Problémy s mým "angličákem"

Odpovědět
Uživatelský avatar
LANiN
Příspěvky: 432
Registrován: ned dub 26, 2009 8:44
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: Problémy s mým "angličákem"

Příspěvek od LANiN » ned zář 18, 2011 19:59

Tak hlava dole.. Fouklý to bylo, mezi dvěma písty bylo těsnění špatný..
Když jsem kontroloval svíce, orosilo se mi čelo a zhrozil jsem se jako nikdy .. mno posuďte sami :?
http://img1.rajce.idnes.cz/d0103/4/4072 ... 220729.jpg

Mno a k motoru snad jen že ten už má asi dost..
http://img1.rajce.idnes.cz/d0103/4/4072 ... 220732.jpg http://img1.rajce.idnes.cz/d0103/4/4072 ... 220740.jpg
http://img1.rajce.idnes.cz/d0103/4/4072 ... 220742.jpg

Pozítří jedu na dovolenou za našima do UK, takže toto ani nemám čas řešit.. Každopádně ta keramika ze svíce udělala pěknou paseku, auto čoudí bílý dým tipuju kroužky v hájí, píst v háji, válec podřený, spalovací prostor na hlavě dodrápaný a výfukové ventily+ dosedací plochy taky dodřený ale už jsem viděl horší paseku v motoru, vše se opravilo a jelo se dál.. Až se vrátím budu řešit co bude nebo nebude.. Pokud půjde motor na GO, zřejmě udělám dokupy vše kolem, náprava atp když už je to na špalkách ale problém je, že auto musí do zimy jezdit :? .. Rozhodně mě to netěší, protože nejsem zrovna při penězích ale na nové auto už vůbec nemám :( přemýšlel jsem, že bych toto provizorně opravil (nový kroužky na jeden válec) a seženu jiný motor, ten pomaloučku vypucuju od základů a pak jen přehodím, jenže zase ta přiblblá zima :roll: ... Co radíte vy?? páč ja na to teď fakt nemám myšlenky, nejsem ani zbalenej :-D
Lexus IS300 SportCross - driftovací kombík
Rover 620i r.v.93, LPG = 1,2Kč/1Km SOLD
R19 Cabrio 1.8l 66kW automat r.v.1989, Klima, KW Sport2, Keskin KT8 Black, 3kč/1km ale s větrem ve vlasech

http://lanin.rajce.idnes.cz/"

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17952
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Problémy s mým "angličákem"

Příspěvek od Trunda » ned zář 18, 2011 20:18

... ja ti na to reknu jen jedno... sbal se dobre na cestu a v Anglii prijdes na dobre myslenky ;-) Ona takova lecebna kura v domove roverku jen prospeje a az se vratis, tak se s chuti pustis do oprav :-) Hlavne si to tam poradne uzij, protoze to tam je nadherne - kor kdyz tam jezdi tolik roverku :-)
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Uživatelský avatar
Roman620ti
Příspěvky: 3701
Registrován: pon zář 17, 2007 4:58

Re: Problémy s mým "angličákem"

Příspěvek od Roman620ti » ned zář 18, 2011 20:22

No koukám další postrach všech motoristů, co to bylo za výrobce svíček, nebo tam podle vzhledu byly moc dlouho? Fuj to sou zas věci :x No a když jedeš do UK, tak by bylo asi nejjednodušší tam sebrat celej motor, jestli je to tam jako tady Fáčko, tak to musej dát za odvoz :-D
2x Rover 620ti

Uživatelský avatar
LANiN
Příspěvky: 432
Registrován: ned dub 26, 2009 8:44
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: Problémy s mým "angličákem"

Příspěvek od LANiN » ned zář 18, 2011 20:29

svíce Brisk .. moc jsem jim nikdy nevěřil mno a jak jsem říkal, jsou to šity :roll: ... byly tam od leden/únor asi?
Každopádně anglán je na LPG a denní popojíždědlo, takže by ho byla opravdu velká škoda, jezdíval běžně za cca 8l/100km s LPG a s touhle cenou strčil do kapsy kdejaké nové kamna :-D
Lexus IS300 SportCross - driftovací kombík
Rover 620i r.v.93, LPG = 1,2Kč/1Km SOLD
R19 Cabrio 1.8l 66kW automat r.v.1989, Klima, KW Sport2, Keskin KT8 Black, 3kč/1km ale s větrem ve vlasech

http://lanin.rajce.idnes.cz/"

Uživatelský avatar
Roman620ti
Příspěvky: 3701
Registrován: pon zář 17, 2007 4:58

Re: Problémy s mým "angličákem"

Příspěvek od Roman620ti » ned zář 18, 2011 20:32

No jetsli ti prodali správný na provoz plynu, ale máš tam honďáckej motor, tak by snad nemusel bejt nějak extra předraženej na vrakovišti, asi by se to vyplatilo než řešit výbrus a písty s kroužkama aopravovat palici. Je to hnus, zničehoi nic mít po motoru a autě :evil:
2x Rover 620ti

