Chrastění od turba - ASI OBJASNĚNO - Seba už to vyřešil :-))

Odpovědět
Uživatelský avatar
seba
Příspěvky: 1309
Registrován: sob říj 04, 2008 10:02
Kontaktovat uživatele:

Re: Chrastění od turba - ASI OBJASNĚNO

Příspěvek od seba » pon dub 06, 2009 13:49

Jo já mam speciální cestu kudy se tam leze..Nafotim to dnes kudy...Ale výfuk je lepší volba, to jo.Jen já to dělal před barákem bez jámy..Dnes se na to vrhnu po 2. protože sem tu matku vážně nedotáh..Přitáhnu to o pár otoček víc:)

Jinak dneska sem psal maturitní práci- sloh.A téma bylo vyprávění- zážitek na který nezapomenu.Tak jsem psal o tom jak sem koupil rovera a rozmontoval celej motor:D Takže rover mě zachránil:-D
Miluji Rover Club. T16 turbo power.

Uživatelský avatar
Roman620ti
Příspěvky: 3701
Registrován: pon zář 17, 2007 5:58

Re: Chrastění od turba - ASI OBJASNĚNO

Příspěvek od Roman620ti » pon dub 06, 2009 18:19

Tak stříbrnej už nechrastí a mám pocit, že už ani tak lehonce nepřicukává, kvuli čemu jsem chtěl jet do Prahy na počítač. To fakt čumím, ještě uvidím zítra ráno, až bude zima.
Jinak jsem dnes jel projet červeného, ten chrastí nepatrně a zatím je mi ho líto rozhrabávat, protože fakt moc hezky jede. Hovada se nechtěli uhejbat z rychlého pruhu, tak jsem je perfektně vyprasil, to je ze mě vždy hrozné zvíře. Já nevím proč, ale ten červenej fakt jede nějak líp, nebo jestli se to jen zdá :?: To mě udělalo dobře u srdíčka. Časem mu asi taky přitáhnu aspoň jednu otočku, konečně je stříbrnej jako normální auto a né vrak :lol: Na to je internet stejně super, jinak by nikdo nic nevěděl. Patří Ti potlesk všech tíčkářů, protože tohle nevěděli ani u profesionální generálky turbín. Což je divný, asi to budou mít ostatní turbíny na stejném principu
:twisted:
2x Rover 620ti

Uživatelský avatar
Roman620ti
Příspěvky: 3701
Registrován: pon zář 17, 2007 5:58

Re: Chrastění od turba - ASI OBJASNĚNO

Příspěvek od Roman620ti » úte dub 07, 2009 20:47

Tak nakonec jsem vlítnul aj na červeného. Tam byla největší pakárna sundat v tom malém prostoru přirezlou segerovku. Naštěstí se povedelo, ale začínal sem mít strach. Dokonce zustala nepočškozenáa šla vrátit zpět. Dal sem mu taky 3 otáčky a rukou už se ani nehla, předtím byla znát vůle. Stejně se divím, že když jsem měl loni u obou tíček dvakrát vyndané turbo, nevšiml sem si té vůle. Najednu stranu sem to nechtěl rozhrabat, ale asi to je jen vina zrušených servisů a tím, že těmhle autům v ČR skoro nikdo nerozumí. Zřejmě by se to mělo po čase seřídit znova...no naštěstí se toho kolega Seba nebál a udělal velkej kus práce. Červeného jsem složil a zítra to pojedu projet, snad to bude vše v nejlepším pořádku. 3 roky mě to sr*alo a už to bude doufám pryč 8) Takže ještě jednou díky :wink:
2x Rover 620ti

Uživatelský avatar
seba
Příspěvky: 1309
Registrován: sob říj 04, 2008 10:02
Kontaktovat uživatele:

