Čau,
nevíte do jakejch aut a jaký motory mají totožný blok motoru s mým motorem z roveru 620Ti? Kód motoru 20T4GJ94 .. Mám turbo, tak jestli se dělal ten samej bez turba a jestli je stejnej a nebo to dělala jen honda?
Chci sehnat nějakej zachovalej blok a postavit druhej motor...Kdybych se dělal podle představ s mojim tak nebudu jezdit ještě rok...
Nevíte kde sehnat levně celej zachovalej turbo motor? Potřebuju zachovalej blok a hlavu.Zbytek si seženu...
Jinak už sem vydražil kovaný písty wossner kolben Bude peklo..
Blok motoru
Blok motoru
Miluji Rover Club. T16 turbo power.
Re: Blok motoru
Zdar!
Fandím tvýmu nadšení a sleduju jak se snažíš opravit ten motor kde se ti dostala voda prasklou hlavou do válců.
Tenhle dvoulitr pod označením 20T4 dělal ROVER i bez turba (100kW, nebo 103kW), dávalo se to do 200, 400, 800, (600 jen turbo). Honda je jiná.
Myslím si že pokud chceš jezdit dřív s jiným motorem tak nekupuj zase jen část motoru (blok), ale motor celej fungující co jen přehodíš do auta!
Když budeš druhej motor stavět z dílů tak tě to výjde dráž než celý auto a pokud nepoužiješ nový díly (klika, ojnice, písty, válce atd.) tak je výsledek sakra nejistý.
Kupovat motor na vrakáči? No v jakým je stavu dopředu nezjistíš pokud neuvidíš že běží, to víš sám a osobní zkušenost s tím co vrakoviště nabízí jako funkční motor nemám. Případná reklamace když bude KO??? Záleží na ceně, jakou ztrátu chceš riskovat.
Koupil bych nějakou 620ti bouranou na zadek (čím víc tím líp) co už se nevyplatí opravovat a majitel ji nabízí levně na díly, zrovna jednu rv. 97 někdo má v sekci prodej, otázka za kolik a v jakým je stavu. (sledu inzerci, případně podej svoji)
Když seženeš motor od Hondy, tak ten má určitě jinak hadice, výfukový potrubí a možná převodovku a nepůjde tam vůbec.
No, jsem na tebe zvědav jak to zvládneš. Nechceš sem hodit fotky celýho auta jak to máš teď rozebraný? Ostatní by se možná taky rádi podívali.
Fandím tvýmu nadšení a sleduju jak se snažíš opravit ten motor kde se ti dostala voda prasklou hlavou do válců.
Tenhle dvoulitr pod označením 20T4 dělal ROVER i bez turba (100kW, nebo 103kW), dávalo se to do 200, 400, 800, (600 jen turbo). Honda je jiná.
Myslím si že pokud chceš jezdit dřív s jiným motorem tak nekupuj zase jen část motoru (blok), ale motor celej fungující co jen přehodíš do auta!
Když budeš druhej motor stavět z dílů tak tě to výjde dráž než celý auto a pokud nepoužiješ nový díly (klika, ojnice, písty, válce atd.) tak je výsledek sakra nejistý.
Kupovat motor na vrakáči? No v jakým je stavu dopředu nezjistíš pokud neuvidíš že běží, to víš sám a osobní zkušenost s tím co vrakoviště nabízí jako funkční motor nemám. Případná reklamace když bude KO??? Záleží na ceně, jakou ztrátu chceš riskovat.
Koupil bych nějakou 620ti bouranou na zadek (čím víc tím líp) co už se nevyplatí opravovat a majitel ji nabízí levně na díly, zrovna jednu rv. 97 někdo má v sekci prodej, otázka za kolik a v jakým je stavu. (sledu inzerci, případně podej svoji)
Když seženeš motor od Hondy, tak ten má určitě jinak hadice, výfukový potrubí a možná převodovku a nepůjde tam vůbec.
No, jsem na tebe zvědav jak to zvládneš. Nechceš sem hodit fotky celýho auta jak to máš teď rozebraný? Ostatní by se možná taky rádi podívali.
- Roman620ti
- Příspěvky: 3701
- Registrován: pon zář 17, 2007 5:58
Re: Blok motoru
Přesně tak, tenhle motor, ať už s turbem nebo bez je pravej angličan a spolu s naftovým anglickým srdíčkem mají oproti Hoňďáckým benzínům převodovku na opačné straně. Co jsme se bavili na vrakovišti v Jeseníku, tak tyhle motory jsou prej skoro hned pryč, je o ně velký zájem, ale určitě by Ti ho sehnali. Cenu nevím, ale bude to určitě darda, oproti funkční ojetině z bazaru. Ta generálka se asi moc nevyplatí, ale jestli Ti to navýšení výkonu zato stojí, tak není co řešit. Jen aby to pak šlo aspoň nastartovat Na druhou stranu to kdyžtak všechno rozprodáš a koupíš si funkční sériovku, která jede až až... Jinak fotky rádi zkouknem
2x Rover 620ti
Re: Blok motoru
Dík, v tom případě jsem našel blok z N/A motoru v polsku za 1500 kč ..Tak ten koupím,...
