Problémy s mým "angličákem"

Odpovědět
Uživatelský avatar
LANiN
Příspěvky: 432
Registrován: ned dub 26, 2009 8:44
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: Problémy s mým "angličákem"

Příspěvek od LANiN » úte lis 01, 2011 14:36

Malé info když jsem se neukázal na sraze..
V neděli s "tchánem" a kocovinou jsme povolili bečící rozvody a seřídili vůle ventilů.. No já klel .. vůle snad nikdy nikdo neseřizoval, byly tam snad 3x větší než max povolené servisní (dle knihy) :? .....
Každopádně si teď motor už jen krásně ševelí, tedy při určitých otáčkách se trošku ozve kladka na rozvodech a semtam se mi zdá, jakoby zacvakal jeden ventil ale už jsem klidnější a motor mám +- z krku....

PS: ručka zatim neprotestuje :lol: :lol:


Potom jsem přemýšlel, že bych dodělal vyhřívání zrcátek, když se tedy ta zima blíží, ta cena je více než super a práce na pár minut.. Kompletní el. schéma auta v knize taky je a možná bych i naměřil na konektoru dveří přívod pro vyhřívání je tak? :-D
http://www.conrad.cz/ploche-topeni-pro- ... dc.k189149
Lexus IS300 SportCross - driftovací kombík
Rover 620i r.v.93, LPG = 1,2Kč/1Km SOLD
R19 Cabrio 1.8l 66kW automat r.v.1989, Klima, KW Sport2, Keskin KT8 Black, 3kč/1km ale s větrem ve vlasech

http://lanin.rajce.idnes.cz/"

Uživatelský avatar
LANiN
Příspěvky: 432
Registrován: ned dub 26, 2009 8:44
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: Problémy s mým "angličákem"

Příspěvek od LANiN » pon lis 07, 2011 17:04

Možná to nikoho nezaujme ale opravil jsem zlomenou el. anténu a uštřil tak v peněžence něco kolem 1200kč :-D
Oprava mě stála jen 120kč, upravil jsem mauální anténu.. Vytáhl z el, ten silonový ozubený pásek a nabastlil jej do ní.. vše už 3dny funguje bezproblémů, večer nahodím fotky z výroby :-D
Lexus IS300 SportCross - driftovací kombík
Rover 620i r.v.93, LPG = 1,2Kč/1Km SOLD
R19 Cabrio 1.8l 66kW automat r.v.1989, Klima, KW Sport2, Keskin KT8 Black, 3kč/1km ale s větrem ve vlasech

http://lanin.rajce.idnes.cz/"

Uživatelský avatar
LANiN
Příspěvky: 432
Registrován: ned dub 26, 2009 8:44
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: Problémy s mým "angličákem"

Příspěvek od LANiN » pon lis 07, 2011 22:12

Oprava zlomené el. antény
- nevyfotil jsem úplně vše ale pokud jste zruční a vyměníte si třeba brzdy sami a umíte zacházet s pilkou nebo máte mirovrtačku, tohle taky zvládnete. Uvnitř antény je silonové ozubené táhlo uchycené úplně stejně, takže při rozerbrání uvidíte co a jak..
-Je potřeba nová jakákoliv vysouvací anténa s "pouzdrem" já si ji sehnal za 120kč.
-Potom je potřeba zlomenou origo anténu opatrně rozebrat, klidně její části opatrně rozřezejte. na každém konci vysouvacího článku je špunt/zarážka, tu je třeba vytáhnout ke kompletnímu rozdělání..
-vytáhnout silovoné ozubené táhlo a změřit jeho délku
-změřit délku roztažené manuální antény pozor!! I s pouzdrem!! + cca 10cm který musí být v motorku!!!
-rozebrat opatrně manuální anténu a dále krátit články tak, aby jste získali potřebnou celkovou délku!!
-pokud je to nutné tak na každém článku je potřeba řezat konec, který je schovaný v anténě, ne ten co je venku! jeho konec je zůžený aby se anténa nerozdělala
-pokud řežeta tak je nutné udělat nové usazení (dírky) pro dorazy antény jak je na fotkách
-opět pokud je to nutné, je třeba zkrátit i plastové tělo/pouzdro, do kterého se celá anténa schová (v podstatě to není třeba pokud nakrátíte články správně, já počítal špatně a chybělo mi 2cm..)
-anténu složíme dokupy tak, že první naskládámě všechny články a teprve potom dáváme plíšky co slouží jako dorazy a to tak, že postupujem od nejslabšího článku
-no a zbytek je na fotkách :-D
-já silonový pásek neupevňoval naprudko jako v origo el. anténě, konec jsem upravil o drážky a strčil do nejmenšího článku a zajistil jej plíšky co slouží k dorazům (mají malé ťupky které lanko bezproblému drží)

PS: doufám že to někomu pomůže ušetřit 1500kč.. já bych ji musel kupovat už potřetí a to se mi vážně nechtělo :-D

Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Lexus IS300 SportCross - driftovací kombík
Rover 620i r.v.93, LPG = 1,2Kč/1Km SOLD
R19 Cabrio 1.8l 66kW automat r.v.1989, Klima, KW Sport2, Keskin KT8 Black, 3kč/1km ale s větrem ve vlasech

http://lanin.rajce.idnes.cz/"

Uživatelský avatar
LANiN
Příspěvky: 432
Registrován: ned dub 26, 2009 8:44
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: Problémy s mým "angličákem"

Příspěvek od LANiN » úte pro 13, 2011 12:23

Těpic, proběhla menší oprava :-D Přez kamaráda, který prodává díly hodně levně :wink:

http://img1.rajce.idnes.cz/d0103/4/4072 ... 230102.jpg
http://img1.rajce.idnes.cz/d0103/4/4072 ... 230104.jpg


Potom jsem se znovu brblal se zadnímy třmeny a částí ruční brzdy. Oba třmeny jsem prohlídl, v ani jednom NENÍ žádné místo na nějaké ložisko jak se tady tvrdilo.. Možná nějaký mezitip? Každopádně ručka už šlajfuje i na betoně met:


Jo a při té příležitosti oprav, mi opět po 3letech vypadlo řidičové okno, zřejmě vychozená kolejnice.. Tak jsem alespoň nafotil jak jsem tehdy vyrobil polámané plastové kolečko z kolejnice..
http://img1.rajce.idnes.cz/d0103/4/4072 ... 230105.jpg
http://img1.rajce.idnes.cz/d0103/4/4072 ... 230106.jpg
Lexus IS300 SportCross - driftovací kombík
Rover 620i r.v.93, LPG = 1,2Kč/1Km SOLD
R19 Cabrio 1.8l 66kW automat r.v.1989, Klima, KW Sport2, Keskin KT8 Black, 3kč/1km ale s větrem ve vlasech

http://lanin.rajce.idnes.cz/"

F.i.s.h.men
Příspěvky: 1924
Registrován: úte lis 27, 2007 19:42
Bydliště: Praha, občas Karlovy Vary

Re: Problémy s mým "angličákem"

Příspěvek od F.i.s.h.men » pon pro 19, 2011 9:31

Tak jsi to měl vyfotit. Určo tam něco musí být. Buď to ložisko a nebo už to někdo před tebou něčím nahradil.
ObrázekObrázek<<<---Klikni pro zvětšení
Rover 216GSi - zanedlouho transplantace motoru D16Z2 (na obrázku) + pár dalších oprav a úprav HOTOVO 31.7.2011

Uživatelský avatar
LANiN
Příspěvky: 432
Registrován: ned dub 26, 2009 8:44
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: Problémy s mým "angličákem"

Příspěvek od LANiN » úte pro 20, 2011 13:16

jestli myslíš ten třmen, tak už jsem sem fotky dával.. je v něm jen díra přasně pro čep ručky, žádná další vložka nebo něco takového..

http://img1.rajce.idnes.cz/d0103/4/4072 ... 230070.jpg
http://img1.rajce.idnes.cz/d0103/4/4072 ... 230072.jpg
http://img1.rajce.idnes.cz/d0103/4/4072 ... 230077.jpg
Lexus IS300 SportCross - driftovací kombík
Rover 620i r.v.93, LPG = 1,2Kč/1Km SOLD
R19 Cabrio 1.8l 66kW automat r.v.1989, Klima, KW Sport2, Keskin KT8 Black, 3kč/1km ale s větrem ve vlasech

http://lanin.rajce.idnes.cz/"

F.i.s.h.men
Příspěvky: 1924
Registrován: úte lis 27, 2007 19:42
Bydliště: Praha, občas Karlovy Vary

Re: Problémy s mým "angličákem"

Příspěvek od F.i.s.h.men » úte pro 20, 2011 19:43

Na první fotce to nemůže být vidět, když nesundáš tu gumu. Pod ní to má být

A na třetí fotce jak je vyfocená tá páka, tak v ní jsou vydřený takový rejhy, tak to je právě od toho, když se to ložisko vysype, proto se pak nevrací ruční brzda a zadrhává se.


Něco takového tam má být, ale je možné, že už to někdo před tebou vyměnil třeba za to bronzové pouzdro, které ti tu už ukazoval seba a pak by to vypadalo jen jako díra.

http://www.scootland.cz/img/article/500 ... x25x18.jpg
ObrázekObrázek<<<---Klikni pro zvětšení
Rover 216GSi - zanedlouho transplantace motoru D16Z2 (na obrázku) + pár dalších oprav a úprav HOTOVO 31.7.2011

Uživatelský avatar
LANiN
Příspěvky: 432
Registrován: ned dub 26, 2009 8:44
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: Problémy s mým "angličákem"

