Dieslove motory
Dieslove motory
Zdravim vsetkych rouvrakov.
Viete niekto poradit, aky je rozdiel medzi dieselovymi motormi 2.0 SDi ktore su v roveroch 400 a 600 ? Zda sa mi, ze by to mal byt ten isty motor s vykonom 77 kW. Na strankach oblibene.biz som ale nasiel napriklad rozdielne nahradne diely rozvodov pre 420SDi a 620SDi. Uvazujem nad kupou 420 SDi ale vo fore pre 400 maju vsetci benzinaky, preto pisem sem. Styristovka ma podla mna lepsi dizajn aj ked je o nieco mensia a niekde som sa docital, ze ma o cosi nizsiu spotrebu okolo 5l. Hladam spolahlive auto hlavne na dialkove jazdy po dialnici, ktore nebude stale v servise. Vie niekto porovnat napriklad jazdne vlastnosti v nizsich otackach, benziny su vraj docela lenive a svoje sportove druhe ja ukazu az pri vyssich rychlostiach. 600 ma tiez charizmu, ale trocha ma odradza nizka pasivna bezpecnost. Rover su krasne auta, aj preto sa o ne zaujimam, uniformne skodovky zacinam takmer az nenavidiet
Viem ze si treba vsimat rozvody a gufero. Ako je to s tesnenim pod hlavou u dieslov? u benzinov je to tusim najvacsi problem.
Budem vdacny za kazdu radu a postrehy
Viete niekto poradit, aky je rozdiel medzi dieselovymi motormi 2.0 SDi ktore su v roveroch 400 a 600 ? Zda sa mi, ze by to mal byt ten isty motor s vykonom 77 kW. Na strankach oblibene.biz som ale nasiel napriklad rozdielne nahradne diely rozvodov pre 420SDi a 620SDi. Uvazujem nad kupou 420 SDi ale vo fore pre 400 maju vsetci benzinaky, preto pisem sem. Styristovka ma podla mna lepsi dizajn aj ked je o nieco mensia a niekde som sa docital, ze ma o cosi nizsiu spotrebu okolo 5l. Hladam spolahlive auto hlavne na dialkove jazdy po dialnici, ktore nebude stale v servise. Vie niekto porovnat napriklad jazdne vlastnosti v nizsich otackach, benziny su vraj docela lenive a svoje sportove druhe ja ukazu az pri vyssich rychlostiach. 600 ma tiez charizmu, ale trocha ma odradza nizka pasivna bezpecnost. Rover su krasne auta, aj preto sa o ne zaujimam, uniformne skodovky zacinam takmer az nenavidiet
Viem ze si treba vsimat rozvody a gufero. Ako je to s tesnenim pod hlavou u dieslov? u benzinov je to tusim najvacsi problem.
Budem vdacny za kazdu radu a postrehy
Re: Dieslove motory
Tak co se tyce motoru, tak 620 ma taky 77kW. Je tam docela rozdíl ve velikosti kufru a délce, jinak jsou 400 a 600 hodně podobný. Je to čistě na tobě, která se ti líbí víc.miles píše:Zdravim vsetkych rouvrakov.
Viete niekto poradit, aky je rozdiel medzi dieselovymi motormi 2.0 SDi ktore su v roveroch 400 a 600 ? Zda sa mi, ze by to mal byt ten isty motor s vykonom 77 kW. Na strankach oblibene.biz som ale nasiel napriklad rozdielne nahradne diely rozvodov pre 420SDi a 620SDi. Uvazujem nad kupou 420 SDi ale vo fore pre 400 maju vsetci benzinaky, preto pisem sem. Styristovka ma podla mna lepsi dizajn aj ked je o nieco mensia a niekde som sa docital, ze ma o cosi nizsiu spotrebu okolo 5l. Hladam spolahlive auto hlavne na dialkove jazdy po dialnici, ktore nebude stale v servise. Vie niekto porovnat napriklad jazdne vlastnosti v nizsich otackach, benziny su vraj docela lenive a svoje sportove druhe ja ukazu az pri vyssich rychlostiach. 600 ma tiez charizmu, ale trocha ma odradza nizka pasivna bezpecnost. Rover su krasne auta, aj preto sa o ne zaujimam, uniformne skodovky zacinam takmer az nenavidiet
Viem ze si treba vsimat rozvody a gufero. Ako je to s tesnenim pod hlavou u dieslov? u benzinov je to tusim najvacsi problem.
Budem vdacny za kazdu radu a postrehy
Každopádně na ty testy se nekoukej, když dopadly tak blbě, Rover udělal na přelomu roku 96 a 97 přestavbu a celý auto vyztužil, aby dosahlo bylo bezpecnejsi.
