Problémy s mým "angličákem"
Re: Problémy s mým "angličákem"
Tak hlava dole.. Fouklý to bylo, mezi dvěma písty bylo těsnění špatný..
Když jsem kontroloval svíce, orosilo se mi čelo a zhrozil jsem se jako nikdy .. mno posuďte sami
http://img1.rajce.idnes.cz/d0103/4/4072 ... 220729.jpg
Mno a k motoru snad jen že ten už má asi dost..
http://img1.rajce.idnes.cz/d0103/4/4072 ... 220732.jpg http://img1.rajce.idnes.cz/d0103/4/4072 ... 220740.jpg
http://img1.rajce.idnes.cz/d0103/4/4072 ... 220742.jpg
Pozítří jedu na dovolenou za našima do UK, takže toto ani nemám čas řešit.. Každopádně ta keramika ze svíce udělala pěknou paseku, auto čoudí bílý dým tipuju kroužky v hájí, píst v háji, válec podřený, spalovací prostor na hlavě dodrápaný a výfukové ventily+ dosedací plochy taky dodřený ale už jsem viděl horší paseku v motoru, vše se opravilo a jelo se dál.. Až se vrátím budu řešit co bude nebo nebude.. Pokud půjde motor na GO, zřejmě udělám dokupy vše kolem, náprava atp když už je to na špalkách ale problém je, že auto musí do zimy jezdit .. Rozhodně mě to netěší, protože nejsem zrovna při penězích ale na nové auto už vůbec nemám přemýšlel jsem, že bych toto provizorně opravil (nový kroužky na jeden válec) a seženu jiný motor, ten pomaloučku vypucuju od základů a pak jen přehodím, jenže zase ta přiblblá zima ... Co radíte vy?? páč ja na to teď fakt nemám myšlenky, nejsem ani zbalenej
Když jsem kontroloval svíce, orosilo se mi čelo a zhrozil jsem se jako nikdy .. mno posuďte sami
http://img1.rajce.idnes.cz/d0103/4/4072 ... 220729.jpg
Mno a k motoru snad jen že ten už má asi dost..
http://img1.rajce.idnes.cz/d0103/4/4072 ... 220732.jpg http://img1.rajce.idnes.cz/d0103/4/4072 ... 220740.jpg
http://img1.rajce.idnes.cz/d0103/4/4072 ... 220742.jpg
Pozítří jedu na dovolenou za našima do UK, takže toto ani nemám čas řešit.. Každopádně ta keramika ze svíce udělala pěknou paseku, auto čoudí bílý dým tipuju kroužky v hájí, píst v háji, válec podřený, spalovací prostor na hlavě dodrápaný a výfukové ventily+ dosedací plochy taky dodřený ale už jsem viděl horší paseku v motoru, vše se opravilo a jelo se dál.. Až se vrátím budu řešit co bude nebo nebude.. Pokud půjde motor na GO, zřejmě udělám dokupy vše kolem, náprava atp když už je to na špalkách ale problém je, že auto musí do zimy jezdit .. Rozhodně mě to netěší, protože nejsem zrovna při penězích ale na nové auto už vůbec nemám přemýšlel jsem, že bych toto provizorně opravil (nový kroužky na jeden válec) a seženu jiný motor, ten pomaloučku vypucuju od základů a pak jen přehodím, jenže zase ta přiblblá zima ... Co radíte vy?? páč ja na to teď fakt nemám myšlenky, nejsem ani zbalenej
