Příspěvek
od kremilekcz » úte úno 08, 2011 15:43
jo jak jsi psal že větší turbo T28 to je v poho ale 18 psi ani náhodou .... ojnice jsou na 12 psi max 14 psi, jestli chces zvedat tlak tak musis kovaný ojnice písty jinak ten motor muzes zahodit. Ten motor jsem mel taky cely rozebrany a cely jsem ho delal s panem Roobem. kdyby neco chtel vedet tak mi posli zpravu
Umění je se rozhodnout.
Auta: 114 GTI odešlo do věčných lovišt
214 SEI prodáno
620 Ti - turbo T2560R, zadní tlumiče Koni, přední standart Excel-G - KYB + standardní péra, výztuha mezi přední tlumiči, a zadní výztuha horní a dolní, filtr KN v airboxu, budíky tlak turba-oleje,teplota oleje a čerpadlo Walbro 255lph
75 CDT - filtr KN - stále skoro denně v provozu a už ho jen udržuji
620 si - na díly
75 Tourer CDti