Problémy s mým "angličákem"
Re: Problémy s mým "angličákem"
Malé info když jsem se neukázal na sraze..
V neděli s "tchánem" a kocovinou jsme povolili bečící rozvody a seřídili vůle ventilů.. No já klel .. vůle snad nikdy nikdo neseřizoval, byly tam snad 3x větší než max povolené servisní (dle knihy) .....
Každopádně si teď motor už jen krásně ševelí, tedy při určitých otáčkách se trošku ozve kladka na rozvodech a semtam se mi zdá, jakoby zacvakal jeden ventil ale už jsem klidnější a motor mám +- z krku....
PS: ručka zatim neprotestuje
Potom jsem přemýšlel, že bych dodělal vyhřívání zrcátek, když se tedy ta zima blíží, ta cena je více než super a práce na pár minut.. Kompletní el. schéma auta v knize taky je a možná bych i naměřil na konektoru dveří přívod pro vyhřívání je tak?
http://www.conrad.cz/ploche-topeni-pro- ... dc.k189149
V neděli s "tchánem" a kocovinou jsme povolili bečící rozvody a seřídili vůle ventilů.. No já klel .. vůle snad nikdy nikdo neseřizoval, byly tam snad 3x větší než max povolené servisní (dle knihy) .....
Každopádně si teď motor už jen krásně ševelí, tedy při určitých otáčkách se trošku ozve kladka na rozvodech a semtam se mi zdá, jakoby zacvakal jeden ventil ale už jsem klidnější a motor mám +- z krku....
PS: ručka zatim neprotestuje
Potom jsem přemýšlel, že bych dodělal vyhřívání zrcátek, když se tedy ta zima blíží, ta cena je více než super a práce na pár minut.. Kompletní el. schéma auta v knize taky je a možná bych i naměřil na konektoru dveří přívod pro vyhřívání je tak?
http://www.conrad.cz/ploche-topeni-pro- ... dc.k189149
Lexus IS300 SportCross - driftovací kombík
Rover 620i r.v.93, LPG = 1,2Kč/1Km SOLD
R19 Cabrio 1.8l 66kW automat r.v.1989, Klima, KW Sport2, Keskin KT8 Black, 3kč/1km ale s větrem ve vlasech
http://lanin.rajce.idnes.cz/"
Rover 620i r.v.93, LPG = 1,2Kč/1Km SOLD
R19 Cabrio 1.8l 66kW automat r.v.1989, Klima, KW Sport2, Keskin KT8 Black, 3kč/1km ale s větrem ve vlasech
http://lanin.rajce.idnes.cz/"
Re: Problémy s mým "angličákem"
Možná to nikoho nezaujme ale opravil jsem zlomenou el. anténu a uštřil tak v peněžence něco kolem 1200kč
Oprava mě stála jen 120kč, upravil jsem mauální anténu.. Vytáhl z el, ten silonový ozubený pásek a nabastlil jej do ní.. vše už 3dny funguje bezproblémů, večer nahodím fotky z výroby
Oprava mě stála jen 120kč, upravil jsem mauální anténu.. Vytáhl z el, ten silonový ozubený pásek a nabastlil jej do ní.. vše už 3dny funguje bezproblémů, večer nahodím fotky z výroby
Lexus IS300 SportCross - driftovací kombík
Rover 620i r.v.93, LPG = 1,2Kč/1Km SOLD
R19 Cabrio 1.8l 66kW automat r.v.1989, Klima, KW Sport2, Keskin KT8 Black, 3kč/1km ale s větrem ve vlasech
http://lanin.rajce.idnes.cz/"
Rover 620i r.v.93, LPG = 1,2Kč/1Km SOLD
R19 Cabrio 1.8l 66kW automat r.v.1989, Klima, KW Sport2, Keskin KT8 Black, 3kč/1km ale s větrem ve vlasech
http://lanin.rajce.idnes.cz/"
Re: Problémy s mým "angličákem"
Oprava zlomené el. antény
- nevyfotil jsem úplně vše ale pokud jste zruční a vyměníte si třeba brzdy sami a umíte zacházet s pilkou nebo máte mirovrtačku, tohle taky zvládnete. Uvnitř antény je silonové ozubené táhlo uchycené úplně stejně, takže při rozerbrání uvidíte co a jak..
-Je potřeba nová jakákoliv vysouvací anténa s "pouzdrem" já si ji sehnal za 120kč.
-Potom je potřeba zlomenou origo anténu opatrně rozebrat, klidně její části opatrně rozřezejte. na každém konci vysouvacího článku je špunt/zarážka, tu je třeba vytáhnout ke kompletnímu rozdělání..
-vytáhnout silovoné ozubené táhlo a změřit jeho délku
-změřit délku roztažené manuální antény pozor!! I s pouzdrem!! + cca 10cm který musí být v motorku!!!
