Po zaslepeni EGR ventilu auto taha ako nikdy predtym
Re: Po zaslepeni EGR ventilu auto taha ako nikdy predtym
Že jsi asi přetažený z práce
Re: Po zaslepeni EGR ventilu auto taha ako nikdy predtym
hahahaTrunda píše:Že jsi asi přetažený z práce
Ale naozaj to tak je, ved je tam asi lepsi tlak, tak preco by to nemohlo tlacit viac, ked to tlaci viac???
Nebud jak
Rover 620SDI
Rover 75 2.0Tourer
Rover 75 2.0Tourer
Re: Po zaslepeni EGR ventilu auto taha ako nikdy predtym
Ty asi nebudeš povoláním technik, že?
Kola průměr nezměnila, že? Převodovku jsi nevyměnil, že? Převody v ní se asi taky nezměnily, že? Spojka většinou při jízdě je pevně sepnutá, že? Takže kola točí přes nějaký převod motorem a motor točí koly, ne? ...... pořád nic?
Kola průměr nezměnila, že? Převodovku jsi nevyměnil, že? Převody v ní se asi taky nezměnily, že? Spojka většinou při jízdě je pevně sepnutá, že? Takže kola točí přes nějaký převod motorem a motor točí koly, ne? ...... pořád nic?
Re: Po zaslepeni EGR ventilu auto taha ako nikdy predtym
maximalne te jde ted jinak otackomer nebo tachometr
Rover 220 Sdi (99)
Rover 75 Tourer CDTi (04)
Škoda 130L rally https://www.youtube.com/watch?v=wKCL7N__AfM
Rover 75 Tourer CDTi (04)
Škoda 130L rally https://www.youtube.com/watch?v=wKCL7N__AfM
- roverix
- Příspěvky: 3065
- Registrován: sob led 31, 2009 19:30
- Bydliště: Ublo, taková díra u Vizovic 75rover@seznam.cz tel. 604464504
Re: Po zaslepeni EGR ventilu auto taha ako nikdy predtym
A co když tam nemá spojku,?Trunda píše:Ty asi nebudeš povoláním technik, že?
Kola průměr nezměnila, že? Převodovku jsi nevyměnil, že? Převody v ní se asi taky nezměnily, že? Spojka většinou při jízdě je pevně sepnutá, že? Takže kola točí přes nějaký převod motorem a motor točí koly, ne? ...... pořád nic?
Britská auta v minulosti: Ford Cortina 1200 3x / Austin Maestro 1.3 / Maestro 1.6 / Rover 213s / Rover 75 1.8 Současný vozový park: Rover75 2.5 manual. Rover75 2.5 automat Rover45 IDT Rover25 1.4 TEL. 604464504
Re: Po zaslepeni EGR ventilu auto taha ako nikdy predtym
To by bylo něco, kdyby jsme až teď zjistili, že tam má automat, co?
Re: Po zaslepeni EGR ventilu auto taha ako nikdy predtym
Rover 75 1.8L Turbo sedan 2004
Tento automobil byl: 72 453. ve výrobním pořadí, z celkového počtu 112 381 ks, 752. 1.8 T Connoisseur z celkového počtu 2 392 ks, 1 003. v barvě laku Odyssey Blue (kód: JGA) z celkového počtu 2 856 ks.
Alfa Romeo 147, 1.6 L Twinspark 105 KS
Tento automobil byl: 72 453. ve výrobním pořadí, z celkového počtu 112 381 ks, 752. 1.8 T Connoisseur z celkového počtu 2 392 ks, 1 003. v barvě laku Odyssey Blue (kód: JGA) z celkového počtu 2 856 ks.
Alfa Romeo 147, 1.6 L Twinspark 105 KS
Re: Po zaslepeni EGR ventilu auto taha ako nikdy predtym
Haaaa automat tam samozrejme nemam, ale Ja vam dam krk za to, ze predtym to na dialnici pri rovnakom tlaku pneu a aj vahe auta a aj rozmerov kolies slo pri 130kmh 3000ot. a teraz po zaslepeni to ide 130kmh pri 2800 a 140kmh/3000ot.
