Rover 620 Si 96 KW r.v.97
Re: Rover 620 Si 96 KW r.v.97
jakože paráda žes na to přišel.Proto jako prvni merim vzdicky komprese:-D
Miluji Rover Club. T16 turbo power.
Re: Rover 620 Si 96 KW r.v.97
A čím je prosím tě měříš všechny naraz?seba píše:jakože paráda žes na to přišel.Proto jako prvni merim vzdicky komprese:-D
Samo že sem taky měřil komprese,ovšem musel bys je v tomto případě měřit všechny naráz a vědět kdy přesně je píst v HU.... jak poznáš,že se ti kompresní tlak přefoukl z válce vedlejšího??? Ale díky za radu
Re: Rover 620 Si 96 KW r.v.97
Roman620Ti: Nene,to asi nebudu... jen mám rad vše dokončeno až do konce... Tak sem se tu opět stavil abych napsal,že je vše OK a že děkuju lidem co se snažili pomoct a napsal i příčinu,kdyby to třeba někdy někomu mohlo pomoct no a ted sem se stavil,abych se podíval,kolik generálu je po bitvě (nemyslím to zle)
-
- Příspěvky: 1924
- Registrován: úte lis 27, 2007 19:42
- Bydliště: Praha, občas Karlovy Vary
Re: Rover 620 Si 96 KW r.v.97
ja teda nevim jak se meri tlaky, ale kdyz se ten tlak prefoukne nekam jinam, tak tam nebude tak vysoky tlak, protoze se trochu uvolni, tim jak se prefoukne a podle toho to poznas no ne?
Re: Rover 620 Si 96 KW r.v.97
Nebudeš mi to věřit, ale kompresiometrem.
Miluji Rover Club. T16 turbo power.
-
- Příspěvky: 1924
- Registrován: úte lis 27, 2007 19:42
- Bydliště: Praha, občas Karlovy Vary
Re: Rover 620 Si 96 KW r.v.97
F.i.s.h.men píše:ja teda nevim jak se meri tlaky, ale kdyz se ten tlak prefoukne nekam jinam, tak tam nebude tak vysoky tlak, protoze se trochu uvolni, tim jak se prefoukne a podle toho to poznas no ne?
-
- Příspěvky: 1924
- Registrován: úte lis 27, 2007 19:42
- Bydliště: Praha, občas Karlovy Vary
Re: Rover 620 Si 96 KW r.v.97
citace se hodi
tak jak se to dela?
tak jak se to dela?
Re: Rover 620 Si 96 KW r.v.97
Aha... Kompresiometrem No dobrá,tak já to teda příště vyzkouším...
Re: Rover 620 Si 96 KW r.v.97
u benzínu vyšroubuješ všechny svíčky a ten manometr na měření komprese je taková tyč, na jednom konci je budík na druhým je gumový těsnění který sedne do hlavy motoru kde se šroubuje svíčka. Takže to dáš místo svíčky a zastartuješ aby se motor párkrát otočil a takhle zkusíš všechny válce. Na měřáku zůstane maximální hodnota tlaku a vidíš co a jak.F.i.s.h.men píše:citace se hodi
tak jak se to dela?
Re: Rover 620 Si 96 KW r.v.97
Dobrej popis... Tak nějak se to fakt dělá Celou dobu sem se ale ptal... jak změříš všechny válce najednou abys zjistil foukle těsnění mezi válcema.Jak mi napsal seba,že proto měří první komprese...při problemu ktery jsem měl.Všechny komprese byli stejne(nebylo z nich jasné,že je prasklé těsnění),spíš šlo o to,že při teplém motoru se tlačila prasklinkou do válce chlad.kapalina....
Re: Rover 620 Si 96 KW r.v.97
....pokud jde o mne, tak měřením komprese bych hledal netěsnící ventil, popraskané pístní kroužky. Prasklé těsnění pod havou asi ne, pokud tam není "obrovská" díra.
Re: Rover 620 Si 96 KW r.v.97
berryj:Moje řeč...