Zhaveni u SDi

gilles27
Příspěvky: 8
Registrován: pát črc 01, 2011 8:06

Re: Zhaveni u SDi

Příspěvek od gilles27 » úte pro 25, 2012 22:18

Ahoj,teď jsem čerpadlo sundaval.Problém by to celkem nebyl,kdyby tam dal někdo klínek a udělal drážku do ozubeného kola čerpadla.Je to tím pádem jen na kužel a to se trefuje nějak-celkem odhadem dobře,ale vždy si tím hnu při dotažení.Pozorný čtenář si teď vše před rozborkou označí.Hlavně,až povolí tu matku u kola,tak si označí kužel versus kolo čerpadla(u středu kola).V kole ozubeném čerpadla je dírka na aretaci.Toď asi vše.Gilles

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 18051
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Zhaveni u SDi

Příspěvek od Trunda » stř pro 26, 2012 17:34

Jj, toho Lakatose jsem myslel :-D .... Obcas si to poustim v praci, kdyz uz jsem fakt na dne a nevim si rady :lol:

Vsak ale to neni na hlavnim rozvodovym remenu ne? O jaky cerpadlo se jedna? .... Nejsem znalej dieselu ;-)
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | ex MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Venda 620 SDI
Příspěvky: 269
Registrován: úte led 05, 2010 12:09
Bydliště: Letohrad
Kontaktovat uživatele:

Re: Zhaveni u SDi

Příspěvek od Venda 620 SDI » stř pro 26, 2012 17:52

Kvůli žhavičům bych to čerpadlo netahal. Mám ropáka 5 let, verze se 3 žhavičema a neměl jsem problém. A to stojí venku, kolikrát i 3 týdny v kuse
Rover 620 Sdi už je u Olsona
Rover 400 Tourer
Rover 25 1,4

René
Příspěvky: 806
Registrován: pon lis 03, 2008 20:43
Bydliště: Slezské Rudoltice

Re: Zhaveni u SDi

Příspěvek od René » stř pro 26, 2012 21:02

Trunda píše:Jj, toho Lakatose jsem myslel :-D .... Obcas si to poustim v praci, kdyz uz jsem fakt na dne a nevim si rady :lol:Vsak ale to neni na hlavnim rozvodovym remenu ne? O jaky cerpadlo se jedna? .... Nejsem znalej dieselu ;-)
No jedná se o vstřikovací čerpadlo.
U toho diesela je to tak,že na jedné straně motoru máš rozvod,, vačka, klika",takže rozvoďák,napínací kladka,vodící kladka a
na straně druhé je rozvod ,,vačka,čerpadlo",takže rozvoďák,napínací kladka a všechno to musí spolu hrát. Není to vše v celku na jedné straně motoru. Proto nejde s čerpadlem jen tak kejklovat :wink:
R 400 SDI 99

Odpovědět