Chrastění od turba - ASI OBJASNĚNO - Seba už to vyřešil :-))

Odpovědět
Buky
Příspěvky: 71
Registrován: stř pro 26, 2007 19:58
Bydliště: Pardubice
Kontaktovat uživatele:

Re: Chrastění od turba - ASI OBJASNĚNO

Příspěvek od Buky » čtv dub 09, 2009 21:22

Nazdar pánové, mě to sice nechrastí, al mám skoro pocit, že to nemám tak živý jak by mělo být:) Možná to je ale jen zasviněným vzduchovým filtrem taky... :evil:

Jinak já už se na Most registroval a odeslal platbu. Tak pánové šup šup, ať můžem jet třeba spolu. Hlavně Ty Romane ;) Když už jsme ze stejnýho města, ne li těsta:)
MG ZR 2.0 turbodiesel

Uživatelský avatar
Roman620ti
Příspěvky: 3701
Registrován: pon zář 17, 2007 5:58

Re: Chrastění od turba - ASI OBJASNĚNO

Příspěvek od Roman620ti » čtv dub 09, 2009 22:06

tobias píše:jeste sem ji nepsal, potrebuju si to posichrovat v praci, ze mi tam nic nehodej. Potom ji napisu a zaregistruju se.
ruce mám určitě menší, než ty tvoje lopaty :) ale horem se tam asi jak toak posloucham nedostanu a spodem taky ne, protoze nemam hever :(

Ale kdybych se za tebou stavil, mohl bys mi s tim pomoct? Treba v sobotu? Samozrejme na moji zodpovednost a dobre bych te zaplatil...co snis, vypijes a vykouris :)
Na výkend jedem na chatu, jedině jindy. Mám dočasně (do června) dvě garáže, tak by nebyl problém stříbrného nechtat venku, pač červeného bych ven nedal :lol: Jenže to by bylo na několik hodin, než to vychladne po tvé zběsilé jízdě. Pomohl bych Ti, ale zkusil by sis to sám, abych nebyl zasviněnej jenom já :twisted: To už by sousedi nepochopili, třetí tíčko vedle sebe. To neviděli za celej život a najednou 3 kousky :lol:

Jinak dneska jsem vycídil stříbrného, vyčistil stropnici, naleštil vnitřní plasty, napustil sedadla aj volant přípravkem na kůži, dal textilní koberečky, umyl a celé auto naleštil. Takže zejtra ho zkusím jet nafotit. :P

Buky - No já ještě potřebuju něco zjistit a pak se hnedle zaregistruji, chtěl bych moc jet, už jen kvůli té jízdě. Ale osobně bych se raději vyvášnil přes Boleslav, než schánět známku a prasit si vokno. Naše dálnice stejně stojí za prd a reději si jízdu pěkně užiji než jet jak po kolejích na dálnici 8) A ještě bych se rozčiloval, jak vemena brzdej provoz v rychlém pruhu, poslední dobou to vídam dost často a pak je musím prasácky podjet a vecpat se rychle před :twisted:
Jinak je pravda, že ty máš turbínku tichou, to jsem na to koukal :shock: Už to mám naštěstí taky tiché :P
2x Rover 620ti

Uživatelský avatar
tobias
Příspěvky: 1163
Registrován: úte říj 16, 2007 19:38
Bydliště: PRAHA

Re: Chrastění od turba - ASI OBJASNĚNO

Příspěvek od tobias » čtv dub 09, 2009 22:23

Roman: To víš že si to chci sám, potřeboval bych vážně jenom odborný dozor. Nerad bych urval něco, co urvat nemusím :) zkusím to asi v sobotu dopoledne u otce přítelkyně v církvici. Má tam spoustu nářadí atd a nebudu muset čekat, než to vystydne, protože tam jedem v pátek.

