Rover 620 Si 96 KW r.v.97

Re-volt
Příspěvky: 19
Registrován: úte srp 03, 2010 19:28
Bydliště: Zlín

Rover 620 Si 96 KW r.v.97

Příspěvek od Re-volt » úte srp 03, 2010 20:16

Ahojte,potřeboval bych radu,dělám Rovera a mam s n ním tenhle problém.Když ho startuju za studena,chytne a běží hezky,ovšem když startuju teplejší motor po chvilce co ho vypnu,tak chytne jakoby na 2-3 válce a až po přidání plynu je to dobry.... Pak ještě jedna věc,když s ním jedu a dám plyn na podlahu,tak se začne rozjíždět,ale rožne se kontrolka motoru,zastavím vypnu,nastartuju a jedu,když přidávám pozvolna tak se kontrolka malo kdy rozsvítí,většinou fakt jen když dám až na podlahu...Díky moc,našel sem jen praskle svody a rekl bych ze lambda díky tomu cití vzduch a obohacuje,ale to startování tím asi nebude....

Uživatelský avatar
seba
Příspěvky: 1309
Registrován: sob říj 04, 2008 9:02
Kontaktovat uživatele:

Re: Rover 620 Si 96 KW r.v.97

Příspěvek od seba » stř srp 04, 2010 0:46

NEjsi z Prahy?
Miluji Rover Club. T16 turbo power.

Re-volt
Příspěvky: 19
Registrován: úte srp 03, 2010 19:28
Bydliště: Zlín

Re: Rover 620 Si 96 KW r.v.97

Příspěvek od Re-volt » stř srp 04, 2010 12:44

seba píše:NEjsi z Prahy?
Ne to bohužel nejsem...

Re-volt
Příspěvky: 19
Registrován: úte srp 03, 2010 19:28
Bydliště: Zlín

Re: Rover 620 Si 96 KW r.v.97

Příspěvek od Re-volt » stř srp 04, 2010 16:24

Re-volt píše:Ahojte,potřeboval bych radu,dělám Rovera a mam s n ním tenhle problém.Když ho startuju za studena,chytne a běží hezky,ovšem když startuju teplejší motor po chvilce co ho vypnu,tak chytne jakoby na 2-3 válce a až po přidání plynu je to dobry.... Pak ještě jedna věc,když s ním jedu a dám plyn na podlahu,tak se začne rozjíždět,ale rožne se kontrolka motoru,zastavím vypnu,nastartuju a jedu,když přidávám pozvolna tak se kontrolka malo kdy rozsvítí,většinou fakt jen když dám až na podlahu...Díky moc,našel sem jen praskle svody a rekl bych ze lambda díky tomu cití vzduch a obohacuje,ale to startování tím asi nebude....

Tak kontrolka vyřešena,dal sem druhe svody,nasledně jinou lambda sondu a kontrolka už se nerozsvicuje.Ale motor si občas cukne a hlavně teplý prostě chytné tak na cca 5-8 sekund na 3 válce.... Svíčky NGK,Vzduchový filtr novy... kabely zapalovací nove... už začínam byt zoufalý.Motor je na emisích už v pohodě,předtím byl bohatý.Díky za jakoukoliv radu.

Re-volt
Příspěvky: 19
Registrován: úte srp 03, 2010 19:28
Bydliště: Zlín

Re: Rover 620 Si 96 KW r.v.97

Příspěvek od Re-volt » stř srp 04, 2010 21:30

Tak jsem po telefonické poradě s p.Maredou kontroloval kat a chrastilo v něm,tak jsem jej demontoval a vysekal vše ven.nic se nezlepšilo ba naopak,když jedu konstantní rychlosti a motor je v konstantních ot.tak se během chvíle opět rožne kontrolka motoru.....

Nedokažu si vysvětlit v čem muže byt problém,vypnu teply motor,hned nastartuju--- vše v pohodě... jakmile teplý motor vypnu,počkám cca 5 minut tak chytně
e na 3 válce a po pár sekundách se sam chytne i 4 válec,jakoby natekl za tepla do spalováku olej,nebo co já vím a chvíli trvalo,než to vyhoří.Prosím o jakoukoliv radu,nebo zkušenost....Nejhorší,že jedna svíčka nejde vyšroubovat... stává se u těchle aut,že by se vyšruboval závit?Nemusím se bát zabrat?

