Cukání motoru.....ja už sem z toho fak t vyřízenýýý-((((

Odpovědět
hapip
Příspěvky: 191
Registrován: úte čer 09, 2009 14:01
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Cukání motoru.....ja už sem z toho fak t vyřízenýýý-((((

Příspěvek od hapip » čtv črc 01, 2010 11:24

a

lukacek
Příspěvky: 151
Registrován: pon dub 19, 2010 18:00

Re: Cukání motoru.....ja už sem z toho fak t vyřízenýýý-((((

Příspěvek od lukacek » čtv črc 01, 2010 12:21

vliv by to asi nemnělo mit ale nejsem žáden odborník.Tak tam zkus dat nějaky igelitovy saček z gumičkou a co kdyby vyzkoušel dat tam nějakou malou nadobku a vyskoušel jestli to bude škubat.nemuže to byt třeba indučkou?A odkud jsi?

hapip
Příspěvky: 191
Registrován: úte čer 09, 2009 14:01
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: Cukání motoru.....ja už sem z toho fak t vyřízenýýý-((((

Příspěvek od hapip » čtv črc 01, 2010 12:23

Jsem z Ostravy...Je někdo kdo by se mohl přijít podívat.....

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 18087
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Cukání motoru.....ja už sem z toho fak t vyřízenýýý-((((

Příspěvek od Trunda » čtv črc 01, 2010 12:27

No ja nevim, ale mam stale takovy pocit, ze v tomto pripade byl zvolen spatny analyticky postup... Myslim, ze zacit hned vymenou cerpadla je unahlene... ale takto na dalku se mi keca snadno ;-)
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | ex MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Zakar
Příspěvky: 1106
Registrován: pon zář 17, 2007 9:39
Bydliště: Mezi Benešovem a Táborem +420603474419 rover.sinogl@email.cz

Re: Cukání motoru.....ja už sem z toho fak t vyřízenýýý-((((

Příspěvek od Zakar » čtv črc 01, 2010 14:36

Jaký tlak čerpadlo udržuje za chodu motoru na volnoběh ???
ZAKAR Rover 214 Si,Land Rover Discovery,Rover 111L

hapip
Příspěvky: 191
Registrován: úte čer 09, 2009 14:01
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: Cukání motoru.....ja už sem z toho fak t vyřízenýýý-((((

Příspěvek od hapip » čtv črc 01, 2010 15:16

Zdravím pane Zakar ...jaky tlak nevim.......

hapip
Příspěvky: 191
Registrován: úte čer 09, 2009 14:01
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: Cukání motoru.....ja už sem z toho fak t vyřízenýýý-((((

Příspěvek od hapip » čtv črc 01, 2010 15:16

Kde ho mam změřit a hlavně jak?

Noobsz DJ
Příspěvky: 155
Registrován: pon dub 27, 2009 9:16

Re: Cukání motoru.....ja už sem z toho fak t vyřízenýýý-((((

Příspěvek od Noobsz DJ » čtv črc 01, 2010 15:37

radšej sa pozri na hlavu a palec rozdeľovača...ja som ich mal tak zaoxidované, že mi tiež auto trhalo...a stávalo sa to hocikedy...ak som sa toho chcel zbaviť, musel som vytočiť motor...či už na voľnobehu alebo so zaradenou rýchlosťou, tak to bolo jedno...a ak máš niečo zo štartovaním, tak si prezri štartér a hlavne prívodný kábel od baterku ku štartéru...mne auto zle štartovalo...nakoniec som zistil, že som mal "očko" káblu tak zaoxidované, že sa odtrhlo a kvôli tomu som mal na prechode od káblu do štartéru obrovský prechodový odpor prúdu...vymenil som to "očko" a auto mi chytá okamžite...

hapip
Příspěvky: 191
Registrován: úte čer 09, 2009 14:01
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: Cukání motoru.....ja už sem z toho fak t vyřízenýýý-((((

Příspěvek od hapip » čtv črc 01, 2010 15:41

Samozřejmě že takové věci jako kable od svíček a palec...svíčky bylo jako první co jsem prověřil