Jinak ti asi budu během dne volat a brečet do telefonu a prosit o rady :)

takže si naleštil a jde se fotit jo? Dej echo, až to bude hotový, rád se kouknu. Sousedi by fakt docela čučeli :) tři nablýskaní krasavci...teda ten můj má už pěkně velký rezavý místo, ale přes léto ještě vydržím a pokud to nebude moc děsný, tak příští léto to nechám udělat komplet, ať se před tebou nemusím stydět :)

Zítra se bude taky mýt, voskovat, olejovat, leštit, blýskat...když už je tak krásně :)
prodany Rover 620ti :(
Mercedes 124-300 Coupe
Ochcafka na kazdy den

Uživatelský avatar
Roman620ti
Příspěvky: 3701
Registrován: pon zář 17, 2007 5:58

Re: Chrastění od turba - ASI OBJASNĚNO

Příspěvek od Roman620ti » čtv dub 09, 2009 22:36

Tobias
Klidně zavolej, když se to nepovede, tak to pak můžem někdy udělat u mě. Jinak až sundáš ten plastovej kryt pod motorem a budeš mít povolenej výfuk v přírubě turba, povol už jen dva šrouby držáku na oil vaně. Ta trubka nepůjde sundat přes tu příčku a vanu, nechtěl jsem rozpojovat další díl výfuku, tak jsem raději sundal ty závěsné gumy výfuku. Jednu nahože u katu a další dvě u středního dílu. ostatní tři u zadního dílu sem nechal být a výfuk se jen prověsil a tím šel vyndat. Pak už je tam hezkej prostor a začne boj se závlačkou. Předem si raději obstarej nějaké malé segerovky, nebo malou závlačku plus nové 3 matice na výfuk, aby si pak nebyl nahranej :o

U stříbrného mám dost malých puchýřku na PZ lemu, přes tu zimu se to asi ani nezvětšílo, raději sem to před zimou ošetřil řádně olejem :twisted: Tak snad vydrží, ale u Tebe by se to vyplatilo časem opravit, přece jen je to jediné místo kde to rezne a Ty ho máš velmi zachovalého. :P Tak ještě jednu zimu Ti to vydrží nasolený a pak už budeš jezdit jen v suchu a koupíš druhé do deště :D
2x Rover 620ti

Uživatelský avatar
tobias
Příspěvky: 1163
Registrován: úte říj 16, 2007 19:38
Bydliště: PRAHA

Re: Chrastění od turba - ASI OBJASNĚNO

Příspěvek od tobias » čtv dub 09, 2009 22:42

Já sem to před zimou taky natíral, ale vůbec to nepomohlo :( je to teď vážně špatný. možná to půjde ještě letos, záleží na tom, jestli se mi naskytne nějaká dobrá nabídka a Rover přestane zlobit, aby na to byly peníze.

Tak mi drž palce, půjdu na to v sobotu...snad potom zase odjedu...snad. protože podle toho návodu to bude asi dost složitý (teda pro mě) a nikdy jsem to ještě neviděl rozdělaný, ani jsem do toho nějak moc nevrtal. Uvídíme :)
prodany Rover 620ti :(
Mercedes 124-300 Coupe
Ochcafka na kazdy den

Uživatelský avatar
Roman620ti
Příspěvky: 3701
Registrován: pon zář 17, 2007 5:58

Re: Chrastění od turba - ASI OBJASNĚNO

Příspěvek od Roman620ti » čtv dub 09, 2009 22:55

Já se chci jet zejtra domluvit s lakovnou na zadní nárazník a přemýšlím o zrcátkách :?: Nevím jestli je nechta origo, nebo láknout, aby to pak zase moc neřvalo :o Tak mi drž palce, aby mě zejtra benga nevybrali, jinak mě rovnou zastřelej, pač já nemám vůbec nic :lol:

Jinak složitý to neni, spíš taková špinavá práce :?
2x Rover 620ti

Uživatelský avatar
tobias
Příspěvky: 1163
Registrován: úte říj 16, 2007 19:38
Bydliště: PRAHA

Re: Chrastění od turba - ASI OBJASNĚNO

Příspěvek od tobias » čtv dub 09, 2009 23:06

Kdyby si měl nějaký osvědčený místo, tak bych tam jel taky, protože to nechci dát někam, kde to potom bude poznat a zároveň to nebude stát milion.

Pokud to je špinavá práce, tak to nevadí, já jsem známý špindíra :) spíš pořád vlastně neznám ani všechny ty věci, o kterých si psal, že je budu muset vyndat :) to bude vážně ještě hustý
prodany Rover 620ti :(
Mercedes 124-300 Coupe
Ochcafka na kazdy den

Uživatelský avatar
tobias
Příspěvky: 1163
Registrován: úte říj 16, 2007 19:38
Bydliště: PRAHA

Re: Chrastění od turba - ASI OBJASNĚNO

Příspěvek od tobias » pát dub 10, 2009 0:06

ještě jsem uvažoval, že bych tam rovnou dal blow off ventil, když už to budu dělat...
prodany Rover 620ti :(
Mercedes 124-300 Coupe
Ochcafka na kazdy den

Uživatelský avatar
Roman620ti
Příspěvky: 3701
Registrován: pon zář 17, 2007 5:58

Re: Chrastění od turba - ASI OBJASNĚNO

Příspěvek od Roman620ti » pát dub 10, 2009 7:31

Dám Ti vědět jak dopadnu, jako lakýrník je on fakt eso, brácha měl od něj celolak a bylo to jak nová Škodovka. Tak snad by tohle nezmršili.