Preco si myslite ze to tak nemoze byt??? Ja som zaslepil EGR dole a aj tu tenku hadicu co sla or EGR az hore k saniu tam som ju hore zalepil a teraz do sania ide viac vzduchu takze ten vykon siel hore sak co je na tom nepochopitelne, ved je normalne ze cim viac privodu vzduchu, alebo teda cim lepsi privod vzduchu, tym lepsi vykon
Sak ma !&@#! hosani lebo vam to natocim a budete zirat
Preco si myslite ze to tak nemoze byt??? Ja som zaslepil EGR dole a aj tu tenku hadicu co sla or EGR az hore k saniu tam som ju hore zalepil a teraz do sania ide viac vzduchu takze ten vykon siel hore sak co je na tom nepochopitelne, ved je normalne ze cim viac privodu vzduchu, alebo teda cim lepsi privod vzduchu, tym lepsi vykon
Sak ma !&@#! hosani lebo vam to natocim a budete zirat
Rover 620SDI
Rover 75 2.0Tourer
Rover 75 2.0Tourer
Re: Po zaslepeni EGR ventilu auto taha ako nikdy predtym
Teda nevím, jestli je to slušné nebo neslušné se této debatě smát, ale musel jsem... Už to nepij ani ředěné
Pokud nemáš automatickou převodovku, tak je úplně JEDNO, jestli máš v autě motor z mopeda nebo z lokomotivy.
Při stálém a nezměněném převodu jsou při ustálené rychlosti otáčky motoru úplně stejné. Nezáleží na výkonu a točivém momentu!
Tohle je mechanická záležitost, ozubená kola se budou odvalovat úplně stejně.
Jediné, co nepochybně zjistíš, že při lepších motorových parametrech nemusíš při akceleraci nebo jízdě do kopce podřazovat.
Pokud to pořád nechápeš, opakuj měření bezprostředně po sobě s EGR ventilem a bez.
A nebo se můžeš bez plynu s EGR ventilem a bez rozjet z kopce na danou rychlost a uvidíš, že budou otáčky vždy stejné.
Vsaď to auto a prohraješ
Pokud nemáš automatickou převodovku, tak je úplně JEDNO, jestli máš v autě motor z mopeda nebo z lokomotivy.
Při stálém a nezměněném převodu jsou při ustálené rychlosti otáčky motoru úplně stejné. Nezáleží na výkonu a točivém momentu!
Tohle je mechanická záležitost, ozubená kola se budou odvalovat úplně stejně.
Jediné, co nepochybně zjistíš, že při lepších motorových parametrech nemusíš při akceleraci nebo jízdě do kopce podřazovat.
Pokud to pořád nechápeš, opakuj měření bezprostředně po sobě s EGR ventilem a bez.
A nebo se můžeš bez plynu s EGR ventilem a bez rozjet z kopce na danou rychlost a uvidíš, že budou otáčky vždy stejné.
Vsaď to auto a prohraješ
Rover 75 1.8L Turbo sedan 2004
Tento automobil byl: 72 453. ve výrobním pořadí, z celkového počtu 112 381 ks, 752. 1.8 T Connoisseur z celkového počtu 2 392 ks, 1 003. v barvě laku Odyssey Blue (kód: JGA) z celkového počtu 2 856 ks.
Alfa Romeo 147, 1.6 L Twinspark 105 KS
Tento automobil byl: 72 453. ve výrobním pořadí, z celkového počtu 112 381 ks, 752. 1.8 T Connoisseur z celkového počtu 2 392 ks, 1 003. v barvě laku Odyssey Blue (kód: JGA) z celkového počtu 2 856 ks.
Alfa Romeo 147, 1.6 L Twinspark 105 KS
Re: Po zaslepeni EGR ventilu auto taha ako nikdy predtym
to James:
Hadanka: motor 85kw druhy stejny motor jen treba chipnuty na 120kw a zbytek auta stejny omezovac oba motory na 6t. jaky auto bude mit vetsi maximalku?
druha hadanka co vazi vic kilo zeleza nebo kilo peri?
Hadanka: motor 85kw druhy stejny motor jen treba chipnuty na 120kw a zbytek auta stejny omezovac oba motory na 6t. jaky auto bude mit vetsi maximalku?
druha hadanka co vazi vic kilo zeleza nebo kilo peri?