Noobsz DJ
Příspěvky: 155
Registrován: pon dub 27, 2009 9:16

Re: Cukání motoru.....ja už sem z toho fak t vyřízenýýý-((((

Příspěvek od Noobsz DJ » čtv črc 01, 2010 15:49

nie sviečky...hlavu rozdeľovača a palec rozdeľovača...rozober to, a pozri sa v akom stave sú tie uhlíky...ak budú zaoxidované tak ich bude treba poriadne vyčistiť alebo kúpiť nový ND...a tie káble ku štartéru pozri poriadne...najlepšie, keby si ho zo štartéru dal dole a pozrel v akom je stave očko na tom kábli...samozrejme pred tým odpoj baterku, aby si nedostal "kopanec"...

hapip
Příspěvky: 191
Registrován: úte čer 09, 2009 14:01
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: Cukání motoru.....ja už sem z toho fak t vyřízenýýý-((((

Příspěvek od hapip » čtv črc 01, 2010 15:53

Starter mi toci perfektne..uhliky jsou taky dobre...problem bude jinde

mixal
Příspěvky: 189
Registrován: ned led 25, 2009 19:16
Bydliště: Vrable SK
Kontaktovat uživatele:

Re: Cukání motoru.....ja už sem z toho fak t vyřízenýýý-((((

Příspěvek od mixal » čtv črc 01, 2010 16:01

Zisti ci to dava dobru iskru.Na kabel ktory ide z inducky do rozdelovaca zapoj priamo sviecku a tu priloz k motoru (ku kostre )a nech ti niekto startuje auto.Iskra by mala byt silna do cervena.Ak nie tak bude pravdepodobne problem v indukcnej cievke.

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 18087
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Cukání motoru.....ja už sem z toho fak t vyřízenýýý-((((

Příspěvek od Trunda » čtv črc 01, 2010 16:19

No takovy zpusob zjistovani jiskry je celkem matouci... jednou mi take prestalo chytat auto a asi 14 dni jsme koumali wo co go... svicky jiskru hazely... az pak na diagnostice zjistili, ze napeti na svicce sice bylo, ale ne dostacujici... mimochodem, takto stejne problem neodhali, protoze rikal, ze to zacne blbnout az po nejake dobe...
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | ex MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

mixal
Příspěvky: 189
Registrován: ned led 25, 2009 19:16
Bydliště: Vrable SK
Kontaktovat uživatele:

Re: Cukání motoru.....ja už sem z toho fak t vyřízenýýý-((((

Příspěvek od mixal » čtv črc 01, 2010 16:57

Moja kara tiez robila zlobu az po nejakej dobe ale tymto sposobom som zistil ze chyba je v cievke.Ja len podavam moje skusenosti dalej

Hombre
Příspěvky: 2772
Registrován: pon zář 17, 2007 8:26
Bydliště: Krnov, tel: 604 573 386

Re: Cukání motoru.....ja už sem z toho fak t vyřízenýýý-((((

Příspěvek od Hombre » čtv črc 01, 2010 18:05

Pokud jsi nalil do prázdné nádrže 20 litrů, je tam jen asi třetina, ručička ukazuje jen 1/4 nádrže, zbytek je rezerva, tak nevím, jestli by se to po demontáži čerpadla nemělo zalít pořádně aspoň 40. litry.
Cívka by to být mohla, někdy přestane dávat jiskru až se zahřeje. Můžeš to vyloučit tak, že tam na zkoušku zapojíš cívku ze Škody 105/120/Favorit, s tou to normálně jezdí. Podle jiskry bys to poznal taky, ale nikoli na svíčce, ale je třeba držet kones zapalovacího kabelu, který normálně vede do středu rozdělovače asi 2 cm od karoserie, druhou ruku je dobré mít v kapse nebo za zády a pomocník startuje. Jiskra musí být MODRÁ a i při vzdalování kontaktu od karoserie tak do 3-4 cm pořád přeskakovat, což odpovídá napětí asi 30kV při normální vlhkosti. Pokud jiskra nebude a začne přeskakovat až při přiblížení kontaktu na 1 cm, a bude ČERVENÁ, je napětí moc nízké a cívka špatná. Pokud to budeš zkoušet a čaroval jsi tam s tím benzínem, nech to na později, až se všechen benzín odpaří a páry odvětrají z motrorového prostoru. :!:
Ten tlak benzínu na vstřikovací liště by bylo dobré přeměřit, ale na to je lepší zajet k odborníkům, mají na to pomůcky. Mohl by to být vadný přetlakový ventil který vypouští benzín zpět do nádrže, ale to jen hádám.
.....Rover 45 1.6 2005...............MG-F 1.8 1999........
Obrázek.Obrázek
........Obrázek...........Obrázek.......

Odpovědět