Nazdarek.
Takze asi takto. Mam Rover 600 1,8kW motor F18A3. V poslednej dobe mi zacal trosku blbnut central. Uz davno mi nefunguje zamykanie cez dialkove ovladanie, kedze obidve dialkove uz bohuzial nie su sparovane s kodom na aute, to som ale ozelel, zamkynal som klucom. Ale teraz mi to aj s klucom zacalo blbnut. Ked som zamkynal klucom, tak niekedy bol problem, aby sa to zamklo tak, ze funguje aj alarm. Zo zaciatku to byvalo tym, ze pocas vyberania kluca zo zapalovania to nespravilo taky klik a vtedy sa nespustil alarm, na to som si daval pozor, ale teraz to zamkne uz len bez alarmu a niekedy, ked otocim klucom na zamknutie, tak sa mi cupliky posunu dole a hned sa same vytlacia aj hore, musim dat odomknut a zase zamknut a az potom zostanu dole...
Myslim, ze tam bude nejaky mechanicky problem, nieco drhne, pripadne nejake relatko, ale vobec neviem, kde sa to riadenie centralu moze nachadzat, pripadne ak je to ako nejaky cely set riadiacej jednotky, tak to asi tazko spravim ... Som z Trnavy, najlepsie ak by niekto v okoli sa tomu rozumel ... klasicke servisy davaju od toho ruky prec a to je len dobre, lebo by to mohli este viac pokazit, nez to je ... Do DSV moja noha uz nikdy nevkroci, vacsich doslova mantakov som v zivote nevidel ...
Blbnutie centralu
- AnderN
- Site Admin
- Příspěvky: 6973
- Registrován: pon zář 17, 2007 18:46
- Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817
- Kontaktovat uživatele:
Re: Blbnutie centralu
Tohle by mělo být shodné s Honda Accord (1993-1998, výroba UK). Jestli ale doporučit autorizovaný servis Honda, to je otázka ...
Re: Blbnutie centralu
O trnavskom autorizovanom autoservise Honda som pocul, ze to su tiez riadni babraci a to som pocul o servisovani novych aut Honda a nie este o starom Roveri, ktory ma sice motor Honda, ale diely podvozku, interieru a niektorych dalsich veci sa nezhoduju a tusim sa ani moc Roverov nechcu chytat ... Mozno v Honde v BA su lepsi, ale ja by som chcel radsej nieco v okoli Trnavy ...
Alebo keby ma niekto aspon schemu zapojenia centralu alebo cokolvek, napr informaciu, kde sa na to nachadzaju mechanicke casti bol by som rad.
Alebo keby ma niekto aspon schemu zapojenia centralu alebo cokolvek, napr informaciu, kde sa na to nachadzaju mechanicke casti bol by som rad.
Re: Blbnutie centralu
Můžu potvrdit, že pokud se při vytáhnutí klíče za zapalování neozve takové cvaknutí, tak pak lze sice auto zamknout ale alarm nepotvrdí aktivaci trojím bliknutím směrovek. Ale stejně tak to může být i nějaká jiná blbost, kvůli které není úplně nutné jezdit do servisu. Třeba pokud je pootevřená kapota - tzn. páčka mikrospínače není stlačena. Na rozdíl od dveří a víka zavazadelníku není otevřená kapota indikována kontrolkou na přístrojové desce, ale aktivaci alarmu brání.
Nebo může být problém v některém motorku zamykání dveří, pokud dveře zůstávají odemknuté - dokud kolík zámku nezajede, alarm se taky neaktivuje, jen se zamknou ostatní dveře. Že třeba jedny dveře nezamykají může zůstat takto bez povšimnutí.
Při zamykání centrálu klíčem v zámku řidiče se mi třeba na modré šestistovce taky stává, že se dveře zamknou a hned zase odemknou. Je na to potřeba takový grif, kdy záleží na náklonu klíče a určitém načasování a setrvání klíče v krajní poloze. Poprvé jsem s tím docela zápasil, než se mi podařilo auto zamknout. Než ale pořád kvedlat s klíčem v zámku, tak to spolehlivě zamyká při zamáčknutí kolíku zámku a zabouchnutí dveří. Ale pozor, jelikož k tomu není potřeba klíč, může se stát, že zůstane jednou zabouchnutý v autě. Pak je samozřejmě z tohoto pohledu optimální mít funkční dálkové ovládání.
Nebo může být problém v některém motorku zamykání dveří, pokud dveře zůstávají odemknuté - dokud kolík zámku nezajede, alarm se taky neaktivuje, jen se zamknou ostatní dveře. Že třeba jedny dveře nezamykají může zůstat takto bez povšimnutí.
Při zamykání centrálu klíčem v zámku řidiče se mi třeba na modré šestistovce taky stává, že se dveře zamknou a hned zase odemknou. Je na to potřeba takový grif, kdy záleží na náklonu klíče a určitém načasování a setrvání klíče v krajní poloze. Poprvé jsem s tím docela zápasil, než se mi podařilo auto zamknout. Než ale pořád kvedlat s klíčem v zámku, tak to spolehlivě zamyká při zamáčknutí kolíku zámku a zabouchnutí dveří. Ale pozor, jelikož k tomu není potřeba klíč, může se stát, že zůstane jednou zabouchnutý v autě. Pak je samozřejmě z tohoto pohledu optimální mít funkční dálkové ovládání.
ROVER 75CDT, r.v. 2001, zelená HEW
ROVER 620SDi, r.v. 1995, šedý
ROVER 620SDi, r.v. 1998, zelený
ROVER 620SDi, r.v. 1997, modrý
OLTCIT CLUB 11R
ROVER 620SDi, r.v. 1995, šedý
ROVER 620SDi, r.v. 1998, zelený
ROVER 620SDi, r.v. 1997, modrý
OLTCIT CLUB 11R
Re: Blbnutie centralu
To myslis, ze aj zavretie prednej kapoty ma nejaky snimac, ktory ked nie je dobre zavrety kufor, tak to nikde neukaze, ale po zamknuti klucom sa nespusti alarm? Ja som skusil to, co si napisal a funguje to. Ked rucne zatlacim gombik dole u vodica a zavriem dvere, tak alarm sa spusta. Ked ale zavriem klucom, tak sa nedeje nic, iba sa zavru vsetky dvere, tak kde je teda problem?
Re: Blbnutie centralu
Ano, v mechanismu otvírání kapoty je mikrospínač. Při otevřené kapotě je mikrospínač sepnutý, při zavřené rozepnutý.
Jak to všechno funguje je popsáno v uživatelské příručce - viz str. 4-8 v příloze.
Jak to všechno funguje je popsáno v uživatelské příručce - viz str. 4-8 v příloze.
ROVER 75CDT, r.v. 2001, zelená HEW
ROVER 620SDi, r.v. 1995, šedý
ROVER 620SDi, r.v. 1998, zelený
ROVER 620SDi, r.v. 1997, modrý
OLTCIT CLUB 11R
ROVER 620SDi, r.v. 1995, šedý
ROVER 620SDi, r.v. 1998, zelený
ROVER 620SDi, r.v. 1997, modrý
OLTCIT CLUB 11R