Ten blow off ventil se dává stejně do hadic, tak to můžeš udělat až jindy, pač to rozdělávat nebudeš muset :mrgreen:
2x Rover 620ti

Uživatelský avatar
tobias
Příspěvky: 1163
Registrován: úte říj 16, 2007 19:38
Bydliště: PRAHA

Re: Chrastění od turba - ASI OBJASNĚNO - Seba už to vyřešil :-))

Příspěvek od tobias » pát dub 10, 2009 8:14

teda ty jsi tu taky pořád :) přišel sem z noční a jdu se uložit, ale nejvíc se těším na zítra, kdy se na to vrhnu.

O tom laku bych uvazoval a pokud je osvedcenej, tak bych si to od nej nechal udelat. O fuserech, ktery o anglanech nevedi nic ti nemusim nic rikat :))

te BOV sem tam chtěl dát už dlouho a když už se v tom budu vrtat, tak ať ta změna je velká :) ale nechávám to na jindy, protože ještě nemám přesně vybraný typ a kde o shánět v pátek odpoledne.
prodany Rover 620ti :(
Mercedes 124-300 Coupe
Ochcafka na kazdy den

Uživatelský avatar
Roman620ti
Příspěvky: 3701
Registrován: pon zář 17, 2007 5:58

Re: Chrastění od turba - ASI OBJASNĚNO - Seba už to vyřešil :-))

Příspěvek od Roman620ti » pát dub 10, 2009 8:35

To teda jó, ale Ty máš Roverclub jako večerníček, co? :twisted: Tady je ukázka jak bráchovi nalakoval eRko http://eaststreet.tym.cz/ Až skočíš do té stránky, tak dej GARÁŽ a pak vyber to modrý Myšákovo eRko. Kdysi za ten lak dal 30.000kč, ale bylo tam hrozného kitování, ten chlápek to udělal fakt perfektně, nebylo tam žádné zprasení, jak nový auto :P Jenže jemu to dělal přímo ten šéf, kterej fakt umí :twisted:

No v Lídlu asi ty off ventily nemaj, tak to je takové složitější :lol: To v anglii bys me to určitě sehnali i u popelnic :D
2x Rover 620ti

Uživatelský avatar
seba
Příspěvky: 1309
Registrován: sob říj 04, 2008 10:02
Kontaktovat uživatele:

Re: Chrastění od turba - ASI OBJASNĚNO

Příspěvek od seba » pát dub 10, 2009 10:13

Roman620ti píše: Jj to je jasný, ty škubance asi zapříčinil extra velký přetlak a následné odpojení něčeho v řídící jednotce, protože se to chovalo jako by motor zhasl a opět táhnul a zase zhasl a tahl... až to utrhalo oba silenbloky. To bylo fakt nechutný. Při koupy byla aj prdlá hadice od turba k chladiči, takže to auto necukalo, akorát jelo jako mrtvola. původně sem myslel, že je motor vylítenej a půjde do šmelcu :twisted: Tím že jsi zkrátil to táhlo, tak budeš mít v celém systému větší tlak a proto mi bylo divný, že to nic nedělá. Asi tam jsou rezervy :-)) Jinak bez toho podtlaku to bylo znát, jak jde do těch 4000ot lépe. Zajímavé taky bylo, že na asfaltu to na jedničku trhalo taky, ale na štěrku to beztrhnutí hrabalo jak divé až do omezovače.
Jo tak to je dost možný s tim že odpojil palivo.Při přesáhnutí max. plnícího tlaku nastane tzv. FUEL CUT a jednotka odpojí palivo.Někdo říká že to je 14psi někdo že 17.
Motor rezervy má určitě a tlak turba se dá zvíšit minimálně na 12psi ale seriovej zvládne i 14psi..Kdyžtak tady si můžete počíst..Možná je nutná registrace, nevim. Ale stojí to za to.

http://www.tuningforum.cz/viewtopic.php ... 1lka+rover

Jo ještě jedna věc, nebyl jsi anhodou včera v Praze?
Miluji Rover Club. T16 turbo power.

