Dieslove motory

miles
Příspěvky: 13
Registrován: úte úno 12, 2008 22:10
Bydliště: Prague, Blava

Dieslove motory

Příspěvek od miles » čtv úno 21, 2008 12:47

Zdravim vsetkych rouvrakov.
Viete niekto poradit, aky je rozdiel medzi dieselovymi motormi 2.0 SDi ktore su v roveroch 400 a 600 ? Zda sa mi, ze by to mal byt ten isty motor s vykonom 77 kW. Na strankach oblibene.biz som ale nasiel napriklad rozdielne nahradne diely rozvodov pre 420SDi a 620SDi. Uvazujem nad kupou 420 SDi ale vo fore pre 400 maju vsetci benzinaky, preto pisem sem. Styristovka ma podla mna lepsi dizajn aj ked je o nieco mensia a niekde som sa docital, ze ma o cosi nizsiu spotrebu okolo 5l. Hladam spolahlive auto hlavne na dialkove jazdy po dialnici, ktore nebude stale v servise. Vie niekto porovnat napriklad jazdne vlastnosti v nizsich otackach, benziny su vraj docela lenive a svoje sportove druhe ja ukazu az pri vyssich rychlostiach. 600 ma tiez charizmu, ale trocha ma odradza nizka pasivna bezpecnost. Rover su krasne auta, aj preto sa o ne zaujimam, uniformne skodovky zacinam takmer az nenavidiet :)
Viem ze si treba vsimat rozvody a gufero. Ako je to s tesnenim pod hlavou u dieslov? u benzinov je to tusim najvacsi problem.
Budem vdacny za kazdu radu a postrehy

Uživatelský avatar
tobias
Příspěvky: 1163
Registrován: úte říj 16, 2007 18:38
Bydliště: PRAHA

Re: Dieslove motory

Příspěvek od tobias » čtv úno 21, 2008 14:15

miles píše:Zdravim vsetkych rouvrakov.
Viete niekto poradit, aky je rozdiel medzi dieselovymi motormi 2.0 SDi ktore su v roveroch 400 a 600 ? Zda sa mi, ze by to mal byt ten isty motor s vykonom 77 kW. Na strankach oblibene.biz som ale nasiel napriklad rozdielne nahradne diely rozvodov pre 420SDi a 620SDi. Uvazujem nad kupou 420 SDi ale vo fore pre 400 maju vsetci benzinaky, preto pisem sem. Styristovka ma podla mna lepsi dizajn aj ked je o nieco mensia a niekde som sa docital, ze ma o cosi nizsiu spotrebu okolo 5l. Hladam spolahlive auto hlavne na dialkove jazdy po dialnici, ktore nebude stale v servise. Vie niekto porovnat napriklad jazdne vlastnosti v nizsich otackach, benziny su vraj docela lenive a svoje sportove druhe ja ukazu az pri vyssich rychlostiach. 600 ma tiez charizmu, ale trocha ma odradza nizka pasivna bezpecnost. Rover su krasne auta, aj preto sa o ne zaujimam, uniformne skodovky zacinam takmer az nenavidiet :)
Viem ze si treba vsimat rozvody a gufero. Ako je to s tesnenim pod hlavou u dieslov? u benzinov je to tusim najvacsi problem.
Budem vdacny za kazdu radu a postrehy
Tak co se tyce motoru, tak 620 ma taky 77kW. Je tam docela rozdíl ve velikosti kufru a délce, jinak jsou 400 a 600 hodně podobný. Je to čistě na tobě, která se ti líbí víc.
Každopádně na ty testy se nekoukej, když dopadly tak blbě, Rover udělal na přelomu roku 96 a 97 přestavbu a celý auto vyztužil, aby dosahlo bylo bezpecnejsi.
Automechanik mi ho zvednul na hever a rikal, ze takhle pevnej podvozek videl jenom u Volva :))
prodany Rover 620ti :(
Mercedes 124-300 Coupe
Ochcafka na kazdy den

miles
Příspěvky: 13
Registrován: úte úno 12, 2008 22:10
Bydliště: Prague, Blava

Příspěvek od miles » pát úno 22, 2008 9:39

Diky za info, ze zpevnovali konstrukciu som nevedel. tak budem pokukovat aj po 600 ale je ich v ponuke menej, takze vybrat dobry kusok bude asi dlodoba zalezitost...

