Zhaveni u SDi
Re: Zhaveni u SDi
Ahoj,teď jsem čerpadlo sundaval.Problém by to celkem nebyl,kdyby tam dal někdo klínek a udělal drážku do ozubeného kola čerpadla.Je to tím pádem jen na kužel a to se trefuje nějak-celkem odhadem dobře,ale vždy si tím hnu při dotažení.Pozorný čtenář si teď vše před rozborkou označí.Hlavně,až povolí tu matku u kola,tak si označí kužel versus kolo čerpadla(u středu kola).V kole ozubeném čerpadla je dírka na aretaci.Toď asi vše.Gilles
Re: Zhaveni u SDi
Jj, toho Lakatose jsem myslel .... Obcas si to poustim v praci, kdyz uz jsem fakt na dne a nevim si rady
Vsak ale to neni na hlavnim rozvodovym remenu ne? O jaky cerpadlo se jedna? .... Nejsem znalej dieselu
Vsak ale to neni na hlavnim rozvodovym remenu ne? O jaky cerpadlo se jedna? .... Nejsem znalej dieselu
-
- Příspěvky: 269
- Registrován: úte led 05, 2010 12:09
- Bydliště: Letohrad
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zhaveni u SDi
Kvůli žhavičům bych to čerpadlo netahal. Mám ropáka 5 let, verze se 3 žhavičema a neměl jsem problém. A to stojí venku, kolikrát i 3 týdny v kuse
Rover 620 Sdi už je u Olsona
Rover 400 Tourer
Rover 25 1,4
Rover 400 Tourer
Rover 25 1,4
Re: Zhaveni u SDi
No jedná se o vstřikovací čerpadlo.Trunda píše:Jj, toho Lakatose jsem myslel .... Obcas si to poustim v praci, kdyz uz jsem fakt na dne a nevim si rady :lol:Vsak ale to neni na hlavnim rozvodovym remenu ne? O jaky cerpadlo se jedna? .... Nejsem znalej dieselu
U toho diesela je to tak,že na jedné straně motoru máš rozvod,, vačka, klika",takže rozvoďák,napínací kladka,vodící kladka a
na straně druhé je rozvod ,,vačka,čerpadlo",takže rozvoďák,napínací kladka a všechno to musí spolu hrát. Není to vše v celku na jedné straně motoru. Proto nejde s čerpadlem jen tak kejklovat
R 400 SDI 99