Uživatelský avatar
LANiN
Příspěvky: 432
Registrován: ned dub 26, 2009 8:44
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: Problémy s mým "angličákem"

Příspěvek od LANiN » ned zář 18, 2011 20:42

mno tady v bazaru jeden dává za 5tic komplet s převodovkou a el. ale to se mě zdá moc na 260t km, to to za ty peníze opravím.. Zaúkoloval jsem kolegu ať sežene 4x písty nebo celý spodek za cenu šrotu, tak uvidímě, možná bych jen přehodil píst...
výbrus, opravu a srovnání hlavy by mě udělal známej za pakatel, jen mě štve ta práce na tom páč mám vyhrazený peníze na přefoukání kabria ale otom někdy jindy msm:
Lexus IS300 SportCross - driftovací kombík
Rover 620i r.v.93, LPG = 1,2Kč/1Km SOLD
R19 Cabrio 1.8l 66kW automat r.v.1989, Klima, KW Sport2, Keskin KT8 Black, 3kč/1km ale s větrem ve vlasech

http://lanin.rajce.idnes.cz/"

Uživatelský avatar
LANiN
Příspěvky: 432
Registrován: ned dub 26, 2009 8:44
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: Problémy s mým "angličákem"

Příspěvek od LANiN » pon říj 03, 2011 5:52

Táákže jsem v pátek dorazil z dovolené a hned včera vlítnul na angličáka.. Vyndal jsem píst a zjistil že je z jedný strany trochu podřenej.. Dle mého to schytaly hlavně kroužky, válec je na pohled i na dotyk ok. Teď jen nevím jestli zkusit koupit kroužky, sešroubovat to a zkusit nebo udělat projistotu výbrus atd ..
Kroužka nebyly seklé nebo zapečené, šly v pohodě vytáhnout, jen nevím co s tím pístem, protože je z tý jedný strany kolem těsnícího kroužku podřenej ale dál (níž) už ne a je ok, s autem jsem normálně ke garáži přijel, motor neklepal, nechrastil takže vylučuju možnost že by byl zadřenej.. Já bych to viděl tak, že píst dám do profi rukou ať se nějak "opraví" pokud to půjde, dám mu nový kroužky a složím to..
Jinak jsem koukal na těsnění a bylo špatný mezi 3. a 4. válcem, můj postiženej píst je 2. .. Co vy na to? :oops:
K těm svícím, koukal jsem že od výměny oleje, svíce, brzdy atd (však jsem to tady řešil začátkem roku) jsem nalítal cca 7000km takže svíce byla asi vadná od výroby....

V UK jsem u máti vyzvídal a prý na motoru před snad 5-6ti léty byla dělaná nějaká generálka motoru, prej motor půlili, rozebírali a byly dělaný rozvody a že to bylo mastně drahý, víc si máti nepamatuje :D dle mého jak jsem na to koukal byl dělaný i spodek, takže bych na to asi ani nešahal..
Lexus IS300 SportCross - driftovací kombík
Rover 620i r.v.93, LPG = 1,2Kč/1Km SOLD
R19 Cabrio 1.8l 66kW automat r.v.1989, Klima, KW Sport2, Keskin KT8 Black, 3kč/1km ale s větrem ve vlasech

http://lanin.rajce.idnes.cz/"

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17952
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Problémy s mým "angličákem"

Příspěvek od Trunda » pon říj 03, 2011 7:24

.... no dobrodruzo....
... no a jak bylo v maticce zemi nasich tulacku? ;-)
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Uživatelský avatar
LANiN
Příspěvky: 432
Registrován: ned dub 26, 2009 8:44
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: Problémy s mým "angličákem"

Příspěvek od LANiN » pon říj 03, 2011 20:05

to Trunda: Dovolenka byla fajn :) rourků tam jezdilo habakuk, nejvíce 75ky a nějaké MG z R600 jsem viděl jen Tička no radost pohledět car:: Mám i pár fotek pak je sem někde dám až budu mít chvíli času :wink: ale většina je mázlá páč jsem fotil za jízdy z auta

Dnes mě na píst koukl mechanik a prej že je v pohodě mám vyměnit jen kroužky srovnat palici a tradá met:
Tak jsem oblital spousty mototechen a nikde nejsou schopní sehnat kroužky, máte někdo nějakej dobrý tip odkud prosím????
Lexus IS300 SportCross - driftovací kombík
Rover 620i r.v.93, LPG = 1,2Kč/1Km SOLD
R19 Cabrio 1.8l 66kW automat r.v.1989, Klima, KW Sport2, Keskin KT8 Black, 3kč/1km ale s větrem ve vlasech

http://lanin.rajce.idnes.cz/"

Uživatelský avatar
LANiN
Příspěvky: 432
Registrován: ned dub 26, 2009 8:44
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: Problémy s mým "angličákem"

