Rover 620Ti nestartuje.(Generálka motoru)

Odpovědět
Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 18051
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Rover 620Ti nestartuje.(Generálka motoru)

Příspěvek od Trunda » pon říj 26, 2009 10:34

Sebo..... velikanska gratulace!!! Ja veril tomu, ze to dokazes ;-) Tesim se na dalsi info... Ale prosim te, nikde to nerozstrel! :-D
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | ex MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Uživatelský avatar
seba
Příspěvky: 1309
Registrován: sob říj 04, 2008 10:02
Kontaktovat uživatele:

Re: Rover 620Ti nestartuje.(Generálka motoru)

Příspěvek od seba » pon říj 26, 2009 15:19

Díky moccccc.Dnes to jdu zajet.Tak dam vedet jestli to je OK nebo to pojede zpatky na laně.Věřim tomu že OK
Miluji Rover Club. T16 turbo power.

Uživatelský avatar
Vilém
Příspěvky: 889
Registrován: ned srp 03, 2008 0:15
Bydliště: U Kolína

Re: Rover 620Ti nestartuje.(Generálka motoru)

Příspěvek od Vilém » pon říj 26, 2009 22:20

Musím se přidat ke gratulaci, nevěřil jsem, že to dáš do kupy. :-D Ale to jen proto, že zpočátku jsi dával otázky, jako kdyby jsi motor nikdy neviděl. Obdivuju tvůj zápal a hlavně tu chuť tomu věnovat tolik hodin. 8)
http://www.rover-club.net/car_detail.php?id=228" onclick="window.open(this.href);return false;
Ještě Ford escort cabrio pro zábavu.
Seat Ibiza 1.9D, 47kw, dělník.

kremilekcz
Příspěvky: 89
Registrován: pát pro 17, 2010 10:21
Bydliště: Most
Kontaktovat uživatele:

Re: Rover 620Ti nestartuje.(Generálka motoru)

Příspěvek od kremilekcz » úte úno 08, 2011 15:43

jo jak jsi psal že větší turbo T28 to je v poho ale 18 psi ani náhodou .... ojnice jsou na 12 psi max 14 psi, jestli chces zvedat tlak tak musis kovaný ojnice písty jinak ten motor muzes zahodit. Ten motor jsem mel taky cely rozebrany a cely jsem ho delal s panem Roobem. kdyby neco chtel vedet tak mi posli zpravu
Umění je se rozhodnout.

Auta: 114 GTI odešlo do věčných lovišt
214 SEI prodáno
620 Ti - turbo T2560R, zadní tlumiče Koni, přední standart Excel-G - KYB + standardní péra, výztuha mezi přední tlumiči, a zadní výztuha horní a dolní, filtr KN v airboxu, budíky tlak turba-oleje,teplota oleje a čerpadlo Walbro 255lph
75 CDT - filtr KN - stále skoro denně v provozu a už ho jen udržuji
620 si - na díly
75 Tourer CDti

Uživatelský avatar
seba
Příspěvky: 1309
Registrován: sob říj 04, 2008 10:02
Kontaktovat uživatele:

Re: Rover 620Ti nestartuje.(Generálka motoru)

Příspěvek od seba » stř úno 09, 2011 10:06

Cauki tohle je desne stary tema.Mas pravdu ze na serii uplne max 14 psi.Výkon budu zvedat až v létě zatim jezdim jen s přitaženym wastegatem.Mám doma dualni boostcontroller s prepínacem na palubku, ale jeste sem nekoupil budik a blowof ventil pak to dam na tu T25.Jakej máš budík na turbo?chtěl bych něco manualniho v Psi a ne v bar..
Miluji Rover Club. T16 turbo power.

kremilekcz
Příspěvky: 89
Registrován: pát pro 17, 2010 10:21
Bydliště: Most
Kontaktovat uživatele:

Re: Rover 620Ti nestartuje.(Generálka motoru)

Příspěvek od kremilekcz » stř úno 09, 2011 13:19

Mam tam tlak turba, tlak oleje a teplotu oleje

typy viz zde: http://cgi.ebay.co.uk/ANY-3-GAUGE-OFFER ... 3364b55b46

umístený to mam pod radiem, fotku ti muzu poslat,

a jelihož tam mam t28 tak je tam mam tam blow ventil od hks ( kopie ale funguje )

jo a muzu doporucit http://cgi.ebay.co.uk/ROVER-620TI-600-T ... 33590416a7
ten motor tam pak mín cestuje
a teplotní kryt turba
http://cgi.ebay.co.uk/ROVER-220-COUPE-6 ... 4aa71cd009

a jeste jestli budes zvedat výkon tak to chce vymenit spojku aby ti to přeneslo

http://www.gb-ent.com/store/drivetrain/ ... 0lbft.html
Umění je se rozhodnout.

Auta: 114 GTI odešlo do věčných lovišt
214 SEI prodáno
620 Ti - turbo T2560R, zadní tlumiče Koni, přední standart Excel-G - KYB + standardní péra, výztuha mezi přední tlumiči, a zadní výztuha horní a dolní, filtr KN v airboxu, budíky tlak turba-oleje,teplota oleje a čerpadlo Walbro 255lph
75 CDT - filtr KN - stále skoro denně v provozu a už ho jen udržuji
620 si - na díly
75 Tourer CDti

Odpovědět