Uživatelský avatar
AnderN
Site Admin
Příspěvky: 6964
Registrován: pon zář 17, 2007 17:46
Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817
Kontaktovat uživatele:

Re: Rover 620 Si 96 KW r.v.97

Příspěvek od AnderN » stř srp 04, 2010 21:55

Přesně ti s tím nepomůžu já měl diesel, ale vzhledem k rozsahu problémů bych to osobně svěřil raději servisu.
Obrázek
MG ZT CDTi @ 118 kW / 370 Nm - 2009-? :: 200.000 km @ Obrázek
Rover 25 18K4F / automat CVT - 2013-? :: 50.000 km @ Obrázek
Rover Mini Cooper - 2016-? :: 20.000 km @ Obrázek
Ex. Rover 620 SDi - 2004-2009 :: 100.000 km @ Obrázek

Uživatelský avatar
Roman620ti
Příspěvky: 3701
Registrován: pon zář 17, 2007 4:58

Re: Rover 620 Si 96 KW r.v.97

Příspěvek od Roman620ti » čtv srp 05, 2010 16:39

Škoda toho katu, ikdyž by byl prasklej, plnil asi funkci, takhle tě na emisích poženou... :? To už si to měl raději vyzkoušet projet jen se svodama a prvním dílem
2x Rover 620ti

Uživatelský avatar
seba
Příspěvky: 1309
Registrován: sob říj 04, 2008 9:02
Kontaktovat uživatele:

Re: Rover 620 Si 96 KW r.v.97

Příspěvek od seba » čtv srp 05, 2010 21:06

AnderN píše:Přesně ti s tím nepomůžu já měl diesel, ale vzhledem k rozsahu problémů bych to osobně svěřil raději servisu.
:-D :-D :-D ...
Miluji Rover Club. T16 turbo power.

Re-volt
Příspěvky: 19
Registrován: úte srp 03, 2010 19:28
Bydliště: Zlín

Re: Rover 620 Si 96 KW r.v.97

Příspěvek od Re-volt » čtv srp 05, 2010 21:14

Roman620ti píše:Škoda toho katu, ikdyž by byl prasklej, plnil asi funkci, takhle tě na emisích poženou... :? To už si to měl raději vyzkoušet projet jen se svodama a prvním dílem
Kat byl přicpaný,vysypany za tepla to dělalo špunt....Max tam vevařím nějaký univerzal,ale tenhle už svou funkci rozhodně neplnil...
A kat je první díl... se kterým prvním dílem sem to měl projet???

Uživatelský avatar
seba
Příspěvky: 1309
Registrován: sob říj 04, 2008 9:02
Kontaktovat uživatele:

Re: Rover 620 Si 96 KW r.v.97

Příspěvek od seba » čtv srp 05, 2010 21:22

On Roman má tičko a tam de kat odšroubovat od downpipu z turba...
Miluji Rover Club. T16 turbo power.

Re-volt
Příspěvky: 19
Registrován: úte srp 03, 2010 19:28
Bydliště: Zlín

Re: Rover 620 Si 96 KW r.v.97

Příspěvek od Re-volt » čtv srp 05, 2010 21:30

opravuji auta už cca 6let,deně... ale skrátka.... Rovera sem dělal malokdy a proč zjišťovat zjištěné.... líná huba hotové neštěstí...

Re-volt
Příspěvky: 19
Registrován: úte srp 03, 2010 19:28
Bydliště: Zlín

Re: Rover 620 Si 96 KW r.v.97

Příspěvek od Re-volt » čtv srp 05, 2010 21:59

Chápu,že je jednodušší někam auto odvezt a vyzvednout opravene... Ale takhle bych neuměl ještě dnes nic...

Dnes sem ještě vyměnil paliv.filtr ale stale beze změn... Nechám to chvíli jezdit... kamoš už auto potřebuje a vratím se k tomu posleze,jen do te doby toho budu mit neustale plnou hlavu...

Uživatelský avatar
seba
Příspěvky: 1309
Registrován: sob říj 04, 2008 9:02
Kontaktovat uživatele:

Re: Rover 620 Si 96 KW r.v.97

Příspěvek od seba » čtv srp 05, 2010 22:03

Jojo dej to do servisu to je rada nad zlato co? :-D :-D :-D :-D
Miluji Rover Club. T16 turbo power.

Re-volt
Příspěvky: 19
Registrován: úte srp 03, 2010 19:28
Bydliště: Zlín

Re: Rover 620 Si 96 KW r.v.97

Příspěvek od Re-volt » čtv srp 05, 2010 22:26

seba píše:Jojo dej to do servisu to je rada nad zlato co? :-D :-D :-D :-D

jojo,to teda je... na tom autě je více spatnych částí,ale nikdo to nechce měnit... A v servisech jakožto jak jsem já si s tím nebudou vedet rady asi plus minus stejně... u profíku budeš čekat... nebo se jim do takove káry ani nechce,nebo to bude stát takový balík.... že to tam kamos radsi nechá :D Ja to dělám,protože na to chci proste prijííít at už při vyčerpani všech zvych mozností,s pomocí někoho odsud nebo odkudkoliv,ale po nějaké radě budou mé možnosti zase o něco dál a takhloe to jde pořád dokola.

Uživatelský avatar
Roman620ti
Příspěvky: 3701
Registrován: pon zář 17, 2007 4:58

Re: Rover 620 Si 96 KW r.v.97

Příspěvek od Roman620ti » pát srp 06, 2010 14:43

seba píše:On Roman má tičko a tam de kat odšroubovat od downpipu z turba...
kdepak, zlaté tíčko, než se plácat v mastné briketě :-D :lol:
2x Rover 620ti

Odpovědět