Chrastění od turba - ASI OBJASNĚNO - Seba už to vyřešil :-))
Re: Chrastění od turba - ASI OBJASNĚNO
Jo já mam speciální cestu kudy se tam leze..Nafotim to dnes kudy...Ale výfuk je lepší volba, to jo.Jen já to dělal před barákem bez jámy..Dnes se na to vrhnu po 2. protože sem tu matku vážně nedotáh..Přitáhnu to o pár otoček víc:)
Jinak dneska sem psal maturitní práci- sloh.A téma bylo vyprávění- zážitek na který nezapomenu.Tak jsem psal o tom jak sem koupil rovera a rozmontoval celej motor:D Takže rover mě zachránil:-D
Jinak dneska sem psal maturitní práci- sloh.A téma bylo vyprávění- zážitek na který nezapomenu.Tak jsem psal o tom jak sem koupil rovera a rozmontoval celej motor:D Takže rover mě zachránil:-D
Miluji Rover Club. T16 turbo power.
- Roman620ti
- Příspěvky: 3701
- Registrován: pon zář 17, 2007 5:58
Re: Chrastění od turba - ASI OBJASNĚNO
Tak stříbrnej už nechrastí a mám pocit, že už ani tak lehonce nepřicukává, kvuli čemu jsem chtěl jet do Prahy na počítač. To fakt čumím, ještě uvidím zítra ráno, až bude zima.
Jinak jsem dnes jel projet červeného, ten chrastí nepatrně a zatím je mi ho líto rozhrabávat, protože fakt moc hezky jede. Hovada se nechtěli uhejbat z rychlého pruhu, tak jsem je perfektně vyprasil, to je ze mě vždy hrozné zvíře. Já nevím proč, ale ten červenej fakt jede nějak líp, nebo jestli se to jen zdá
To mě udělalo dobře u srdíčka. Časem mu asi taky přitáhnu aspoň jednu otočku, konečně je stříbrnej jako normální auto a né vrak
Na to je internet stejně super, jinak by nikdo nic nevěděl. Patří Ti potlesk všech tíčkářů, protože tohle nevěděli ani u profesionální generálky turbín. Což je divný, asi to budou mít ostatní turbíny na stejném principu

Jinak jsem dnes jel projet červeného, ten chrastí nepatrně a zatím je mi ho líto rozhrabávat, protože fakt moc hezky jede. Hovada se nechtěli uhejbat z rychlého pruhu, tak jsem je perfektně vyprasil, to je ze mě vždy hrozné zvíře. Já nevím proč, ale ten červenej fakt jede nějak líp, nebo jestli se to jen zdá



2x Rover 620ti
- Roman620ti
- Příspěvky: 3701
- Registrován: pon zář 17, 2007 5:58
Re: Chrastění od turba - ASI OBJASNĚNO
Tak nakonec jsem vlítnul aj na červeného. Tam byla největší pakárna sundat v tom malém prostoru přirezlou segerovku. Naštěstí se povedelo, ale začínal sem mít strach. Dokonce zustala nepočškozenáa šla vrátit zpět. Dal sem mu taky 3 otáčky a rukou už se ani nehla, předtím byla znát vůle. Stejně se divím, že když jsem měl loni u obou tíček dvakrát vyndané turbo, nevšiml sem si té vůle. Najednu stranu sem to nechtěl rozhrabat, ale asi to je jen vina zrušených servisů a tím, že těmhle autům v ČR skoro nikdo nerozumí. Zřejmě by se to mělo po čase seřídit znova...no naštěstí se toho kolega Seba nebál a udělal velkej kus práce. Červeného jsem složil a zítra to pojedu projet, snad to bude vše v nejlepším pořádku. 3 roky mě to sr*alo a už to bude doufám pryč
Takže ještě jednou díky 


2x Rover 620ti
Re: Chrastění od turba - ASI OBJASNĚNO





Ještě se zeptam jestli když vytočíte motor na neutrál a necháte padat otáčky jestli někde kolem 1000otáček ručička spomalí a pak pokračuje v padání na 800 nebo to dělá jen mě..?
Miluji Rover Club. T16 turbo power.
- Roman620ti
- Příspěvky: 3701
- Registrován: pon zář 17, 2007 5:58
Re: Chrastění od turba - ASI OBJASNĚNO
Teda Ty seš šílenej, to už se to táhlo pěkně zkrátilo.
To koukám, že to jede líp, mě když ta membrána neotevírala, jak byla u stříbrného protrhlá, tak to začlo kolem 4000ot hrozně škubat. Asi si to trefil, ale osobně to dělat nebudu, až jestli Ti to vydrží
S těma otáčkama je to asi v pořádku, stříbrnej mi to děla a u červeńáka si nejsem jistej, ale asi tam je to malé zpoždění taky. Mám pocit, že už sem to koumal i u nějakého kolegy a měl to to samé



