Rover 620Ti nestartuje.(Generálka motoru)
Re: Rover 620Ti nestartuje.(Generálka motoru)
Sebo..... velikanska gratulace!!! Ja veril tomu, ze to dokazes Tesim se na dalsi info... Ale prosim te, nikde to nerozstrel!
Re: Rover 620Ti nestartuje.(Generálka motoru)
Díky moccccc.Dnes to jdu zajet.Tak dam vedet jestli to je OK nebo to pojede zpatky na laně.Věřim tomu že OK
Miluji Rover Club. T16 turbo power.
Re: Rover 620Ti nestartuje.(Generálka motoru)
Musím se přidat ke gratulaci, nevěřil jsem, že to dáš do kupy. Ale to jen proto, že zpočátku jsi dával otázky, jako kdyby jsi motor nikdy neviděl. Obdivuju tvůj zápal a hlavně tu chuť tomu věnovat tolik hodin.
http://www.rover-club.net/car_detail.php?id=228" onclick="window.open(this.href);return false;
Ještě Ford escort cabrio pro zábavu.
Seat Ibiza 1.9D, 47kw, dělník.
Ještě Ford escort cabrio pro zábavu.
Seat Ibiza 1.9D, 47kw, dělník.
-
- Příspěvky: 89
- Registrován: pát pro 17, 2010 10:21
- Bydliště: Most
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rover 620Ti nestartuje.(Generálka motoru)
jo jak jsi psal že větší turbo T28 to je v poho ale 18 psi ani náhodou .... ojnice jsou na 12 psi max 14 psi, jestli chces zvedat tlak tak musis kovaný ojnice písty jinak ten motor muzes zahodit. Ten motor jsem mel taky cely rozebrany a cely jsem ho delal s panem Roobem. kdyby neco chtel vedet tak mi posli zpravu
Umění je se rozhodnout.
Auta: 114 GTI odešlo do věčných lovišt
214 SEI prodáno
620 Ti - turbo T2560R, zadní tlumiče Koni, přední standart Excel-G - KYB + standardní péra, výztuha mezi přední tlumiči, a zadní výztuha horní a dolní, filtr KN v airboxu, budíky tlak turba-oleje,teplota oleje a čerpadlo Walbro 255lph
75 CDT - filtr KN - stále skoro denně v provozu a už ho jen udržuji
620 si - na díly
75 Tourer CDti
Auta: 114 GTI odešlo do věčných lovišt
214 SEI prodáno
620 Ti - turbo T2560R, zadní tlumiče Koni, přední standart Excel-G - KYB + standardní péra, výztuha mezi přední tlumiči, a zadní výztuha horní a dolní, filtr KN v airboxu, budíky tlak turba-oleje,teplota oleje a čerpadlo Walbro 255lph
75 CDT - filtr KN - stále skoro denně v provozu a už ho jen udržuji
620 si - na díly
75 Tourer CDti
Re: Rover 620Ti nestartuje.(Generálka motoru)
Cauki tohle je desne stary tema.Mas pravdu ze na serii uplne max 14 psi.Výkon budu zvedat až v létě zatim jezdim jen s přitaženym wastegatem.Mám doma dualni boostcontroller s prepínacem na palubku, ale jeste sem nekoupil budik a blowof ventil pak to dam na tu T25.Jakej máš budík na turbo?chtěl bych něco manualniho v Psi a ne v bar..
Miluji Rover Club. T16 turbo power.
-
- Příspěvky: 89
- Registrován: pát pro 17, 2010 10:21
- Bydliště: Most
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rover 620Ti nestartuje.(Generálka motoru)
Mam tam tlak turba, tlak oleje a teplotu oleje
typy viz zde: http://cgi.ebay.co.uk/ANY-3-GAUGE-OFFER ... 3364b55b46
umístený to mam pod radiem, fotku ti muzu poslat,
a jelihož tam mam t28 tak je tam mam tam blow ventil od hks ( kopie ale funguje )
jo a muzu doporucit http://cgi.ebay.co.uk/ROVER-620TI-600-T ... 33590416a7
ten motor tam pak mín cestuje
a teplotní kryt turba
http://cgi.ebay.co.uk/ROVER-220-COUPE-6 ... 4aa71cd009
a jeste jestli budes zvedat výkon tak to chce vymenit spojku aby ti to přeneslo
http://www.gb-ent.com/store/drivetrain/ ... 0lbft.html
typy viz zde: http://cgi.ebay.co.uk/ANY-3-GAUGE-OFFER ... 3364b55b46
umístený to mam pod radiem, fotku ti muzu poslat,
a jelihož tam mam t28 tak je tam mam tam blow ventil od hks ( kopie ale funguje )
jo a muzu doporucit http://cgi.ebay.co.uk/ROVER-620TI-600-T ... 33590416a7
ten motor tam pak mín cestuje
a teplotní kryt turba
http://cgi.ebay.co.uk/ROVER-220-COUPE-6 ... 4aa71cd009
a jeste jestli budes zvedat výkon tak to chce vymenit spojku aby ti to přeneslo
http://www.gb-ent.com/store/drivetrain/ ... 0lbft.html
Umění je se rozhodnout.
Auta: 114 GTI odešlo do věčných lovišt
214 SEI prodáno
620 Ti - turbo T2560R, zadní tlumiče Koni, přední standart Excel-G - KYB + standardní péra, výztuha mezi přední tlumiči, a zadní výztuha horní a dolní, filtr KN v airboxu, budíky tlak turba-oleje,teplota oleje a čerpadlo Walbro 255lph
75 CDT - filtr KN - stále skoro denně v provozu a už ho jen udržuji
620 si - na díly
75 Tourer CDti
Auta: 114 GTI odešlo do věčných lovišt
214 SEI prodáno
620 Ti - turbo T2560R, zadní tlumiče Koni, přední standart Excel-G - KYB + standardní péra, výztuha mezi přední tlumiči, a zadní výztuha horní a dolní, filtr KN v airboxu, budíky tlak turba-oleje,teplota oleje a čerpadlo Walbro 255lph
75 CDT - filtr KN - stále skoro denně v provozu a už ho jen udržuji
620 si - na díly
75 Tourer CDti