Příspěvek od LANiN » stř pro 21, 2011 12:53

ee.. u druhého třmenu jsem to rozdělal celé komplet a žádná vložky ani ložisko.. Tak přeci nejsem slepý.. žádné rýhy na tom "čepu" nejsou, možná ten dojem dělá vazelína nebo to, že jsem ho brousil vodním smirkem
Lexus IS300 SportCross - driftovací kombík
Rover 620i r.v.93, LPG = 1,2Kč/1Km SOLD
R19 Cabrio 1.8l 66kW automat r.v.1989, Klima, KW Sport2, Keskin KT8 Black, 3kč/1km ale s větrem ve vlasech

http://lanin.rajce.idnes.cz/"

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17951
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Problémy s mým "angličákem"

Příspěvek od Trunda » stř pro 21, 2011 13:00

Nejsem si ted jisty tim, jestli nahodou ty trmeny na XW a RH nejsou jine.... ale co jsem koumal, tak ja na tech RH taky zadne jehlove lozisko nevidim...
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

F.i.s.h.men
Příspěvky: 1924
Registrován: úte lis 27, 2007 19:42
Bydliště: Praha, občas Karlovy Vary

Re: Problémy s mým "angličákem"

Příspěvek od F.i.s.h.men » stř pro 21, 2011 14:52

LANiN píše:ee.. u druhého třmenu jsem to rozdělal celé komplet a žádná vložky ani ložisko.. Tak přeci nejsem slepý.. žádné rýhy na tom "čepu" nejsou, možná ten dojem dělá vazelína nebo to, že jsem ho brousil vodním smirkem

Tak mi přijde, že už si ze mě děláš jenom kozy a všechno co napíšu musíš popřít.

Jestli tam nevidíš ty rejhy, tak si budeš muset zajít k očnímu.

Obrázek
ObrázekObrázek<<<---Klikni pro zvětšení
Rover 216GSi - zanedlouho transplantace motoru D16Z2 (na obrázku) + pár dalších oprav a úprav HOTOVO 31.7.2011

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17951
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Problémy s mým "angličákem"

Příspěvek od Trunda » stř pro 21, 2011 15:20

Takze ted jsem se dival do Rave a ve vykresu brzdice fakt zadny jehlovy lozisko neni... nezda se mi, ze by mohla byt varianta, ze by brali to lozisko jako nevymenitelnou cast tela brzdice a proto to treba ve vykresu neuvedli.... dle toho vykresu to vypada, ze je to resene pouze jako "kluzne lozisko" ....
zadni_brzdic.png
zadni_brzdic.png (60.66 KiB) Zobrazeno 3142 x
Ty mas Fishi nekde fotku toho jehloveho loziska z tveho brzdice? .... leda ze by jeste byla moznost, ze prave kvuli tomu, ze se to jehlove lozisko neosvedcilo, tak to od urciteho roku resili pomoci kluzneho..
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Libor74
Příspěvky: 6
Registrován: pon led 24, 2011 7:47

Re: Problémy s mým "angličákem"

Příspěvek od Libor74 » čtv pro 22, 2011 13:44

Zdar chlapi, já mám 620Ti a mam tam taky jehlové ložiska. Na jedné straně bylo dobré,ale na druhé straně to bylo v takovém stavu, že to rez spojila dohromady klec i s jehličkama. Ani to nešlo poznat, že je to ložisko.

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17951
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Problémy s mým "angličákem"

Příspěvek od Trunda » čtv pro 22, 2011 13:55

... v tom pripade nechapu, ze to neni uvedene v tom vykresu...
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Uživatelský avatar
LANiN
Příspěvky: 432
Registrován: ned dub 26, 2009 8:44
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: Problémy s mým "angličákem"

Příspěvek od LANiN » čtv pro 22, 2011 14:17

list: já vám to říkal. Já mám vždycky pravdu met:

jediný ložisko který tam mám, je myslím položka "13" z obrázku
Lexus IS300 SportCross - driftovací kombík
Rover 620i r.v.93, LPG = 1,2Kč/1Km SOLD
R19 Cabrio 1.8l 66kW automat r.v.1989, Klima, KW Sport2, Keskin KT8 Black, 3kč/1km ale s větrem ve vlasech

http://lanin.rajce.idnes.cz/"

F.i.s.h.men
Příspěvky: 1924
Registrován: úte lis 27, 2007 19:42
Bydliště: Praha, občas Karlovy Vary

Re: Problémy s mým "angličákem"

Příspěvek od F.i.s.h.men » čtv pro 22, 2011 16:55

LANiN: až to už asi po sté rozebereš, tak se na to podívej. Když nedokážeš pochopit ani když ti to tu píšou dva lidi, tak je problém na tvém přijímači.

Trunda: Fotku toho ložiska můžu najít, i když to zabere nějaký čas. V manuálu jsem to taky v žádném výkresu nenašel, ale je tam.
ObrázekObrázek<<<---Klikni pro zvětšení
Rover 216GSi - zanedlouho transplantace motoru D16Z2 (na obrázku) + pár dalších oprav a úprav HOTOVO 31.7.2011

Odpovědět