Cukání motoru.....ja už sem z toho fak t vyřízenýýý-((((
Re: Cukání motoru.....ja už sem z toho fak t vyřízenýýý-((((
vliv by to asi nemnělo mit ale nejsem žáden odborník.Tak tam zkus dat nějaky igelitovy saček z gumičkou a co kdyby vyzkoušel dat tam nějakou malou nadobku a vyskoušel jestli to bude škubat.nemuže to byt třeba indučkou?A odkud jsi?
Re: Cukání motoru.....ja už sem z toho fak t vyřízenýýý-((((
Jsem z Ostravy...Je někdo kdo by se mohl přijít podívat.....
Re: Cukání motoru.....ja už sem z toho fak t vyřízenýýý-((((
No ja nevim, ale mam stale takovy pocit, ze v tomto pripade byl zvolen spatny analyticky postup... Myslim, ze zacit hned vymenou cerpadla je unahlene... ale takto na dalku se mi keca snadno 

-
- Příspěvky: 1106
- Registrován: pon zář 17, 2007 9:39
- Bydliště: Mezi Benešovem a Táborem +420603474419 rover.sinogl@email.cz
Re: Cukání motoru.....ja už sem z toho fak t vyřízenýýý-((((
Jaký tlak čerpadlo udržuje za chodu motoru na volnoběh ???
ZAKAR Rover 214 Si,Land Rover Discovery,Rover 111L
Re: Cukání motoru.....ja už sem z toho fak t vyřízenýýý-((((
Zdravím pane Zakar ...jaky tlak nevim.......
Re: Cukání motoru.....ja už sem z toho fak t vyřízenýýý-((((
Kde ho mam změřit a hlavně jak?
Re: Cukání motoru.....ja už sem z toho fak t vyřízenýýý-((((
radšej sa pozri na hlavu a palec rozdeľovača...ja som ich mal tak zaoxidované, že mi tiež auto trhalo...a stávalo sa to hocikedy...ak som sa toho chcel zbaviť, musel som vytočiť motor...či už na voľnobehu alebo so zaradenou rýchlosťou, tak to bolo jedno...a ak máš niečo zo štartovaním, tak si prezri štartér a hlavne prívodný kábel od baterku ku štartéru...mne auto zle štartovalo...nakoniec som zistil, že som mal "očko" káblu tak zaoxidované, že sa odtrhlo a kvôli tomu som mal na prechode od káblu do štartéru obrovský prechodový odpor prúdu...vymenil som to "očko" a auto mi chytá okamžite...
Re: Cukání motoru.....ja už sem z toho fak t vyřízenýýý-((((
Samozřejmě že takové věci jako kable od svíček a palec...svíčky bylo jako první co jsem prověřil
Re: Cukání motoru.....ja už sem z toho fak t vyřízenýýý-((((
nie sviečky...hlavu rozdeľovača a palec rozdeľovača...rozober to, a pozri sa v akom stave sú tie uhlíky...ak budú zaoxidované tak ich bude treba poriadne vyčistiť alebo kúpiť nový ND...a tie káble ku štartéru pozri poriadne...najlepšie, keby si ho zo štartéru dal dole a pozrel v akom je stave očko na tom kábli...samozrejme pred tým odpoj baterku, aby si nedostal "kopanec"...
Re: Cukání motoru.....ja už sem z toho fak t vyřízenýýý-((((
Starter mi toci perfektne..uhliky jsou taky dobre...problem bude jinde
Re: Cukání motoru.....ja už sem z toho fak t vyřízenýýý-((((
Zisti ci to dava dobru iskru.Na kabel ktory ide z inducky do rozdelovaca zapoj priamo sviecku a tu priloz k motoru (ku kostre )a nech ti niekto startuje auto.Iskra by mala byt silna do cervena.Ak nie tak bude pravdepodobne problem v indukcnej cievke.
Re: Cukání motoru.....ja už sem z toho fak t vyřízenýýý-((((
No takovy zpusob zjistovani jiskry je celkem matouci... jednou mi take prestalo chytat auto a asi 14 dni jsme koumali wo co go... svicky jiskru hazely... az pak na diagnostice zjistili, ze napeti na svicce sice bylo, ale ne dostacujici... mimochodem, takto stejne problem neodhali, protoze rikal, ze to zacne blbnout az po nejake dobe...
Re: Cukání motoru.....ja už sem z toho fak t vyřízenýýý-((((
Moja kara tiez robila zlobu az po nejakej dobe ale tymto sposobom som zistil ze chyba je v cievke.Ja len podavam moje skusenosti dalej
Re: Cukání motoru.....ja už sem z toho fak t vyřízenýýý-((((
Pokud jsi nalil do prázdné nádrže 20 litrů, je tam jen asi třetina, ručička ukazuje jen 1/4 nádrže, zbytek je rezerva, tak nevím, jestli by se to po demontáži čerpadla nemělo zalít pořádně aspoň 40. litry.
Cívka by to být mohla, někdy přestane dávat jiskru až se zahřeje. Můžeš to vyloučit tak, že tam na zkoušku zapojíš cívku ze Škody 105/120/Favorit, s tou to normálně jezdí. Podle jiskry bys to poznal taky, ale nikoli na svíčce, ale je třeba držet kones zapalovacího kabelu, který normálně vede do středu rozdělovače asi 2 cm od karoserie, druhou ruku je dobré mít v kapse nebo za zády a pomocník startuje. Jiskra musí být MODRÁ a i při vzdalování kontaktu od karoserie tak do 3-4 cm pořád přeskakovat, což odpovídá napětí asi 30kV při normální vlhkosti. Pokud jiskra nebude a začne přeskakovat až při přiblížení kontaktu na 1 cm, a bude ČERVENÁ, je napětí moc nízké a cívka špatná. Pokud to budeš zkoušet a čaroval jsi tam s tím benzínem, nech to na později, až se všechen benzín odpaří a páry odvětrají z motrorového prostoru.
Ten tlak benzínu na vstřikovací liště by bylo dobré přeměřit, ale na to je lepší zajet k odborníkům, mají na to pomůcky. Mohl by to být vadný přetlakový ventil který vypouští benzín zpět do nádrže, ale to jen hádám.
Cívka by to být mohla, někdy přestane dávat jiskru až se zahřeje. Můžeš to vyloučit tak, že tam na zkoušku zapojíš cívku ze Škody 105/120/Favorit, s tou to normálně jezdí. Podle jiskry bys to poznal taky, ale nikoli na svíčce, ale je třeba držet kones zapalovacího kabelu, který normálně vede do středu rozdělovače asi 2 cm od karoserie, druhou ruku je dobré mít v kapse nebo za zády a pomocník startuje. Jiskra musí být MODRÁ a i při vzdalování kontaktu od karoserie tak do 3-4 cm pořád přeskakovat, což odpovídá napětí asi 30kV při normální vlhkosti. Pokud jiskra nebude a začne přeskakovat až při přiblížení kontaktu na 1 cm, a bude ČERVENÁ, je napětí moc nízké a cívka špatná. Pokud to budeš zkoušet a čaroval jsi tam s tím benzínem, nech to na později, až se všechen benzín odpaří a páry odvětrají z motrorového prostoru.

Ten tlak benzínu na vstřikovací liště by bylo dobré přeměřit, ale na to je lepší zajet k odborníkům, mají na to pomůcky. Mohl by to být vadný přetlakový ventil který vypouští benzín zpět do nádrže, ale to jen hádám.