-rozebrat opatrně manuální anténu a dále krátit články tak, aby jste získali potřebnou celkovou délku!!
-pokud je to nutné tak na každém článku je potřeba řezat konec, který je schovaný v anténě, ne ten co je venku! jeho konec je zůžený aby se anténa nerozdělala
-pokud řežeta tak je nutné udělat nové usazení (dírky) pro dorazy antény jak je na fotkách
-opět pokud je to nutné, je třeba zkrátit i plastové tělo/pouzdro, do kterého se celá anténa schová (v podstatě to není třeba pokud nakrátíte články správně, já počítal špatně a chybělo mi 2cm..)
-anténu složíme dokupy tak, že první naskládámě všechny články a teprve potom dáváme plíšky co slouží jako dorazy a to tak, že postupujem od nejslabšího článku
-no a zbytek je na fotkách
-já silonový pásek neupevňoval naprudko jako v origo el. anténě, konec jsem upravil o drážky a strčil do nejmenšího článku a zajistil jej plíšky co slouží k dorazům (mají malé ťupky které lanko bezproblému drží)
PS: doufám že to někomu pomůže ušetřit 1500kč.. já bych ji musel kupovat už potřetí a to se mi vážně nechtělo
- nevyfotil jsem úplně vše ale pokud jste zruční a vyměníte si třeba brzdy sami a umíte zacházet s pilkou nebo máte mirovrtačku, tohle taky zvládnete. Uvnitř antény je silonové ozubené táhlo uchycené úplně stejně, takže při rozerbrání uvidíte co a jak..
-Je potřeba nová jakákoliv vysouvací anténa s "pouzdrem" já si ji sehnal za 120kč.
-Potom je potřeba zlomenou origo anténu opatrně rozebrat, klidně její části opatrně rozřezejte. na každém konci vysouvacího článku je špunt/zarážka, tu je třeba vytáhnout ke kompletnímu rozdělání..
-vytáhnout silovoné ozubené táhlo a změřit jeho délku
-změřit délku roztažené manuální antény pozor!! I s pouzdrem!! + cca 10cm který musí být v motorku!!!
-rozebrat opatrně manuální anténu a dále krátit články tak, aby jste získali potřebnou celkovou délku!!
-pokud je to nutné tak na každém článku je potřeba řezat konec, který je schovaný v anténě, ne ten co je venku! jeho konec je zůžený aby se anténa nerozdělala
-pokud řežeta tak je nutné udělat nové usazení (dírky) pro dorazy antény jak je na fotkách
-opět pokud je to nutné, je třeba zkrátit i plastové tělo/pouzdro, do kterého se celá anténa schová (v podstatě to není třeba pokud nakrátíte články správně, já počítal špatně a chybělo mi 2cm..)
-anténu složíme dokupy tak, že první naskládámě všechny články a teprve potom dáváme plíšky co slouží jako dorazy a to tak, že postupujem od nejslabšího článku
-no a zbytek je na fotkách
-já silonový pásek neupevňoval naprudko jako v origo el. anténě, konec jsem upravil o drážky a strčil do nejmenšího článku a zajistil jej plíšky co slouží k dorazům (mají malé ťupky které lanko bezproblému drží)
PS: doufám že to někomu pomůže ušetřit 1500kč.. já bych ji musel kupovat už potřetí a to se mi vážně nechtělo
Lexus IS300 SportCross - driftovací kombík
Rover 620i r.v.93, LPG = 1,2Kč/1Km SOLD
R19 Cabrio 1.8l 66kW automat r.v.1989, Klima, KW Sport2, Keskin KT8 Black, 3kč/1km ale s větrem ve vlasech
http://lanin.rajce.idnes.cz/"
Rover 620i r.v.93, LPG = 1,2Kč/1Km SOLD
R19 Cabrio 1.8l 66kW automat r.v.1989, Klima, KW Sport2, Keskin KT8 Black, 3kč/1km ale s větrem ve vlasech
http://lanin.rajce.idnes.cz/"
Re: Problémy s mým "angličákem"
Těpic, proběhla menší oprava Přez kamaráda, který prodává díly hodně levně
http://img1.rajce.idnes.cz/d0103/4/4072 ... 230102.jpg
http://img1.rajce.idnes.cz/d0103/4/4072 ... 230104.jpg
Potom jsem se znovu brblal se zadnímy třmeny a částí ruční brzdy. Oba třmeny jsem prohlídl, v ani jednom NENÍ žádné místo na nějaké ložisko jak se tady tvrdilo.. Možná nějaký mezitip? Každopádně ručka už šlajfuje i na betoně
Jo a při té příležitosti oprav, mi opět po 3letech vypadlo řidičové okno, zřejmě vychozená kolejnice.. Tak jsem alespoň nafotil jak jsem tehdy vyrobil polámané plastové kolečko z kolejnice..