S těma otáčkama je to asi v pořádku, stříbrnej mi to děla a u červeńáka si nejsem jistej, ale asi tam je to malé zpoždění taky. Mám pocit, že už sem to koumal i u nějakého kolegy a měl to to samé
2x Rover 620ti
Re: Chrastění od turba - ASI OBJASNĚNO
No pokud ti praskla membrána a ventil neotvíral...Tak to plnilo furt na max a kolem 4000 otáček motoru to moh bejt už pořádnej tlak.Možná proto to škubalo, nevim no.Když to jen utáhneš tak zvýšíš dobu než ventil otevře a tím posuneš i plnící tlak...:)V pondělí budu dělat ten díl místo katu:)
Miluji Rover Club. T16 turbo power.
Re: Chrastění od turba - ASI OBJASNĚNO
Pánové pánové...vy jste se hledali, až jste se našli
) dva TIčkový blázni 
Ale to, že se konečně vyřešila ta záležitost s drnčením, tak to je super! Akorát se mi to moc nechce svěřit do servisu, protože na to bude šahat nějakej týpek, kterej to v životě neviděl, nikdy nedělal, ale chce si to vyzkoušet
Jinak Romane, pracuješ v pátek a v sobotu?


Ale to, že se konečně vyřešila ta záležitost s drnčením, tak to je super! Akorát se mi to moc nechce svěřit do servisu, protože na to bude šahat nějakej týpek, kterej to v životě neviděl, nikdy nedělal, ale chce si to vyzkoušet

Jinak Romane, pracuješ v pátek a v sobotu?
prodany Rover 620ti 
Mercedes 124-300 Coupe
Ochcafka na kazdy den

Mercedes 124-300 Coupe
Ochcafka na kazdy den
Re: Chrastění od turba - ASI OBJASNĚNO
Pusť se do toho sám, to zvládněš..Udělal bych ti to, ale radši se budu hrabat jen do svého...až to pukne ať to není na mě..
Miluji Rover Club. T16 turbo power.
- Roman620ti
- Příspěvky: 3701
- Registrován: pon zář 17, 2007 5:58
Re: Chrastění od turba - ASI OBJASNĚNO
Jj to je jasný, ty škubance asi zapříčinil extra velký přetlak a následné odpojení něčeho v řídící jednotce, protože se to chovalo jako by motor zhasl a opět táhnul a zase zhasl a tahl... až to utrhalo oba silenbloky. To bylo fakt nechutný. Při koupy byla aj prdlá hadice od turba k chladiči, takže to auto necukalo, akorát jelo jako mrtvola. původně sem myslel, že je motor vylítenej a půjde do šmelcuseba píše:No pokud ti praskla membrána a ventil neotvíral...Tak to plnilo furt na max a kolem 4000 otáček motoru to moh bejt už pořádnej tlak.Možná proto to škubalo, nevim no.Když to jen utáhneš tak zvýšíš dobu než ventil otevře a tím posuneš i plnící tlak...:)V pondělí budu dělat ten díl místo katu:)


To by bylo príma vidět na budíku, jak to má tlačit v sérii a jak po tom přitáhnutí. Už abys ho tam měl, to si budeš pak chrochtat

Tobiáš - Mám tenhle tejden dovču, zatím sem se nezastavil. Ze začátku sem maloval garáž, uklízel, pak sem se dlouho sral se stříbrným, pak lehce s červeným a zase se s stříbrným

2x Rover 620ti
Re: Chrastění od turba - ASI OBJASNĚNO
seba: bohuzel v Praze nemám garáž a bez ní to moc nejde
na ulici se mi to dělat nechce, protože u baráku to nejde a když budu stát někde dál, tak mi potom bude něco chybět a shánět to...atd
chci to udělat teď o víkendu na chatě u otce přítelkyně, kterej má super dílnu. Ale samozřejmě bych to raději dělal s odborným dozorem 
Roman: To bude vážně asi vyvážením, pokud to dělá jenom v určitý rychlosti, kdy kolo/a začne vibrovat. Jinak jedu do Cirkvice v pátek odpoledne, tak můžem udělat třeba v sobotu nějakej srázek.
Jinak zítra mi budou dělat výfuk. Objednali mi nový poslední díl, kvůli kterému měl Mazlík zvuk jako HArley
ještě vymakat to drnčení a bude to super 