Re: Chrastění od turba - ASI OBJASNĚNO

Příspěvek od seba » úte dub 07, 2009 21:42

:-D :-D :-D NEchtěli uhybat z rychlého pruhu:-D:-DNo s tim obtokovym ventilem taky se divim že v servisu říkali to co jsi psal..Takové hlody.. :-D :-D Důležité je nebát se toho:-DTeť přijde na řadu boost controller+budík a blow off ventil:-DAle možná to necham až na modrýho..Jinak ještě k tomu přitahování..Já jsem tu matku vážně neutáh a tak jsem to dělal znovu a při tý příležitosti sem to utáh o dalších 5 otáček:-D A jede to mnohem, ale mnohem líp...Táhne jak zběsilej..Tim se vlastně ta pružina přepne a pak to tlačí víc vzduchu..A asi i víc benzínu no:-DAle nemusí se na to tolik šlapat takže to vyjde doufam na stejno.No ale kat musí ven..cejtim jak dou plyny blbě ven.

Ještě se zeptam jestli když vytočíte motor na neutrál a necháte padat otáčky jestli někde kolem 1000otáček ručička spomalí a pak pokračuje v padání na 800 nebo to dělá jen mě..?
Miluji Rover Club. T16 turbo power.

Uživatelský avatar
Roman620ti
Příspěvky: 3701
Registrován: pon zář 17, 2007 5:58

Re: Chrastění od turba - ASI OBJASNĚNO

Příspěvek od Roman620ti » stř dub 08, 2009 13:18

Teda Ty seš šílenej, to už se to táhlo pěkně zkrátilo. :D To koukám, že to jede líp, mě když ta membrána neotevírala, jak byla u stříbrného protrhlá, tak to začlo kolem 4000ot hrozně škubat. Asi si to trefil, ale osobně to dělat nebudu, až jestli Ti to vydrží :mrgreen: :lol:

S těma otáčkama je to asi v pořádku, stříbrnej mi to děla a u červeńáka si nejsem jistej, ale asi tam je to malé zpoždění taky. Mám pocit, že už sem to koumal i u nějakého kolegy a měl to to samé
2x Rover 620ti

Uživatelský avatar
seba
Příspěvky: 1309
Registrován: sob říj 04, 2008 10:02
Kontaktovat uživatele:

Re: Chrastění od turba - ASI OBJASNĚNO

Příspěvek od seba » stř dub 08, 2009 16:43

No pokud ti praskla membrána a ventil neotvíral...Tak to plnilo furt na max a kolem 4000 otáček motoru to moh bejt už pořádnej tlak.Možná proto to škubalo, nevim no.Když to jen utáhneš tak zvýšíš dobu než ventil otevře a tím posuneš i plnící tlak...:)V pondělí budu dělat ten díl místo katu:)
Miluji Rover Club. T16 turbo power.

Uživatelský avatar
tobias
Příspěvky: 1163
Registrován: úte říj 16, 2007 19:38
Bydliště: PRAHA

Re: Chrastění od turba - ASI OBJASNĚNO

Příspěvek od tobias » stř dub 08, 2009 19:36

Pánové pánové...vy jste se hledali, až jste se našli :)) dva TIčkový blázni :)

Ale to, že se konečně vyřešila ta záležitost s drnčením, tak to je super! Akorát se mi to moc nechce svěřit do servisu, protože na to bude šahat nějakej týpek, kterej to v životě neviděl, nikdy nedělal, ale chce si to vyzkoušet :(

Jinak Romane, pracuješ v pátek a v sobotu?
prodany Rover 620ti :(
Mercedes 124-300 Coupe
Ochcafka na kazdy den

Uživatelský avatar
seba
Příspěvky: 1309
Registrován: sob říj 04, 2008 10:02
Kontaktovat uživatele:

Re: Chrastění od turba - ASI OBJASNĚNO

Příspěvek od seba » stř dub 08, 2009 20:54

Pusť se do toho sám, to zvládněš..Udělal bych ti to, ale radši se budu hrabat jen do svého...až to pukne ať to není na mě..
Miluji Rover Club. T16 turbo power.