Lexus IS300 SportCross - driftovací kombík
Rover 620i r.v.93, LPG = 1,2Kč/1Km SOLD
R19 Cabrio 1.8l 66kW automat r.v.1989, Klima, KW Sport2, Keskin KT8 Black, 3kč/1km ale s větrem ve vlasech
http://lanin.rajce.idnes.cz/"
Rover 620i r.v.93, LPG = 1,2Kč/1Km SOLD
R19 Cabrio 1.8l 66kW automat r.v.1989, Klima, KW Sport2, Keskin KT8 Black, 3kč/1km ale s větrem ve vlasech
http://lanin.rajce.idnes.cz/"
Re: Problémy s mým "angličákem"
... ja ti na to reknu jen jedno... sbal se dobre na cestu a v Anglii prijdes na dobre myslenky Ona takova lecebna kura v domove roverku jen prospeje a az se vratis, tak se s chuti pustis do oprav Hlavne si to tam poradne uzij, protoze to tam je nadherne - kor kdyz tam jezdi tolik roverku
- Roman620ti
- Příspěvky: 3701
- Registrován: pon zář 17, 2007 4:58
Re: Problémy s mým "angličákem"
No koukám další postrach všech motoristů, co to bylo za výrobce svíček, nebo tam podle vzhledu byly moc dlouho? Fuj to sou zas věci No a když jedeš do UK, tak by bylo asi nejjednodušší tam sebrat celej motor, jestli je to tam jako tady Fáčko, tak to musej dát za odvoz
2x Rover 620ti
Re: Problémy s mým "angličákem"
svíce Brisk .. moc jsem jim nikdy nevěřil mno a jak jsem říkal, jsou to šity ... byly tam od leden/únor asi?
Každopádně anglán je na LPG a denní popojíždědlo, takže by ho byla opravdu velká škoda, jezdíval běžně za cca 8l/100km s LPG a s touhle cenou strčil do kapsy kdejaké nové kamna
Každopádně anglán je na LPG a denní popojíždědlo, takže by ho byla opravdu velká škoda, jezdíval běžně za cca 8l/100km s LPG a s touhle cenou strčil do kapsy kdejaké nové kamna
Lexus IS300 SportCross - driftovací kombík
Rover 620i r.v.93, LPG = 1,2Kč/1Km SOLD
R19 Cabrio 1.8l 66kW automat r.v.1989, Klima, KW Sport2, Keskin KT8 Black, 3kč/1km ale s větrem ve vlasech
http://lanin.rajce.idnes.cz/"
Rover 620i r.v.93, LPG = 1,2Kč/1Km SOLD
R19 Cabrio 1.8l 66kW automat r.v.1989, Klima, KW Sport2, Keskin KT8 Black, 3kč/1km ale s větrem ve vlasech
http://lanin.rajce.idnes.cz/"
- Roman620ti
- Příspěvky: 3701
- Registrován: pon zář 17, 2007 4:58
Re: Problémy s mým "angličákem"
No jetsli ti prodali správný na provoz plynu, ale máš tam honďáckej motor, tak by snad nemusel bejt nějak extra předraženej na vrakovišti, asi by se to vyplatilo než řešit výbrus a písty s kroužkama aopravovat palici. Je to hnus, zničehoi nic mít po motoru a autě
2x Rover 620ti
Re: Problémy s mým "angličákem"
mno tady v bazaru jeden dává za 5tic komplet s převodovkou a el. ale to se mě zdá moc na 260t km, to to za ty peníze opravím.. Zaúkoloval jsem kolegu ať sežene 4x písty nebo celý spodek za cenu šrotu, tak uvidímě, možná bych jen přehodil píst...