Rover 220 Sdi (99)
Rover 75 Tourer CDTi (04)
Škoda 130L rally https://www.youtube.com/watch?v=wKCL7N__AfM
Rover 75 Tourer CDTi (04)
Škoda 130L rally https://www.youtube.com/watch?v=wKCL7N__AfM
Re: Po zaslepeni EGR ventilu auto taha ako nikdy predtym
Je to docela výzva, komu se podaří vytvořit takový příklad, na kterém to konečně Janes pochopí, že? .... já už to asi vzdal
Janes, neber si tuhle debatu nijak osobně. Fakt si nelibujeme v tom tě nějak znemožnit. Jen nás baví to, jak jsi skálopevně přesvědčen o něčem, co absolutně popírá fyziku
Janes, neber si tuhle debatu nijak osobně. Fakt si nelibujeme v tom tě nějak znemožnit. Jen nás baví to, jak jsi skálopevně přesvědčen o něčem, co absolutně popírá fyziku
Re: Po zaslepeni EGR ventilu auto taha ako nikdy predtym
pokusím se - představ si to malé kolečko, že je osa motoru (pomineme převodovku atd) a velké kolečko je kolo - když točíš na malém kolečku (motoru) 10 otáček za minutu tak na výstupu je 1 otáčka.
vemem to obráceně - budeš li točit na velkém kolečku jednu otáčku za minutu tak na motoru bude 10 ot./min.
tzn ty točíš na motoru 3000ot/min a a výstupu Ti to vytvoří rychlost auta 130km/h
a zase obráceně - jedeš 130km/h a motor Ti točí? no přece 3000ot/min
jinak nevím... koukej se chvilku na ty ozubený kola, třeba to docvakne
vemem to obráceně - budeš li točit na velkém kolečku jednu otáčku za minutu tak na motoru bude 10 ot./min.
tzn ty točíš na motoru 3000ot/min a a výstupu Ti to vytvoří rychlost auta 130km/h
a zase obráceně - jedeš 130km/h a motor Ti točí? no přece 3000ot/min
jinak nevím... koukej se chvilku na ty ozubený kola, třeba to docvakne
- Přílohy
-
- Gears_animation.gif (52.9 KiB) Zobrazeno 3422 x
Rover 216Si, 82kW, r.v. 1997; 2011...
Rover SD1; 2300; six-cylinder engine - inline - MKII. 88kW; 2013 - dlouholetý repas
Roversd1.cz start 2015 ...bohužel konec záhy - web napadnut, adresu držím.
Rover 75 CDT r.v. 2002 2015-2022
Ford Tourneo Connect 2017 1,6 88kW 7 míst, Zlaťák; 2022-...
vypal.it - živnost na zpracování všelikého materiálu 2024- ...
Rover SD1; 2300; six-cylinder engine - inline - MKII. 88kW; 2013 - dlouholetý repas
Roversd1.cz start 2015 ...bohužel konec záhy - web napadnut, adresu držím.
Rover 75 CDT r.v. 2002 2015-2022
Ford Tourneo Connect 2017 1,6 88kW 7 míst, Zlaťák; 2022-...
vypal.it - živnost na zpracování všelikého materiálu 2024- ...
Re: Po zaslepeni EGR ventilu auto taha ako nikdy predtym
Ok vi mudrci
Tak inak na vas .. Kto mi teda vysvetli, ze preco to pred zaslepenim EGr slo 3000ot/130kmh a teraz 2800ot.130kmh a 3000ot./140 kmh????
Toto mi vysvetlite Einsteinoveeee
Ja si zatim idem pokochat na 3000ot. a 140 kmh a natocim vam to
Tak inak na vas .. Kto mi teda vysvetli, ze preco to pred zaslepenim EGr slo 3000ot/130kmh a teraz 2800ot.130kmh a 3000ot./140 kmh????
Toto mi vysvetlite Einsteinoveeee
Ja si zatim idem pokochat na 3000ot. a 140 kmh a natocim vam to
Rover 620SDI
Rover 75 2.0Tourer
Rover 75 2.0Tourer
Re: Po zaslepeni EGR ventilu auto taha ako nikdy predtym
Tohle ti nikdo nevěří.... to je jednoduché