Uživatelský avatar
Kaja
Příspěvky: 36
Registrován: čtv zář 20, 2007 20:43
Bydliště: Uherské Hradiště

400 diesel

Příspěvek od Kaja » pát úno 22, 2008 15:34

Ahoj, mám 420Sdi teprve půl roku, ale zatím maximální spokojenost. Motor je ohromný tahoun, nebrání se vysokým rychlostem, ale nejvíc si lebedí při 120ti km/h, při 130ti už točí skoro 3000 a začíná být hlučný. Z vlastní zkušenosti vím, že tachometrových 200km/h není problém, ale na tohle nafťák moc není. V 6tistovce je asi trochu línější, ale stejně s ním oktáviím 66kw ujedeš:)
Spotřeba kolem 5,5 je úplně normální, ale já jezdím do 6ti-nijak se s plynem nemazlím. Na dlouhý jízdy je diesel dobrý společník, je svižný, a při ustálené dálniční rychlosti padá spotřeba pěkně dolů.
Spolehlivost záleží samozřejmě na tom, jak se s ním jezdilo, včas měnit rozvody a olej je samozřejmost. Můj Mazel má přes 200 000 km, spokojeně klape a jede jak ďas, jediný nadstandart mu dopřávám-Super diesel aditiv.
Švagr má stejný auto o rok dýl, má ho čipnutý na nějakých 90kW, taky absolutně bez problémů.
Prostor ve 400 je naprosto dostatečný i v zadu (jezdím pravidelně ve 4 lidech a nikdo si neztěžoval), však sis to už určitě zkusil, 600 je už skoro panský kočár.

Uživatelský avatar
AnderN
Site Admin
Příspěvky: 6964
Registrován: pon zář 17, 2007 17:46
Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817
Kontaktovat uživatele:

Re: Dieslove motory

Příspěvek od AnderN » pát úno 22, 2008 15:58

tobias píše:Tak co se tyce motoru, tak 620 ma taky 77kW. Je tam docela rozdíl ve velikosti kufru a délce, jinak jsou 400 a 600 hodně podobný. Je to čistě na tobě, která se ti líbí víc.
Každopádně na ty testy se nekoukej, když dopadly tak blbě, Rover udělal na přelomu roku 96 a 97 přestavbu a celý auto vyztužil, aby dosahlo bylo bezpecnejsi.
Automechanik mi ho zvednul na hever a rikal, ze takhle pevnej podvozek videl jenom u Volva :))
Panove, nerad vam beru iluze, ale uz jsem vam to jednou psal - ten test byl delany az v roce 1997 na aute po faceliftu. Pri pohledu zezadu jsou jasne videt zadni operky hlav, ktere pred faceliftem nebyly vyskove seriditelne.

http://www.auto.cz/main.php?site=crasht ... d=ro601997

Ano, facelift byl zamereny na bezpecnost a taky R600 nepovazuji za nebezpecne auto (jinak bych v nem nejezdil). Vysledek je poplatny dobe vzniku auta (vyroba 1993-1999) a plne srovnatelny s tehdejsi konkurenci ze druhe poloviny 90. let (BMW 3 ma ve stejnem roce stejny vysledek, Audi A4 ma o jednu hvezdu vic, ale to neznamena, ze je 2,5/1,5-krat bezpecnejsi). Navic se v nasich zemepisnych sirkach porad jedna o nadprumerne velikosti, ktere ma - na rozdil od tech malych - v pripade narazu mnohem vice deformacnich zon, ktere mohou pomoci energii absorbovat.

Naprosty souhlas s tim podvozkem, je mimoradne pevny a bytelny, ale to pri crashtestu neni vsechno.
Obrázek
MG ZT CDTi @ 118 kW / 370 Nm - 2009-? :: 200.000 km @ Obrázek
Rover 25 18K4F / automat CVT - 2013-? :: 50.000 km @ Obrázek
Rover Mini Cooper - 2016-? :: 20.000 km @ Obrázek
Ex. Rover 620 SDi - 2004-2009 :: 100.000 km @ Obrázek

Uživatelský avatar
Roman620ti
Příspěvky: 3701
Registrován: pon zář 17, 2007 4:58

Re: Dieslove motory

Příspěvek od Roman620ti » pát úno 22, 2008 16:28

Berte to sportovně. Kdyžtak bude na sra*ku jen řidič. :lol:

Teď vážně, AnderN má pravdu, je to ten novější a dopadl líp jak ta malá dvoustovka nobo co to bylo. Ta se celá rozstříkla, možná to byla stovka. Až pětasedma dopadla dobře a kabiny se to skoro nedotklo. Na youtube je hodně videi na pokoumání. Stejně je to vždy o štěstí.Zabít se mužu i v A8

Nějaké specialitky http://www.youtube.com/watch?v=tOhX-jpeX5c
http://www.youtube.com/watch?v=BAHQ8Hi4 ... re=related
http://www.youtube.com/watch?v=weFVM7K4 ... re=related

Jěště přidám jeden humáč v lese http://www.youtube.com/watch?v=7_fUCgRQ ... re=related
2x Rover 620ti

Jaroush
Příspěvky: 37
Registrován: stř říj 10, 2007 20:20
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Dieslove motory

Příspěvek od Jaroush » ned úno 24, 2008 18:37

Nektere SDI motory ve 420kach maji mensi výkon nez 77kw jako je tomu u 620sdi.
Tusim ze je to 63kw a jeste jedna verze snad 67kw?
Vsechny motory jsou stejne, jen se lisi turbo a schazi (snad)chladic vzduchu...
J.