http://img1.rajce.idnes.cz/d0103/4/4072 ... 230105.jpg
http://img1.rajce.idnes.cz/d0103/4/4072 ... 230106.jpg
http://img1.rajce.idnes.cz/d0103/4/4072 ... 230102.jpg
http://img1.rajce.idnes.cz/d0103/4/4072 ... 230104.jpg
Potom jsem se znovu brblal se zadnímy třmeny a částí ruční brzdy. Oba třmeny jsem prohlídl, v ani jednom NENÍ žádné místo na nějaké ložisko jak se tady tvrdilo.. Možná nějaký mezitip? Každopádně ručka už šlajfuje i na betoně
Jo a při té příležitosti oprav, mi opět po 3letech vypadlo řidičové okno, zřejmě vychozená kolejnice.. Tak jsem alespoň nafotil jak jsem tehdy vyrobil polámané plastové kolečko z kolejnice..
http://img1.rajce.idnes.cz/d0103/4/4072 ... 230105.jpg
http://img1.rajce.idnes.cz/d0103/4/4072 ... 230106.jpg
Lexus IS300 SportCross - driftovací kombík
Rover 620i r.v.93, LPG = 1,2Kč/1Km SOLD
R19 Cabrio 1.8l 66kW automat r.v.1989, Klima, KW Sport2, Keskin KT8 Black, 3kč/1km ale s větrem ve vlasech
http://lanin.rajce.idnes.cz/"
Rover 620i r.v.93, LPG = 1,2Kč/1Km SOLD
R19 Cabrio 1.8l 66kW automat r.v.1989, Klima, KW Sport2, Keskin KT8 Black, 3kč/1km ale s větrem ve vlasech
http://lanin.rajce.idnes.cz/"
-
- Příspěvky: 1924
- Registrován: úte lis 27, 2007 19:42
- Bydliště: Praha, občas Karlovy Vary
Re: Problémy s mým "angličákem"
Tak jsi to měl vyfotit. Určo tam něco musí být. Buď to ložisko a nebo už to někdo před tebou něčím nahradil.
Re: Problémy s mým "angličákem"
jestli myslíš ten třmen, tak už jsem sem fotky dával.. je v něm jen díra přasně pro čep ručky, žádná další vložka nebo něco takového..
http://img1.rajce.idnes.cz/d0103/4/4072 ... 230070.jpg
http://img1.rajce.idnes.cz/d0103/4/4072 ... 230072.jpg
http://img1.rajce.idnes.cz/d0103/4/4072 ... 230077.jpg
http://img1.rajce.idnes.cz/d0103/4/4072 ... 230070.jpg
http://img1.rajce.idnes.cz/d0103/4/4072 ... 230072.jpg
http://img1.rajce.idnes.cz/d0103/4/4072 ... 230077.jpg
Lexus IS300 SportCross - driftovací kombík
Rover 620i r.v.93, LPG = 1,2Kč/1Km SOLD
R19 Cabrio 1.8l 66kW automat r.v.1989, Klima, KW Sport2, Keskin KT8 Black, 3kč/1km ale s větrem ve vlasech
http://lanin.rajce.idnes.cz/"
Rover 620i r.v.93, LPG = 1,2Kč/1Km SOLD
R19 Cabrio 1.8l 66kW automat r.v.1989, Klima, KW Sport2, Keskin KT8 Black, 3kč/1km ale s větrem ve vlasech
http://lanin.rajce.idnes.cz/"
-
- Příspěvky: 1924
- Registrován: úte lis 27, 2007 19:42
- Bydliště: Praha, občas Karlovy Vary
Re: Problémy s mým "angličákem"
Na první fotce to nemůže být vidět, když nesundáš tu gumu. Pod ní to má být
A na třetí fotce jak je vyfocená tá páka, tak v ní jsou vydřený takový rejhy, tak to je právě od toho, když se to ložisko vysype, proto se pak nevrací ruční brzda a zadrhává se.
Něco takového tam má být, ale je možné, že už to někdo před tebou vyměnil třeba za to bronzové pouzdro, které ti tu už ukazoval seba a pak by to vypadalo jen jako díra.
http://www.scootland.cz/img/article/500 ... x25x18.jpg
A na třetí fotce jak je vyfocená tá páka, tak v ní jsou vydřený takový rejhy, tak to je právě od toho, když se to ložisko vysype, proto se pak nevrací ruční brzda a zadrhává se.