Roman: To bude vážně asi vyvážením, pokud to dělá jenom v určitý rychlosti, kdy kolo/a začne vibrovat. Jinak jedu do Cirkvice v pátek odpoledne, tak můžem udělat třeba v sobotu nějakej srázek.
Jinak zítra mi budou dělat výfuk. Objednali mi nový poslední díl, kvůli kterému měl Mazlík zvuk jako HArley


prodany Rover 620ti 
Mercedes 124-300 Coupe
Ochcafka na kazdy den

Mercedes 124-300 Coupe
Ochcafka na kazdy den
- Roman620ti
- Příspěvky: 3701
- Registrován: pon zář 17, 2007 5:58
Re: Chrastění od turba - ASI OBJASNĚNO
No před barákem by to byl pohled opravdu skvělej, jak by ses válel pod anglickou elegancítobias píše:
Roman: To bude vážně asi vyvážením, pokud to dělá jenom v určitý rychlosti, kdy kolo/a začne vibrovat. Jinak jedu do Cirkvice v pátek odpoledne, tak můžem udělat třeba v sobotu nějakej srázek.
Jinak zítra mi budou dělat výfuk. Objednali mi nový poslední díl, kvůli kterému měl Mazlík zvuk jako HArleyještě vymakat to drnčení a bude to super


2x Rover 620ti
Re: Chrastění od turba - ASI OBJASNĚNO
právě že válet se před barákem v praze moc nejde, to by mě asi odvezli do bohnic
no, sám to asi udělat nezvládnu, tak to budu muset svěřit servisu
ve výfuku se mi budou hrabat zítra, tak ho můžu poprosit, at mi povolí a zase utáhne i ty další srouby. Ale stejně tam půjdu horem, když nemám hever, tak lozit pod autem asi nebudu 
Do mostu se asi nedostanu, ačkoliv bych jel moc rád. Jsem rád, že stihnu Vysoký mýto.



Do mostu se asi nedostanu, ačkoliv bych jel moc rád. Jsem rád, že stihnu Vysoký mýto.
prodany Rover 620ti 
Mercedes 124-300 Coupe
Ochcafka na kazdy den

Mercedes 124-300 Coupe
Ochcafka na kazdy den
Re: Chrastění od turba - ASI OBJASNĚNO
Tak změna, do Mostu možná pojedu
)

prodany Rover 620ti 
Mercedes 124-300 Coupe
Ochcafka na kazdy den

Mercedes 124-300 Coupe
Ochcafka na kazdy den
- Roman620ti
- Příspěvky: 3701
- Registrován: pon zář 17, 2007 5:58
Re: Chrastění od turba - ASI OBJASNĚNO
No to by chtělo, jestli nepojede ani Seba, tak s kým bych si povídal a na co bych se tam jel koukaltobias píše:Tak změna, do Mostu možná pojedu)



Jinak spodem je to sice větší pakárna, doteď mě zloběj voči, jak mi tam napadal ten bordel, ale je tam větší šance úspěchu. Vrchem sem tam neudělal nic. Leda bys měl fakt menší ruce a nebo flexu a velké kladivo


2x Rover 620ti
Re: Chrastění od turba - ASI OBJASNĚNO
jeste sem ji nepsal, potrebuju si to posichrovat v praci, ze mi tam nic nehodej. Potom ji napisu a zaregistruju se.
ruce mám určitě menší, než ty tvoje lopaty
ale horem se tam asi jak toak posloucham nedostanu a spodem taky ne, protoze nemam hever
Ale kdybych se za tebou stavil, mohl bys mi s tim pomoct? Treba v sobotu? Samozrejme na moji zodpovednost a dobre bych te zaplatil...co snis, vypijes a vykouris
ruce mám určitě menší, než ty tvoje lopaty


Ale kdybych se za tebou stavil, mohl bys mi s tim pomoct? Treba v sobotu? Samozrejme na moji zodpovednost a dobre bych te zaplatil...co snis, vypijes a vykouris

prodany Rover 620ti 
Mercedes 124-300 Coupe
Ochcafka na kazdy den

Mercedes 124-300 Coupe
Ochcafka na kazdy den