v 1234.cz mi nabízeli motor za 25 000kč a prý má najeto 33 000 km což je uplně luxusní ale 25 000 je moc.Když to bude jen série..Svůj motor bych udělal ale když to chci dělat dle představ tak bych si dlouho nezajezdil takže udělam jen hlavu dám nové kroužky, pumpu a budu jezdit a mezitím stavět 2. motor kam už dám kované písty a pohraju si s tim.Budu muset vyřešit výfukové svody a věčí turbo + řídící jednotku:-D
Jinak tenhle týden vezu hlavu na orovnání a udělání ventilů + nové těsnění dříků Nno a tlaková zkouška..Snad bude vše ok a pak koupím nové kroužky, vodní pumpu a nějaké ty blbosti no a půjde to asi zpátky se starýma pístama.Ještě si to rozmyslím.Když budu dávat ty písty wossner tak už chci přebrousit kliku a nový ložiska no tak s toho důvodu chci 2. motor..
Nevíte kde sehnat oversize loziska na kliku + ojnice na Ti? V anlii sem oběvil ale za 120 liber.No zas tak drahý to neni. uvidíme.
Nějaké fotky jsou na https://www.rover-club.net/car_detail.p ... 8&lang=cze Je tam toho málo.Dodám.
NEvím nevím jak to nakonec udělam.2 motory nebo se sebrat a rychle udělat tenhle.. Jde o to že když budu dělat 2. tak můžu postupně kupovat díly z Ebay a dávat je tam..Ale nemůžu čekat na díly a mezitím nejezdit..Třeba ty písty wossner kolben sem koupil za 310 liber to je luxusni!!A snesou víc jak 15psi tlaku..To už ani neumí řídíci jednotka..
2 "ostry" vačky tam měli za 3000kč ale nevim co to bylo zač a v mejch podmínkách to stejně zatim neseřídim
S tim koupit Ti bouraný to je super nápad.Kouknu po něčem...I na ostatní díly by se hodilo.V polsku mají dobré nabídky...
Snad vyjde koupit ten blok z polska za 1500kc...
S navyšováním výkonu máš pravdu že to nebude až tak potřeba ale když jsem viděl na youtubu video myslím elvise.. Tak to musím mít.A to jen zved tlak turba..Nejlepší.147kW je bohatě dost ale čim víc tim líp:-DJá to mam jako zábavu.Zatim nekrmim moc fotkama chci to komplet dát až to nastartuje:-D:-D:-D:-D
Jinak http://forums.mg-rover.org/showthread.php?t=223495 Největší týpek:-D
v 1234.cz mi nabízeli motor za 25 000kč a prý má najeto 33 000 km což je uplně luxusní ale 25 000 je moc.Když to bude jen série..Svůj motor bych udělal ale když to chci dělat dle představ tak bych si dlouho nezajezdil takže udělam jen hlavu dám nové kroužky, pumpu a budu jezdit a mezitím stavět 2. motor kam už dám kované písty a pohraju si s tim.Budu muset vyřešit výfukové svody a věčí turbo + řídící jednotku:-D
Jinak tenhle týden vezu hlavu na orovnání a udělání ventilů + nové těsnění dříků Nno a tlaková zkouška..Snad bude vše ok a pak koupím nové kroužky, vodní pumpu a nějaké ty blbosti no a půjde to asi zpátky se starýma pístama.Ještě si to rozmyslím.Když budu dávat ty písty wossner tak už chci přebrousit kliku a nový ložiska no tak s toho důvodu chci 2. motor..
Nevíte kde sehnat oversize loziska na kliku + ojnice na Ti? V anlii sem oběvil ale za 120 liber.No zas tak drahý to neni. uvidíme.
Nějaké fotky jsou na https://www.rover-club.net/car_detail.p ... 8&lang=cze Je tam toho málo.Dodám.
NEvím nevím jak to nakonec udělam.2 motory nebo se sebrat a rychle udělat tenhle.. Jde o to že když budu dělat 2. tak můžu postupně kupovat díly z Ebay a dávat je tam..Ale nemůžu čekat na díly a mezitím nejezdit..Třeba ty písty wossner kolben sem koupil za 310 liber to je luxusni!!A snesou víc jak 15psi tlaku..To už ani neumí řídíci jednotka..
2 "ostry" vačky tam měli za 3000kč ale nevim co to bylo zač a v mejch podmínkách to stejně zatim neseřídim
S tim koupit Ti bouraný to je super nápad.Kouknu po něčem...I na ostatní díly by se hodilo.V polsku mají dobré nabídky...
Snad vyjde koupit ten blok z polska za 1500kc...
S navyšováním výkonu máš pravdu že to nebude až tak potřeba ale když jsem viděl na youtubu video myslím elvise.. Tak to musím mít.A to jen zved tlak turba..Nejlepší.147kW je bohatě dost ale čim víc tim líp:-DJá to mam jako zábavu.Zatim nekrmim moc fotkama chci to komplet dát až to nastartuje:-D:-D:-D:-D
Jinak http://forums.mg-rover.org/showthread.php?t=223495 Největší týpek:-D
Miluji Rover Club. T16 turbo power.