Uživatelský avatar
seba
Příspěvky: 1309
Registrován: sob říj 04, 2008 10:02
Kontaktovat uživatele:

Re: Chrastění od turba - ASI OBJASNĚNO - Seba už to vyřešil :-))

Příspěvek od seba » pát dub 10, 2009 10:27

Tobias:

No tak dostat se tam horem neni jednoduché..Musíš na to najít grif a apk tam dostaneš stejně jenom 2 prsty...Já nevim jestli tam máte segrovku nebo závlačku..Já měl závlačku, což je asi jednodušší.

Jinak ten blowoff ventil tam chci taky jen mě nenapadá jak ho do tý plastový hadice dát aby pak neunikal tlak..Dává se někam před klapku...No a samozrejme koupime openloop ať to hvízdá:-D
Miluji Rover Club. T16 turbo power.

Uživatelský avatar
tobias
Příspěvky: 1163
Registrován: úte říj 16, 2007 19:38
Bydliště: PRAHA

Re: Chrastění od turba - ASI OBJASNĚNO - Seba už to vyřešil :-))

Příspěvek od tobias » pát dub 10, 2009 14:44

Roman: pěkný Rko.
http://skoda-virt.cz/cz/auta/erka/2925-wlad-160vrs/
tohle dělá kamarád v Lovčicích...vypadá úžasně a pojede šíleně :)
Každopádně lak teď bude muset počkat, až vyřeším všechny věci, který jsou potřeba, aby mazlík spolehlivě jezdil.

Seba: Musím to vyzkouset. Porjizdim na netu uz milion let ruzny fora, youtube a dalsi stranky, prtooze ten zvuk se mi libi. Hlavne kdyz kolem projede seriovy a nenapadny auto, ktery najednou poskoci dopredu silou 200 koní a jeste k tomu to pekně pískne, tak si řekneš: "sakra, co to je?" :))
prodany Rover 620ti :(
Mercedes 124-300 Coupe
Ochcafka na kazdy den

Uživatelský avatar
Roman620ti
Příspěvky: 3701
Registrován: pon zář 17, 2007 5:58

Re: Chrastění od turba - ASI OBJASNĚNO - Seba už to vyřešil :-))

Příspěvek od Roman620ti » pát dub 10, 2009 15:43

tobias píše:Roman: pěkný Rko.
http://skoda-virt.cz/cz/auta/erka/2925-wlad-160vrs/
tohle dělá kamarád v Lovčicích...vypadá úžasně a pojede šíleně :)
Každopádně lak teď bude muset počkat, až vyřeším všechny věci, který jsou potřeba, aby mazlík spolehlivě jezdil.

Seba: Musím to vyzkouset. Porjizdim na netu uz milion let ruzny fora, youtube a dalsi stranky, prtooze ten zvuk se mi libi. Hlavne kdyz kolem projede seriovy a nenapadny auto, ktery najednou poskoci dopredu silou 200 koní a jeste k tomu to pekně pískne, tak si řekneš: "sakra, co to je?" :))

Seba - Já v Praze nebyl, tam já nerad jezdím :lol:

Jinak na stříbrným sem měl závlačku, kterou sem tam vlastně i já dával. N ačervveným sem měl asi origo segerovku, to byla pakárna.

Tobiáš - Tak sem se vrátil zpět a naštěstí mě nezastavili a to jsem projel kolem nich, spadl mi kámen ze srdce :D Prej maj tenhle výkend nějakou akci, tak bacha na ně.
Jinak koukal na to, měl na můj lak (nightfire red) 3 kartičky, doufám, že jsme vybrali tu správnou, ten poapír je asi jen orientační. No říkal mi že za nárazník by to bylo 3000,- plus zrcátko 500,- takže bych to měl za celek kolem 4000,- Ještě říkal, že neví přesně kolik bude ta perleť stát. Sem objednanej na 20tého, ale bojím se, aby to byl nakonec ten správnej odstín :|

Jinak ta RSka vypadá pěkně, tyhle auta se mi stejně pořád moc líběj. A jsou hlavně lehké, takže s pořádným motorem nám to může lehce natřít :twisted:
2x Rover 620ti

Odpovědět