Uživatelský avatar
Roman620ti
Příspěvky: 3701
Registrován: pon zář 17, 2007 5:58

Re: Chrastění od turba - ASI OBJASNĚNO

Příspěvek od Roman620ti » stř dub 08, 2009 21:04

seba píše:No pokud ti praskla membrána a ventil neotvíral...Tak to plnilo furt na max a kolem 4000 otáček motoru to moh bejt už pořádnej tlak.Možná proto to škubalo, nevim no.Když to jen utáhneš tak zvýšíš dobu než ventil otevře a tím posuneš i plnící tlak...:)V pondělí budu dělat ten díl místo katu:)
Jj to je jasný, ty škubance asi zapříčinil extra velký přetlak a následné odpojení něčeho v řídící jednotce, protože se to chovalo jako by motor zhasl a opět táhnul a zase zhasl a tahl... až to utrhalo oba silenbloky. To bylo fakt nechutný. Při koupy byla aj prdlá hadice od turba k chladiči, takže to auto necukalo, akorát jelo jako mrtvola. původně sem myslel, že je motor vylítenej a půjde do šmelcu :twisted: Tím že jsi zkrátil to táhlo, tak budeš mít v celém systému větší tlak a proto mi bylo divný, že to nic nedělá. Asi tam jsou rezervy :-)) Jinak bez toho podtlaku to bylo znát, jak jde do těch 4000ot lépe. Zajímavé taky bylo, že na asfaltu to na jedničku trhalo taky, ale na štěrku to beztrhnutí hrabalo jak divé až do omezovače.

To by bylo príma vidět na budíku, jak to má tlačit v sérii a jak po tom přitáhnutí. Už abys ho tam měl, to si budeš pak chrochtat :lol:

Tobiáš - Mám tenhle tejden dovču, zatím sem se nezastavil. Ze začátku sem maloval garáž, uklízel, pak sem se dlouho sral se stříbrným, pak lehce s červeným a zase se s stříbrným :mrgreen: Teď už doufám budu jen leštit. Jinak dnes jsem jel potáhnou červeného, to je paráda. Nevím proč mi stříbrnej furt od 120km/h lehce hrká do volantu. V červeným sem to dnes projel a ani ve 180 se neklepe a držím ho dvouma prstama. Zkusím pak někdy zase převážit kola, jestli to minule nezkur*vili
2x Rover 620ti

Uživatelský avatar
tobias
Příspěvky: 1163
Registrován: úte říj 16, 2007 19:38
Bydliště: PRAHA

Re: Chrastění od turba - ASI OBJASNĚNO

Příspěvek od tobias » stř dub 08, 2009 21:15

seba: bohuzel v Praze nemám garáž a bez ní to moc nejde :( na ulici se mi to dělat nechce, protože u baráku to nejde a když budu stát někde dál, tak mi potom bude něco chybět a shánět to...atd :) chci to udělat teď o víkendu na chatě u otce přítelkyně, kterej má super dílnu. Ale samozřejmě bych to raději dělal s odborným dozorem :)

Roman: To bude vážně asi vyvážením, pokud to dělá jenom v určitý rychlosti, kdy kolo/a začne vibrovat. Jinak jedu do Cirkvice v pátek odpoledne, tak můžem udělat třeba v sobotu nějakej srázek.
Jinak zítra mi budou dělat výfuk. Objednali mi nový poslední díl, kvůli kterému měl Mazlík zvuk jako HArley :) ještě vymakat to drnčení a bude to super :)
prodany Rover 620ti :(
Mercedes 124-300 Coupe
Ochcafka na kazdy den

Uživatelský avatar
Roman620ti
Příspěvky: 3701
Registrován: pon zář 17, 2007 5:58

Re: Chrastění od turba - ASI OBJASNĚNO

Příspěvek od Roman620ti » stř dub 08, 2009 21:50

tobias píše:
Roman: To bude vážně asi vyvážením, pokud to dělá jenom v určitý rychlosti, kdy kolo/a začne vibrovat. Jinak jedu do Cirkvice v pátek odpoledne, tak můžem udělat třeba v sobotu nějakej srázek.
Jinak zítra mi budou dělat výfuk. Objednali mi nový poslední díl, kvůli kterému měl Mazlík zvuk jako HArley :) ještě vymakat to drnčení a bude to super :)
No před barákem by to byl pohled opravdu skvělej, jak by ses válel pod anglickou elegancí :lol: Máš na výběr dva postupy, jeden vrchem a drzhej spodem :D Jinak je dobrý, že rukou zjistíš tu vůli, takže jak tam žádná nebude, nemusíš to už startovat a projíždět a zase do toho hrabat. U červeného to chrastilo podstatně méně a stejně sem musel dát 3 otočky. Asi nejhorčí operace je vyndání té segerovky, ale já už měl oddělávanej ten výfuk, pokud u Tebe to nikdo nedělal, budeš to mít složitější, ale ty origo schnilé matice nakoneš šly pěkně povolit u obou. S tím srazíkem nevím, to by jsme kdyžtak domluvili...ale fakt nevím. Co ten most, pojedeš???
2x Rover 620ti