výbrus, opravu a srovnání hlavy by mě udělal známej za pakatel, jen mě štve ta práce na tom páč mám vyhrazený peníze na přefoukání kabria ale otom někdy jindy
výbrus, opravu a srovnání hlavy by mě udělal známej za pakatel, jen mě štve ta práce na tom páč mám vyhrazený peníze na přefoukání kabria ale otom někdy jindy
Lexus IS300 SportCross - driftovací kombík
Rover 620i r.v.93, LPG = 1,2Kč/1Km SOLD
R19 Cabrio 1.8l 66kW automat r.v.1989, Klima, KW Sport2, Keskin KT8 Black, 3kč/1km ale s větrem ve vlasech
http://lanin.rajce.idnes.cz/"
Rover 620i r.v.93, LPG = 1,2Kč/1Km SOLD
R19 Cabrio 1.8l 66kW automat r.v.1989, Klima, KW Sport2, Keskin KT8 Black, 3kč/1km ale s větrem ve vlasech
http://lanin.rajce.idnes.cz/"
Re: Problémy s mým "angličákem"
Táákže jsem v pátek dorazil z dovolené a hned včera vlítnul na angličáka.. Vyndal jsem píst a zjistil že je z jedný strany trochu podřenej.. Dle mého to schytaly hlavně kroužky, válec je na pohled i na dotyk ok. Teď jen nevím jestli zkusit koupit kroužky, sešroubovat to a zkusit nebo udělat projistotu výbrus atd ..
Kroužka nebyly seklé nebo zapečené, šly v pohodě vytáhnout, jen nevím co s tím pístem, protože je z tý jedný strany kolem těsnícího kroužku podřenej ale dál (níž) už ne a je ok, s autem jsem normálně ke garáži přijel, motor neklepal, nechrastil takže vylučuju možnost že by byl zadřenej.. Já bych to viděl tak, že píst dám do profi rukou ať se nějak "opraví" pokud to půjde, dám mu nový kroužky a složím to..
Jinak jsem koukal na těsnění a bylo špatný mezi 3. a 4. válcem, můj postiženej píst je 2. .. Co vy na to?
K těm svícím, koukal jsem že od výměny oleje, svíce, brzdy atd (však jsem to tady řešil začátkem roku) jsem nalítal cca 7000km takže svíce byla asi vadná od výroby....
V UK jsem u máti vyzvídal a prý na motoru před snad 5-6ti léty byla dělaná nějaká generálka motoru, prej motor půlili, rozebírali a byly dělaný rozvody a že to bylo mastně drahý, víc si máti nepamatuje dle mého jak jsem na to koukal byl dělaný i spodek, takže bych na to asi ani nešahal..
Kroužka nebyly seklé nebo zapečené, šly v pohodě vytáhnout, jen nevím co s tím pístem, protože je z tý jedný strany kolem těsnícího kroužku podřenej ale dál (níž) už ne a je ok, s autem jsem normálně ke garáži přijel, motor neklepal, nechrastil takže vylučuju možnost že by byl zadřenej.. Já bych to viděl tak, že píst dám do profi rukou ať se nějak "opraví" pokud to půjde, dám mu nový kroužky a složím to..
Jinak jsem koukal na těsnění a bylo špatný mezi 3. a 4. válcem, můj postiženej píst je 2. .. Co vy na to?
K těm svícím, koukal jsem že od výměny oleje, svíce, brzdy atd (však jsem to tady řešil začátkem roku) jsem nalítal cca 7000km takže svíce byla asi vadná od výroby....
V UK jsem u máti vyzvídal a prý na motoru před snad 5-6ti léty byla dělaná nějaká generálka motoru, prej motor půlili, rozebírali a byly dělaný rozvody a že to bylo mastně drahý, víc si máti nepamatuje dle mého jak jsem na to koukal byl dělaný i spodek, takže bych na to asi ani nešahal..
Lexus IS300 SportCross - driftovací kombík
Rover 620i r.v.93, LPG = 1,2Kč/1Km SOLD
R19 Cabrio 1.8l 66kW automat r.v.1989, Klima, KW Sport2, Keskin KT8 Black, 3kč/1km ale s větrem ve vlasech
http://lanin.rajce.idnes.cz/"
Rover 620i r.v.93, LPG = 1,2Kč/1Km SOLD
R19 Cabrio 1.8l 66kW automat r.v.1989, Klima, KW Sport2, Keskin KT8 Black, 3kč/1km ale s větrem ve vlasech
http://lanin.rajce.idnes.cz/"
Re: Problémy s mým "angličákem"
.... no dobrodruzo....
... no a jak bylo v maticce zemi nasich tulacku?
