaké množství a s jakým tlakem žene vzduch ventilátor a co ti udělá vystrčená ruka z okna už v 70-80km.
Ventilátor je uvažovaný jen pro stání, nebo pomalou jízdu.
MGF, Tourer, RR P38,R75, MGF Trophy, Rover 200 BRM, Rover 827 Coupe, 827 Sedan, Elise S1, XK8 , Škoda Felicia(60´), 1000(64) + 1100(67)MB, 110R(70,71,72,78,80), Garde(83), W353(67,73)...prostě mě to baví.