Uživatelský avatar
tobias
Příspěvky: 1163
Registrován: úte říj 16, 2007 19:38
Bydliště: PRAHA

Re: Chrastění od turba - ASI OBJASNĚNO

Příspěvek od tobias » stř dub 08, 2009 22:08

právě že válet se před barákem v praze moc nejde, to by mě asi odvezli do bohnic :) no, sám to asi udělat nezvládnu, tak to budu muset svěřit servisu :( ve výfuku se mi budou hrabat zítra, tak ho můžu poprosit, at mi povolí a zase utáhne i ty další srouby. Ale stejně tam půjdu horem, když nemám hever, tak lozit pod autem asi nebudu :)
Do mostu se asi nedostanu, ačkoliv bych jel moc rád. Jsem rád, že stihnu Vysoký mýto.
prodany Rover 620ti :(
Mercedes 124-300 Coupe
Ochcafka na kazdy den

Uživatelský avatar
tobias
Příspěvky: 1163
Registrován: úte říj 16, 2007 19:38
Bydliště: PRAHA

Re: Chrastění od turba - ASI OBJASNĚNO

Příspěvek od tobias » stř dub 08, 2009 22:48

Tak změna, do Mostu možná pojedu :))
prodany Rover 620ti :(
Mercedes 124-300 Coupe
Ochcafka na kazdy den

Uživatelský avatar
Roman620ti
Příspěvky: 3701
Registrován: pon zář 17, 2007 5:58

Re: Chrastění od turba - ASI OBJASNĚNO

Příspěvek od Roman620ti » čtv dub 09, 2009 15:44

tobias píše:Tak změna, do Mostu možná pojedu :))
No to by chtělo, jestli nepojede ani Seba, tak s kým bych si povídal a na co bych se tam jel koukal :?:
:-D Až bys věděl, že určitě pojedeš a psal Welince, dej mi prosím vědět :wink:

Jinak spodem je to sice větší pakárna, doteď mě zloběj voči, jak mi tam napadal ten bordel, ale je tam větší šance úspěchu. Vrchem sem tam neudělal nic. Leda bys měl fakt menší ruce a nebo flexu a velké kladivo :twisted: Já bych Ti rád pomohl, ale nerad dělám něco na cizím autě. Pak se tam něco posere a akorát si člověk naběhne. Další věc je, že to auto musí bejt studený a než vychladne je taky hezky dlouhá doba. Jak sem dělal ty své dva poklady, tak sem se vždy obával, že to nezvládnu a že tu segerovku nevyndám. Je to hrozně na nervy :twisted:
2x Rover 620ti

Uživatelský avatar
tobias
Příspěvky: 1163
Registrován: úte říj 16, 2007 19:38
Bydliště: PRAHA

Re: Chrastění od turba - ASI OBJASNĚNO

Příspěvek od tobias » čtv dub 09, 2009 16:43

jeste sem ji nepsal, potrebuju si to posichrovat v praci, ze mi tam nic nehodej. Potom ji napisu a zaregistruju se.
ruce mám určitě menší, než ty tvoje lopaty :) ale horem se tam asi jak toak posloucham nedostanu a spodem taky ne, protoze nemam hever :(

Ale kdybych se za tebou stavil, mohl bys mi s tim pomoct? Treba v sobotu? Samozrejme na moji zodpovednost a dobre bych te zaplatil...co snis, vypijes a vykouris :)
prodany Rover 620ti :(
Mercedes 124-300 Coupe
Ochcafka na kazdy den

Odpovědět