Zdar!
Fandím tvýmu nadšení a sleduju jak se snažíš opravit ten motor kde se ti dostala voda prasklou hlavou do válců.
Tenhle dvoulitr pod označením 20T4 dělal ROVER i bez turba (100kW, nebo 103kW), dávalo se to do 200, 400, 800, (600 jen turbo). Honda je jiná.
Myslím si že pokud chceš jezdit dřív s jiným motorem tak nekupuj zase jen část motoru (blok), ale motor celej fungující co jen přehodíš do auta!
Když budeš druhej motor stavět z dílů tak tě to výjde dráž než celý auto a pokud nepoužiješ nový díly (klika, ojnice, písty, válce atd.) tak je výsledek sakra nejistý.
Kupovat motor na vrakáči? No v jakým je stavu dopředu nezjistíš pokud neuvidíš že běží, to víš sám a osobní zkušenost s tím co vrakoviště nabízí jako funkční motor nemám. Případná reklamace když bude KO??? Záleží na ceně, jakou ztrátu chceš riskovat.
Koupil bych nějakou 620ti bouranou na zadek (čím víc tím líp) co už se nevyplatí opravovat a majitel ji nabízí levně na díly, zrovna jednu rv. 97 někdo má v sekci prodej, otázka za kolik a v jakým je stavu. (sledu inzerci, případně podej svoji)
Když seženeš motor od Hondy, tak ten má určitě jinak hadice, výfukový potrubí a možná převodovku a nepůjde tam vůbec.
No, jsem na tebe zvědav jak to zvládneš. Nechceš sem hodit fotky celýho auta jak to máš teď rozebraný? Ostatní by se možná taky rádi podívali.
