Drnčící řadička
Drnčící řadička
Neresil jste uz nekdo ty silene drncici radici paky u R600? Muj druhej kousek R600 a opet to same. Drnci a drnci..
R 620 SD r.v. 1998
www.tomsfoto.xf.cz
www.tomsfoto.xf.cz
- Roman620ti
- Příspěvky: 3701
- Registrován: pon zář 17, 2007 5:58
Re: Drnčící řadička
dokonce sem to viděl i na youtube u 620sdi, tak to i při zhasnutí motoru hrozně trhlo řadičkou, takže to je asi více častý problém, naštestí u benzínu nevídané, raději klepu...
uvidíme co napíše andern, měl ho taky dost dlouho...
uvidíme co napíše andern, měl ho taky dost dlouho...
2x Rover 620ti
Re: Drnčící řadička
Mám úplně stejný problémek ,jak začne, tak si ji pěkně přidržím a je ticho
R 400 SDI 99
- AnderN
- Site Admin
- Příspěvky: 6973
- Registrován: pon zář 17, 2007 18:46
- Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817
- Kontaktovat uživatele:
Re: Drnčící řadička
Pokud má řadička velkou vůli, existuje na to opravná sada jejího uložení. Pokud drnčí, je potřeba vyměnit táhlo k převodovce (nebo si s tím hrát a zkoušet ho různě po domácku podkládat a upravovat, až to bude lepší ... dle vkusu každého soudruha).
-
- Příspěvky: 34
- Registrován: čtv črc 31, 2008 9:00
- Bydliště: liberec
Re: Drnčící řadička
Treba te to potesi ale me drnci taky...kdyz ji ze spoda dotahnes na zajistovaci matce na kulise,tak prestane drncet ale jde pak hur radit da se stim vyhrat at to drnci min ...ale chce to rampu....jinak cuknuti radicky pri chcipani dela silenblok vepredu pod motorem...ja ho mam taky v h... a nemuzu ho sehnat...kdyz se ten silenblok vymeni mozna bude min klepat i radicka
-
- Příspěvky: 89
- Registrován: pát pro 17, 2010 10:21
- Bydliště: Most
- Kontaktovat uživatele:
Re: Drnčící řadička
mne to taky drnčí, taky mi to štve to budu řešit timhle a nebo tam dám nejaky jiny univerzalni kloub, který se tam navařuje fotky nemam ale na netu jsem to nasel a videl
http://www.moto-build.com/ ( je i na ebay dej si pak rover 600 a pak je to 3 řádek .. doporucuji i to nas tim je to pak stabilnejsi ale to maji i na GB-ENT
http://cgi.ebay.co.uk/MG-ZS-180-ZR-160- ... 35ab320d3e
Popis en:
Click to Enlarge PG1 Gear Linkage Rebuild Kit (R600)
This is our PG1 gear linkage rebuild kit for the 600 This kit will cure your sloppy gear shift The kit comprises 4 nylatron self lubricating bushes, plus stainless steel bolts and locnuts, plus comprehensive fitting instructions.
Price: £36.00
Postage and Packing £2.80 UK mainland only.
Total Price
£38.80
http://www.moto-build.com/ ( je i na ebay dej si pak rover 600 a pak je to 3 řádek .. doporucuji i to nas tim je to pak stabilnejsi ale to maji i na GB-ENT
http://cgi.ebay.co.uk/MG-ZS-180-ZR-160- ... 35ab320d3e
Popis en:
Click to Enlarge PG1 Gear Linkage Rebuild Kit (R600)
This is our PG1 gear linkage rebuild kit for the 600 This kit will cure your sloppy gear shift The kit comprises 4 nylatron self lubricating bushes, plus stainless steel bolts and locnuts, plus comprehensive fitting instructions.
Price: £36.00
Postage and Packing £2.80 UK mainland only.
Total Price
£38.80
Umění je se rozhodnout.
Auta: 114 GTI odešlo do věčných lovišt
214 SEI prodáno
620 Ti - turbo T2560R, zadní tlumiče Koni, přední standart Excel-G - KYB + standardní péra, výztuha mezi přední tlumiči, a zadní výztuha horní a dolní, filtr KN v airboxu, budíky tlak turba-oleje,teplota oleje a čerpadlo Walbro 255lph
75 CDT - filtr KN - stále skoro denně v provozu a už ho jen udržuji
620 si - na díly
75 Tourer CDti
Auta: 114 GTI odešlo do věčných lovišt
214 SEI prodáno
620 Ti - turbo T2560R, zadní tlumiče Koni, přední standart Excel-G - KYB + standardní péra, výztuha mezi přední tlumiči, a zadní výztuha horní a dolní, filtr KN v airboxu, budíky tlak turba-oleje,teplota oleje a čerpadlo Walbro 255lph
75 CDT - filtr KN - stále skoro denně v provozu a už ho jen udržuji
620 si - na díly
75 Tourer CDti
Re: Drnčící řadička
To by bylo reseni. Nebudete to nekdo objednavat? Ze bychom se treba dohodli na spolecnem baliku.
R 620 SD r.v. 1998
www.tomsfoto.xf.cz
www.tomsfoto.xf.cz
-
- Příspěvky: 89
- Registrován: pát pro 17, 2010 10:21
- Bydliště: Most
- Kontaktovat uživatele:
Re: Drnčící řadička
ted do konce roku to objednávat nebudu, ale po novým roce asi jo
Umění je se rozhodnout.