... no a jak bylo v maticce zemi nasich tulacku?
Re: Problémy s mým "angličákem"
to Trunda: Dovolenka byla fajn rourků tam jezdilo habakuk, nejvíce 75ky a nějaké MG z R600 jsem viděl jen Tička no radost pohledět Mám i pár fotek pak je sem někde dám až budu mít chvíli času ale většina je mázlá páč jsem fotil za jízdy z auta
Dnes mě na píst koukl mechanik a prej že je v pohodě mám vyměnit jen kroužky srovnat palici a tradá
Tak jsem oblital spousty mototechen a nikde nejsou schopní sehnat kroužky, máte někdo nějakej dobrý tip odkud prosím????
Dnes mě na píst koukl mechanik a prej že je v pohodě mám vyměnit jen kroužky srovnat palici a tradá
Tak jsem oblital spousty mototechen a nikde nejsou schopní sehnat kroužky, máte někdo nějakej dobrý tip odkud prosím????
Lexus IS300 SportCross - driftovací kombík
Rover 620i r.v.93, LPG = 1,2Kč/1Km SOLD
R19 Cabrio 1.8l 66kW automat r.v.1989, Klima, KW Sport2, Keskin KT8 Black, 3kč/1km ale s větrem ve vlasech
http://lanin.rajce.idnes.cz/"
Rover 620i r.v.93, LPG = 1,2Kč/1Km SOLD
R19 Cabrio 1.8l 66kW automat r.v.1989, Klima, KW Sport2, Keskin KT8 Black, 3kč/1km ale s větrem ve vlasech
http://lanin.rajce.idnes.cz/"
Re: Problémy s mým "angličákem"
Dnes odpoledne jdu kompletovat motor s tím, že kroužky nebudu prozatím měnit. bylo mi řečeno, že honda motory na t celkem trpí a pokud bych použil nové, byla by pravděpodobnost že bez přebrusu a honování válců by motor mohl/nemusel ztratit kompresi a nové kroužky by se nemuseli "zabrousit" a jelikož mne teď opravdu tlačí finance, je to sázka do loterie s tím, že bych nové kroužky taky mohl zničit bez toho výbrusu..
takže to zkompletuji alespoň s "opravenou" palicí a uvidíme jestli z výfuku půjde modrý dým nebo ne.. Projistotu jsem vytáhl všechny písty, půjčil si taková divné kleště na vyčištění drážek pro kroužky, byly fakt fest zanesený, teď jsou jako nový a předtim než jsem jel na dovču jsem válce zalil petrolejem, prej to pomáhá k roztažení kroužků
Tak nám dnes držte palce ať nám to vrčí .. motor předtím každopádně fungoval, maximálně to bude žrát olej no ale palice "skoronová", těsnění nové, gufera nové tak alespoň něco
takže to zkompletuji alespoň s "opravenou" palicí a uvidíme jestli z výfuku půjde modrý dým nebo ne.. Projistotu jsem vytáhl všechny písty, půjčil si taková divné kleště na vyčištění drážek pro kroužky, byly fakt fest zanesený, teď jsou jako nový a předtim než jsem jel na dovču jsem válce zalil petrolejem, prej to pomáhá k roztažení kroužků
Tak nám dnes držte palce ať nám to vrčí .. motor předtím každopádně fungoval, maximálně to bude žrát olej no ale palice "skoronová", těsnění nové, gufera nové tak alespoň něco
Lexus IS300 SportCross - driftovací kombík
Rover 620i r.v.93, LPG = 1,2Kč/1Km SOLD
R19 Cabrio 1.8l 66kW automat r.v.1989, Klima, KW Sport2, Keskin KT8 Black, 3kč/1km ale s větrem ve vlasech
http://lanin.rajce.idnes.cz/"
Rover 620i r.v.93, LPG = 1,2Kč/1Km SOLD
R19 Cabrio 1.8l 66kW automat r.v.1989, Klima, KW Sport2, Keskin KT8 Black, 3kč/1km ale s větrem ve vlasech
http://lanin.rajce.idnes.cz/"
Re: Problémy s mým "angličákem"
Hej hola hou!!!!! 3dny tvrdé práce, časove 5h + 7h + dnes 10h .. Dnes nad motorem kmitali 4lidi!! Kuuuuuuuuu*rva už nikdy víc!! příště to půjde ze skály!!