Příspěvek od LANiN » čtv říj 06, 2011 13:00

Dnes odpoledne jdu kompletovat motor s tím, že kroužky nebudu prozatím měnit. bylo mi řečeno, že honda motory na t celkem trpí a pokud bych použil nové, byla by pravděpodobnost že bez přebrusu a honování válců by motor mohl/nemusel ztratit kompresi a nové kroužky by se nemuseli "zabrousit" a jelikož mne teď opravdu tlačí finance, je to sázka do loterie s tím, že bych nové kroužky taky mohl zničit bez toho výbrusu.. :?
takže to zkompletuji alespoň s "opravenou" palicí a uvidíme jestli z výfuku půjde modrý dým nebo ne.. Projistotu jsem vytáhl všechny písty, půjčil si taková divné kleště na vyčištění drážek pro kroužky, byly fakt fest zanesený, teď jsou jako nový a předtim než jsem jel na dovču jsem válce zalil petrolejem, prej to pomáhá k roztažení kroužků :idea:

Tak nám dnes držte palce ať nám to vrčí car:: .. motor předtím každopádně fungoval, maximálně to bude žrát olej no :? ale palice "skoronová", těsnění nové, gufera nové tak alespoň něco msm:
Lexus IS300 SportCross - driftovací kombík
Rover 620i r.v.93, LPG = 1,2Kč/1Km SOLD
R19 Cabrio 1.8l 66kW automat r.v.1989, Klima, KW Sport2, Keskin KT8 Black, 3kč/1km ale s větrem ve vlasech

http://lanin.rajce.idnes.cz/"

René
Příspěvky: 806
Registrován: pon lis 03, 2008 20:43
Bydliště: Slezské Rudoltice

Re: Problémy s mým "angličákem"

Příspěvek od René » pát říj 07, 2011 9:10

Atˇse dílo podaří :wink:
R 400 SDI 99

Uživatelský avatar
LANiN
Příspěvky: 432
Registrován: ned dub 26, 2009 8:44
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: Problémy s mým "angličákem"

Příspěvek od LANiN » ned říj 09, 2011 19:09

Hej hola hou!!!!! 3dny tvrdé práce, časove 5h + 7h + dnes 10h .. Dnes nad motorem kmitali 4lidi!! Kuuuuuuuuu*rva už nikdy víc!! vzek: příště to půjde ze skály!! vzek:
Při nasazení hlavy, vačky, rozvodů, se točilo motorem naprázdno a zasekávaly se dva ventily, jeden sací a výfukový, pomohlo promazání a malé přihnutí.. Pak kamarád donesl kompresoměr a měřily se tlaky válců, vyplivlo to na nás toto (v pořadí 1-2-3-4): 10-10,5-9,8-10 což nikdo vůbec nečekal :-D
Tak se startlo a VRČÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍ met: Auto zatím (klep klep klep) nečoudí, tak uvidíme jak se bude chovat pozdějc.. Časem to chce udělat rozvody, hučí napínací kladka :|

Za mě je to pro dnešek vše, jsem úplně totál KO na pokraji sil, jdu si napustit vanu, těpic :wink:
Lexus IS300 SportCross - driftovací kombík
Rover 620i r.v.93, LPG = 1,2Kč/1Km SOLD
R19 Cabrio 1.8l 66kW automat r.v.1989, Klima, KW Sport2, Keskin KT8 Black, 3kč/1km ale s větrem ve vlasech

http://lanin.rajce.idnes.cz/"

Uživatelský avatar
Roman620ti
Příspěvky: 3701
Registrován: pon zář 17, 2007 4:58

Re: Problémy s mým "angličákem"

Příspěvek od Roman620ti » ned říj 09, 2011 19:37

Tak snad to aspoń za to stálo a budeš mít zas na nějakou dobu pokoj :) , přeci jen už je to dost starý, tak začínáme objevovat krásy přestárlého vozu :lol: Ale i tak je to stále moc pěkný a pohodlný auto který má člověk fakt rád car:: :)
2x Rover 620ti

Uživatelský avatar
LANiN
Příspěvky: 432
Registrován: ned dub 26, 2009 8:44
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: Problémy s mým "angličákem"

Příspěvek od LANiN » ned říj 09, 2011 19:41

Roman620ti píše:Ale i tak je to stále moc pěkný a pohodlný auto který má člověk fakt rád car:: :)
ano ano přesně tak list: lépe bych to nenapsal met:
Lexus IS300 SportCross - driftovací kombík
Rover 620i r.v.93, LPG = 1,2Kč/1Km SOLD
R19 Cabrio 1.8l 66kW automat r.v.1989, Klima, KW Sport2, Keskin KT8 Black, 3kč/1km ale s větrem ve vlasech

http://lanin.rajce.idnes.cz/"

Uživatelský avatar
Roman620ti
Příspěvky: 3701
Registrován: pon zář 17, 2007 4:58

Re: Problémy s mým "angličákem"

Příspěvek od Roman620ti » ned říj 09, 2011 19:48

:-D 8)
2x Rover 620ti

Odpovědět