Rover 620 Si 96 KW r.v.97

Uživatelský avatar
seba
Příspěvky: 1309
Registrován: sob říj 04, 2008 10:02
Kontaktovat uživatele:

Re: Rover 620 Si 96 KW r.v.97

Příspěvek od seba » pon srp 23, 2010 23:29

jakože paráda žes na to přišel.Proto jako prvni merim vzdicky komprese:-D
Miluji Rover Club. T16 turbo power.

Re-volt
Příspěvky: 19
Registrován: úte srp 03, 2010 20:28
Bydliště: Zlín

Re: Rover 620 Si 96 KW r.v.97

Příspěvek od Re-volt » úte srp 31, 2010 22:47

seba píše:jakože paráda žes na to přišel.Proto jako prvni merim vzdicky komprese:-D
A čím je prosím tě měříš všechny naraz?

Samo že sem taky měřil komprese,ovšem musel bys je v tomto případě měřit všechny naráz a vědět kdy přesně je píst v HU.... jak poznáš,že se ti kompresní tlak přefoukl z válce vedlejšího??? Ale díky za radu :D

Re-volt
Příspěvky: 19
Registrován: úte srp 03, 2010 20:28
Bydliště: Zlín

Re: Rover 620 Si 96 KW r.v.97

Příspěvek od Re-volt » úte srp 31, 2010 22:50

Roman620Ti: Nene,to asi nebudu... jen mám rad vše dokončeno až do konce... Tak sem se tu opět stavil abych napsal,že je vše OK a že děkuju lidem co se snažili pomoct a napsal i příčinu,kdyby to třeba někdy někomu mohlo pomoct no a ted sem se stavil,abych se podíval,kolik generálu je po bitvě :D :D :D(nemyslím to zle)

F.i.s.h.men
Příspěvky: 1924
Registrován: úte lis 27, 2007 19:42
Bydliště: Praha, občas Karlovy Vary

Re: Rover 620 Si 96 KW r.v.97

Příspěvek od F.i.s.h.men » stř zář 01, 2010 1:20

ja teda nevim jak se meri tlaky, ale kdyz se ten tlak prefoukne nekam jinam, tak tam nebude tak vysoky tlak, protoze se trochu uvolni, tim jak se prefoukne a podle toho to poznas no ne?
ObrázekObrázek<<<---Klikni pro zvětšení
Rover 216GSi - zanedlouho transplantace motoru D16Z2 (na obrázku) + pár dalších oprav a úprav HOTOVO 31.7.2011

Uživatelský avatar
seba
Příspěvky: 1309
Registrován: sob říj 04, 2008 10:02
Kontaktovat uživatele:

Re: Rover 620 Si 96 KW r.v.97

Příspěvek od seba » stř zář 01, 2010 14:42

Nebudeš mi to věřit, ale kompresiometrem.
Miluji Rover Club. T16 turbo power.

F.i.s.h.men
Příspěvky: 1924
Registrován: úte lis 27, 2007 19:42
Bydliště: Praha, občas Karlovy Vary

Re: Rover 620 Si 96 KW r.v.97

Příspěvek od F.i.s.h.men » stř zář 01, 2010 14:43

F.i.s.h.men píše:ja teda nevim jak se meri tlaky, ale kdyz se ten tlak prefoukne nekam jinam, tak tam nebude tak vysoky tlak, protoze se trochu uvolni, tim jak se prefoukne a podle toho to poznas no ne?
ObrázekObrázek<<<---Klikni pro zvětšení
Rover 216GSi - zanedlouho transplantace motoru D16Z2 (na obrázku) + pár dalších oprav a úprav HOTOVO 31.7.2011

Uživatelský avatar
seba
Příspěvky: 1309
Registrován: sob říj 04, 2008 10:02
Kontaktovat uživatele:

Re: Rover 620 Si 96 KW r.v.97

Příspěvek od seba » stř zář 01, 2010 16:23

Ja odepisoval jemu...
Miluji Rover Club. T16 turbo power.

F.i.s.h.men
Příspěvky: 1924
Registrován: úte lis 27, 2007 19:42
Bydliště: Praha, občas Karlovy Vary

Re: Rover 620 Si 96 KW r.v.97

Příspěvek od F.i.s.h.men » stř zář 01, 2010 16:41

citace se hodi

tak jak se to dela?
ObrázekObrázek<<<---Klikni pro zvětšení
Rover 216GSi - zanedlouho transplantace motoru D16Z2 (na obrázku) + pár dalších oprav a úprav HOTOVO 31.7.2011

Re-volt
Příspěvky: 19
Registrován: úte srp 03, 2010 20:28
Bydliště: Zlín

Re: Rover 620 Si 96 KW r.v.97

Příspěvek od Re-volt » stř zář 01, 2010 20:58

Aha... Kompresiometrem :lol: No dobrá,tak já to teda příště vyzkouším... :D

berryj
Příspěvky: 343
Registrován: pát říj 31, 2008 18:04

Re: Rover 620 Si 96 KW r.v.97

Příspěvek od berryj » stř zář 01, 2010 21:51

F.i.s.h.men píše:citace se hodi

tak jak se to dela?
u benzínu vyšroubuješ všechny svíčky a ten manometr na měření komprese je taková tyč, na jednom konci je budík na druhým je gumový těsnění který sedne do hlavy motoru kde se šroubuje svíčka. Takže to dáš místo svíčky a zastartuješ aby se motor párkrát otočil a takhle zkusíš všechny válce. Na měřáku zůstane maximální hodnota tlaku a vidíš co a jak.

Re-volt
Příspěvky: 19
Registrován: úte srp 03, 2010 20:28
Bydliště: Zlín

Re: Rover 620 Si 96 KW r.v.97

Příspěvek od Re-volt » čtv zář 02, 2010 19:03

Dobrej popis... Tak nějak se to fakt dělá :D Celou dobu sem se ale ptal... jak změříš všechny válce najednou abys zjistil foukle těsnění mezi válcema.Jak mi napsal seba,že proto měří první komprese...při problemu ktery jsem měl.Všechny komprese byli stejne(nebylo z nich jasné,že je prasklé těsnění),spíš šlo o to,že při teplém motoru se tlačila prasklinkou do válce chlad.kapalina....

berryj
Příspěvky: 343
Registrován: pát říj 31, 2008 18:04

Re: Rover 620 Si 96 KW r.v.97

Příspěvek od berryj » sob zář 04, 2010 12:48

....pokud jde o mne, tak měřením komprese bych hledal netěsnící ventil, popraskané pístní kroužky. Prasklé těsnění pod havou asi ne, pokud tam není "obrovská" díra.

Re-volt
Příspěvky: 19
Registrován: úte srp 03, 2010 20:28
Bydliště: Zlín

Re: Rover 620 Si 96 KW r.v.97

Příspěvek od Re-volt » ned zář 05, 2010 17:42

berryj:Moje řeč...

Odpovědět