Při nasazení hlavy, vačky, rozvodů, se točilo motorem naprázdno a zasekávaly se dva ventily, jeden sací a výfukový, pomohlo promazání a malé přihnutí.. Pak kamarád donesl kompresoměr a měřily se tlaky válců, vyplivlo to na nás toto (v pořadí 1-2-3-4): 10-10,5-9,8-10 což nikdo vůbec nečekal
Tak se startlo a VRČÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍ Auto zatím (klep klep klep) nečoudí, tak uvidíme jak se bude chovat pozdějc.. Časem to chce udělat rozvody, hučí napínací kladka
Za mě je to pro dnešek vše, jsem úplně totál KO na pokraji sil, jdu si napustit vanu, těpic
Při nasazení hlavy, vačky, rozvodů, se točilo motorem naprázdno a zasekávaly se dva ventily, jeden sací a výfukový, pomohlo promazání a malé přihnutí.. Pak kamarád donesl kompresoměr a měřily se tlaky válců, vyplivlo to na nás toto (v pořadí 1-2-3-4): 10-10,5-9,8-10 což nikdo vůbec nečekal
Tak se startlo a VRČÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍ Auto zatím (klep klep klep) nečoudí, tak uvidíme jak se bude chovat pozdějc.. Časem to chce udělat rozvody, hučí napínací kladka
Za mě je to pro dnešek vše, jsem úplně totál KO na pokraji sil, jdu si napustit vanu, těpic
Lexus IS300 SportCross - driftovací kombík
Rover 620i r.v.93, LPG = 1,2Kč/1Km SOLD
R19 Cabrio 1.8l 66kW automat r.v.1989, Klima, KW Sport2, Keskin KT8 Black, 3kč/1km ale s větrem ve vlasech
http://lanin.rajce.idnes.cz/"
Rover 620i r.v.93, LPG = 1,2Kč/1Km SOLD
R19 Cabrio 1.8l 66kW automat r.v.1989, Klima, KW Sport2, Keskin KT8 Black, 3kč/1km ale s větrem ve vlasech
http://lanin.rajce.idnes.cz/"
- Roman620ti
- Příspěvky: 3701
- Registrován: pon zář 17, 2007 4:58
Re: Problémy s mým "angličákem"
Tak snad to aspoń za to stálo a budeš mít zas na nějakou dobu pokoj , přeci jen už je to dost starý, tak začínáme objevovat krásy přestárlého vozu Ale i tak je to stále moc pěkný a pohodlný auto který má člověk fakt rád
2x Rover 620ti
Re: Problémy s mým "angličákem"
ano ano přesně tak lépe bych to nenapsalRoman620ti píše:Ale i tak je to stále moc pěkný a pohodlný auto který má člověk fakt rád
Lexus IS300 SportCross - driftovací kombík
Rover 620i r.v.93, LPG = 1,2Kč/1Km SOLD
R19 Cabrio 1.8l 66kW automat r.v.1989, Klima, KW Sport2, Keskin KT8 Black, 3kč/1km ale s větrem ve vlasech
http://lanin.rajce.idnes.cz/"
Rover 620i r.v.93, LPG = 1,2Kč/1Km SOLD
R19 Cabrio 1.8l 66kW automat r.v.1989, Klima, KW Sport2, Keskin KT8 Black, 3kč/1km ale s větrem ve vlasech
http://lanin.rajce.idnes.cz/"
- Roman620ti
- Příspěvky: 3701
- Registrován: pon zář 17, 2007 4:58