Něco takového tam má být, ale je možné, že už to někdo před tebou vyměnil třeba za to bronzové pouzdro, které ti tu už ukazoval seba a pak by to vypadalo jen jako díra.
http://www.scootland.cz/img/article/500 ... x25x18.jpg
Re: Problémy s mým "angličákem"
ee.. u druhého třmenu jsem to rozdělal celé komplet a žádná vložky ani ložisko.. Tak přeci nejsem slepý.. žádné rýhy na tom "čepu" nejsou, možná ten dojem dělá vazelína nebo to, že jsem ho brousil vodním smirkem
Lexus IS300 SportCross - driftovací kombík
Rover 620i r.v.93, LPG = 1,2Kč/1Km SOLD
R19 Cabrio 1.8l 66kW automat r.v.1989, Klima, KW Sport2, Keskin KT8 Black, 3kč/1km ale s větrem ve vlasech
http://lanin.rajce.idnes.cz/"
Rover 620i r.v.93, LPG = 1,2Kč/1Km SOLD
R19 Cabrio 1.8l 66kW automat r.v.1989, Klima, KW Sport2, Keskin KT8 Black, 3kč/1km ale s větrem ve vlasech
http://lanin.rajce.idnes.cz/"
Re: Problémy s mým "angličákem"
Nejsem si ted jisty tim, jestli nahodou ty trmeny na XW a RH nejsou jine.... ale co jsem koumal, tak ja na tech RH taky zadne jehlove lozisko nevidim...
-
- Příspěvky: 1924
- Registrován: úte lis 27, 2007 19:42
- Bydliště: Praha, občas Karlovy Vary
Re: Problémy s mým "angličákem"
LANiN píše:ee.. u druhého třmenu jsem to rozdělal celé komplet a žádná vložky ani ložisko.. Tak přeci nejsem slepý.. žádné rýhy na tom "čepu" nejsou, možná ten dojem dělá vazelína nebo to, že jsem ho brousil vodním smirkem
Tak mi přijde, že už si ze mě děláš jenom kozy a všechno co napíšu musíš popřít.
Jestli tam nevidíš ty rejhy, tak si budeš muset zajít k očnímu.
Re: Problémy s mým "angličákem"
Takze ted jsem se dival do Rave a ve vykresu brzdice fakt zadny jehlovy lozisko neni... nezda se mi, ze by mohla byt varianta, ze by brali to lozisko jako nevymenitelnou cast tela brzdice a proto to treba ve vykresu neuvedli.... dle toho vykresu to vypada, ze je to resene pouze jako "kluzne lozisko" ....
Ty mas Fishi nekde fotku toho jehloveho loziska z tveho brzdice? .... leda ze by jeste byla moznost, ze prave kvuli tomu, ze se to jehlove lozisko neosvedcilo, tak to od urciteho roku resili pomoci kluzneho..
Ty mas Fishi nekde fotku toho jehloveho loziska z tveho brzdice? .... leda ze by jeste byla moznost, ze prave kvuli tomu, ze se to jehlove lozisko neosvedcilo, tak to od urciteho roku resili pomoci kluzneho..
Re: Problémy s mým "angličákem"
Zdar chlapi, já mám 620Ti a mam tam taky jehlové ložiska. Na jedné straně bylo dobré,ale na druhé straně to bylo v takovém stavu, že to rez spojila dohromady klec i s jehličkama. Ani to nešlo poznat, že je to ložisko.
Re: Problémy s mým "angličákem"
... v tom pripade nechapu, ze to neni uvedene v tom vykresu...
Re: Problémy s mým "angličákem"
já vám to říkal. Já mám vždycky pravdu
jediný ložisko který tam mám, je myslím položka "13" z obrázku
jediný ložisko který tam mám, je myslím položka "13" z obrázku
Lexus IS300 SportCross - driftovací kombík
Rover 620i r.v.93, LPG = 1,2Kč/1Km SOLD
R19 Cabrio 1.8l 66kW automat r.v.1989, Klima, KW Sport2, Keskin KT8 Black, 3kč/1km ale s větrem ve vlasech
http://lanin.rajce.idnes.cz/"
Rover 620i r.v.93, LPG = 1,2Kč/1Km SOLD
R19 Cabrio 1.8l 66kW automat r.v.1989, Klima, KW Sport2, Keskin KT8 Black, 3kč/1km ale s větrem ve vlasech
http://lanin.rajce.idnes.cz/"
-
- Příspěvky: 1924
- Registrován: úte lis 27, 2007 19:42
- Bydliště: Praha, občas Karlovy Vary
Re: Problémy s mým "angličákem"
LANiN: až to už asi po sté rozebereš, tak se na to podívej. Když nedokážeš pochopit ani když ti to tu píšou dva lidi, tak je problém na tvém přijímači.
Trunda: Fotku toho ložiska můžu najít, i když to zabere nějaký čas. V manuálu jsem to taky v žádném výkresu nenašel, ale je tam.
Trunda: Fotku toho ložiska můžu najít, i když to zabere nějaký čas. V manuálu jsem to taky v žádném výkresu nenašel, ale je tam.