Auta: 114 GTI odešlo do věčných lovišt
214 SEI prodáno
620 Ti - turbo T2560R, zadní tlumiče Koni, přední standart Excel-G - KYB + standardní péra, výztuha mezi přední tlumiči, a zadní výztuha horní a dolní, filtr KN v airboxu, budíky tlak turba-oleje,teplota oleje a čerpadlo Walbro 255lph
75 CDT - filtr KN - stále skoro denně v provozu a už ho jen udržuji
620 si - na díly
75 Tourer CDti
Auta: 114 GTI odešlo do věčných lovišt
214 SEI prodáno
620 Ti - turbo T2560R, zadní tlumiče Koni, přední standart Excel-G - KYB + standardní péra, výztuha mezi přední tlumiči, a zadní výztuha horní a dolní, filtr KN v airboxu, budíky tlak turba-oleje,teplota oleje a čerpadlo Walbro 255lph
75 CDT - filtr KN - stále skoro denně v provozu a už ho jen udržuji
620 si - na díly
75 Tourer CDti
-
- Příspěvky: 89
- Registrován: pát pro 17, 2010 10:21
- Bydliště: Most
- Kontaktovat uživatele:
Re: Drnčící řadička
OK. dám vědet
Umění je se rozhodnout.
Auta: 114 GTI odešlo do věčných lovišt
214 SEI prodáno
620 Ti - turbo T2560R, zadní tlumiče Koni, přední standart Excel-G - KYB + standardní péra, výztuha mezi přední tlumiči, a zadní výztuha horní a dolní, filtr KN v airboxu, budíky tlak turba-oleje,teplota oleje a čerpadlo Walbro 255lph
75 CDT - filtr KN - stále skoro denně v provozu a už ho jen udržuji
620 si - na díly
75 Tourer CDti
Auta: 114 GTI odešlo do věčných lovišt
214 SEI prodáno
620 Ti - turbo T2560R, zadní tlumiče Koni, přední standart Excel-G - KYB + standardní péra, výztuha mezi přední tlumiči, a zadní výztuha horní a dolní, filtr KN v airboxu, budíky tlak turba-oleje,teplota oleje a čerpadlo Walbro 255lph
75 CDT - filtr KN - stále skoro denně v provozu a už ho jen udržuji
620 si - na díly
75 Tourer CDti
Re: Drnčící řadička
PG1 GEAR LINKAGE REBUILD KIT (620Ti a další...)
Díra vystružená 8H7 ,zápich pro 100%dosednutí, jemný přesah pro nalisování do táhel.
Odzkoušeno.
CENA 1000 CZK
Díra vystružená 8H7 ,zápich pro 100%dosednutí, jemný přesah pro nalisování do táhel.
Odzkoušeno.
CENA 1000 CZK
Miluji Rover Club. T16 turbo power.
-
- Příspěvky: 89
- Registrován: pát pro 17, 2010 10:21
- Bydliště: Most
- Kontaktovat uživatele:
Re: Drnčící řadička
Tak to je dobre že to funguje
Umění je se rozhodnout.
Auta: 114 GTI odešlo do věčných lovišt
214 SEI prodáno
620 Ti - turbo T2560R, zadní tlumiče Koni, přední standart Excel-G - KYB + standardní péra, výztuha mezi přední tlumiči, a zadní výztuha horní a dolní, filtr KN v airboxu, budíky tlak turba-oleje,teplota oleje a čerpadlo Walbro 255lph
75 CDT - filtr KN - stále skoro denně v provozu a už ho jen udržuji
620 si - na díly
75 Tourer CDti
Auta: 114 GTI odešlo do věčných lovišt
214 SEI prodáno
620 Ti - turbo T2560R, zadní tlumiče Koni, přední standart Excel-G - KYB + standardní péra, výztuha mezi přední tlumiči, a zadní výztuha horní a dolní, filtr KN v airboxu, budíky tlak turba-oleje,teplota oleje a čerpadlo Walbro 255lph
75 CDT - filtr KN - stále skoro denně v provozu a už ho jen udržuji
620 si - na díly
75 Tourer CDti
-
- Příspěvky: 89
- Registrován: pát pro 17, 2010 10:21
- Bydliště: Most
- Kontaktovat uživatele:
Re: Drnčící řadička
Umění je se rozhodnout.
Auta: 114 GTI odešlo do věčných lovišt
214 SEI prodáno
620 Ti - turbo T2560R, zadní tlumiče Koni, přední standart Excel-G - KYB + standardní péra, výztuha mezi přední tlumiči, a zadní výztuha horní a dolní, filtr KN v airboxu, budíky tlak turba-oleje,teplota oleje a čerpadlo Walbro 255lph
75 CDT - filtr KN - stále skoro denně v provozu a už ho jen udržuji
620 si - na díly
75 Tourer CDti
Auta: 114 GTI odešlo do věčných lovišt
214 SEI prodáno
620 Ti - turbo T2560R, zadní tlumiče Koni, přední standart Excel-G - KYB + standardní péra, výztuha mezi přední tlumiči, a zadní výztuha horní a dolní, filtr KN v airboxu, budíky tlak turba-oleje,teplota oleje a čerpadlo Walbro 255lph
75 CDT - filtr KN - stále skoro denně v provozu a už ho jen udržuji
620 si - na díly
75 Tourer CDti