Uživatelský avatar
Kaja
Příspěvky: 36
Registrován: čtv zář 20, 2007 20:43
Bydliště: Uherské Hradiště

výkon

Příspěvek od Kaja » ned úno 24, 2008 18:49

Ano, je to tak, chybí mezichladič vzduchu za turbem, bývá to např. u dovozů z belgie (kvůli daňím, spojeno obvykle s chudou výbavou). Tyhle motory se vyskytojou i v řadě 200 a 600.

Jaroush
Příspěvky: 37
Registrován: stř říj 10, 2007 20:20
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: výkon

Příspěvek od Jaroush » ned úno 24, 2008 20:31

Kaja píše:Ano, je to tak, chybí mezichladič vzduchu za turbem, bývá to např. u dovozů z belgie (kvůli daňím, spojeno obvykle s chudou výbavou). Tyhle motory se vyskytojou i v řadě 200 a 600.
Tak to koukam....
V 6stovce sem slabsi motor nikdy nevidel (ani si nedovedu moc predstavit)
Ve 200ce sem ty slabsi verze jiz potkal...

miles
Příspěvky: 13
Registrován: úte úno 12, 2008 22:10
Bydliště: Prague, Blava

Příspěvek od miles » ned úno 24, 2008 21:51

Nektere SDI motory ve 420kach maji mensi výkon nez 77kw jako je tomu u 620sdi.
Tusim ze je to 63kw a jeste jedna verze snad 67kw?
Viem ze su 3 typy naftovych motorov D, Di a SDi. Motory s nizsim vykonom ako 77 nie su SDi. Chcel som vediet, ci SDi v 600 a v 400 je jeden a ten isty. Podla toho co tu citam, tak ano. Mal by mat dobry zaber uz od nizkych otacok, takze som v podstate rozhodnuty pre SDi. Na dialnici mi plne vyhovuje 130, takze by mal byt pre mna idealny. Uz len najst pekny kusok, vela ich nie je :(

miles
Příspěvky: 13
Registrován: úte úno 12, 2008 22:10
Bydliště: Prague, Blava

Příspěvek od miles » ned úno 24, 2008 21:53

btw, nemate niekto skusenosti s aaaauto praha?

Uživatelský avatar
tobias
Příspěvky: 1163
Registrován: úte říj 16, 2007 18:38
Bydliště: PRAHA

Příspěvek od tobias » ned úno 24, 2008 22:17

miles píše:btw, nemate niekto skusenosti s aaaauto praha?
Jenom ty nejhorsi...doporucuju AutoESA. Jednaj ferove, a pokud ste slusni, tak vas treba i odvedou od auta, ktery vypada super...jakoby bezduvodne...ale oni vedi, ze tam neco neni v poradku.
Hlavniho manazera tam dela bejvalej otcuv spoluzak :))
prodany Rover 620ti :(
Mercedes 124-300 Coupe
Ochcafka na kazdy den

Uživatelský avatar
tobias
Příspěvky: 1163
Registrován: úte říj 16, 2007 18:38
Bydliště: PRAHA

Re: Dieslove motory

Příspěvek od tobias » ned úno 24, 2008 22:25

Roman620ti píše:Berte to sportovně. Kdyžtak bude na sra*ku jen řidič. :lol:

Teď vážně, AnderN má pravdu, je to ten novější a dopadl líp jak ta malá dvoustovka nobo co to bylo. Ta se celá rozstříkla, možná to byla stovka. Až pětasedma dopadla dobře a kabiny se to skoro nedotklo. Na youtube je hodně videi na pokoumání. Stejně je to vždy o štěstí.Zabít se mužu i v A8

Nějaké specialitky http://www.youtube.com/watch?v=tOhX-jpeX5c
http://www.youtube.com/watch?v=BAHQ8Hi4 ... re=related
http://www.youtube.com/watch?v=weFVM7K4 ... re=related

Jěště přidám jeden humáč v lese http://www.youtube.com/watch?v=7_fUCgRQ ... re=related
to jsou desny veci, ale obcas maji dobry konec

http://www.youtube.com/watch?v=ZP910l7W ... re=related

ridic tohohle auta z nej vylezl sam a pomahal odklidit trosky...
prodany Rover 620ti :(
Mercedes 124-300 Coupe
Ochcafka na kazdy den

Uživatelský avatar
Kaja
Příspěvky: 36
Registrován: čtv zář 20, 2007 20:43
Bydliště: Uherské Hradiště

SDi

Příspěvek od Kaja » ned úno 24, 2008 22:27

Motor zabírá dobře hned od začátku, ale do sedačky tě zatlačí od 2000 otáček, oficielně má max. kroutícího momentu(210Nm) při 2100ot/min.
Při jízdě je dobrý ho držet kolem téhle oblasti, ale po rovině a ve městě bere v pohodě 1500-1600 ot/min

Uživatelský avatar
Kaja
Příspěvky: 36
Registrován: čtv zář 20, 2007 20:43
Bydliště: Uherské Hradiště

ty slabší

Příspěvek od Kaja » ned úno 24, 2008 22:30

V řadě 600 sem viděl ten slabší diesel právě v autě z belgie-byl to nějakej bývalej fleet, nemělo to myslím ani zrcátka a zadní okna na elektriku

Odpovědět