Automechanik mi ho zvednul na hever a rikal, ze takhle pevnej podvozek videl jenom u Volva )
prodany Rover 620ti
Mercedes 124-300 Coupe
Ochcafka na kazdy den
Mercedes 124-300 Coupe
Ochcafka na kazdy den
400 diesel
Ahoj, mám 420Sdi teprve půl roku, ale zatím maximální spokojenost. Motor je ohromný tahoun, nebrání se vysokým rychlostem, ale nejvíc si lebedí při 120ti km/h, při 130ti už točí skoro 3000 a začíná být hlučný. Z vlastní zkušenosti vím, že tachometrových 200km/h není problém, ale na tohle nafťák moc není. V 6tistovce je asi trochu línější, ale stejně s ním oktáviím 66kw ujedeš:)
Spotřeba kolem 5,5 je úplně normální, ale já jezdím do 6ti-nijak se s plynem nemazlím. Na dlouhý jízdy je diesel dobrý společník, je svižný, a při ustálené dálniční rychlosti padá spotřeba pěkně dolů.
Spolehlivost záleží samozřejmě na tom, jak se s ním jezdilo, včas měnit rozvody a olej je samozřejmost. Můj Mazel má přes 200 000 km, spokojeně klape a jede jak ďas, jediný nadstandart mu dopřávám-Super diesel aditiv.
Švagr má stejný auto o rok dýl, má ho čipnutý na nějakých 90kW, taky absolutně bez problémů.
Prostor ve 400 je naprosto dostatečný i v zadu (jezdím pravidelně ve 4 lidech a nikdo si neztěžoval), však sis to už určitě zkusil, 600 je už skoro panský kočár.
Spotřeba kolem 5,5 je úplně normální, ale já jezdím do 6ti-nijak se s plynem nemazlím. Na dlouhý jízdy je diesel dobrý společník, je svižný, a při ustálené dálniční rychlosti padá spotřeba pěkně dolů.
Spolehlivost záleží samozřejmě na tom, jak se s ním jezdilo, včas měnit rozvody a olej je samozřejmost. Můj Mazel má přes 200 000 km, spokojeně klape a jede jak ďas, jediný nadstandart mu dopřávám-Super diesel aditiv.
Švagr má stejný auto o rok dýl, má ho čipnutý na nějakých 90kW, taky absolutně bez problémů.
Prostor ve 400 je naprosto dostatečný i v zadu (jezdím pravidelně ve 4 lidech a nikdo si neztěžoval), však sis to už určitě zkusil, 600 je už skoro panský kočár.
- AnderN
- Site Admin
- Příspěvky: 6973
- Registrován: pon zář 17, 2007 18:46
- Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817
- Kontaktovat uživatele:
Re: Dieslove motory
Panove, nerad vam beru iluze, ale uz jsem vam to jednou psal - ten test byl delany az v roce 1997 na aute po faceliftu. Pri pohledu zezadu jsou jasne videt zadni operky hlav, ktere pred faceliftem nebyly vyskove seriditelne.tobias píše:Tak co se tyce motoru, tak 620 ma taky 77kW. Je tam docela rozdíl ve velikosti kufru a délce, jinak jsou 400 a 600 hodně podobný. Je to čistě na tobě, která se ti líbí víc.
Každopádně na ty testy se nekoukej, když dopadly tak blbě, Rover udělal na přelomu roku 96 a 97 přestavbu a celý auto vyztužil, aby dosahlo bylo bezpecnejsi.
Automechanik mi ho zvednul na hever a rikal, ze takhle pevnej podvozek videl jenom u Volva )
http://www.auto.cz/main.php?site=crasht ... d=ro601997
Ano, facelift byl zamereny na bezpecnost a taky R600 nepovazuji za nebezpecne auto (jinak bych v nem nejezdil). Vysledek je poplatny dobe vzniku auta (vyroba 1993-1999) a plne srovnatelny s tehdejsi konkurenci ze druhe poloviny 90. let (BMW 3 ma ve stejnem roce stejny vysledek, Audi A4 ma o jednu hvezdu vic, ale to neznamena, ze je 2,5/1,5-krat bezpecnejsi). Navic se v nasich zemepisnych sirkach porad jedna o nadprumerne velikosti, ktere ma - na rozdil od tech malych - v pripade narazu mnohem vice deformacnich zon, ktere mohou pomoci energii absorbovat.
Naprosty souhlas s tim podvozkem, je mimoradne pevny a bytelny, ale to pri crashtestu neni vsechno.
- Roman620ti
- Příspěvky: 3701
- Registrován: pon zář 17, 2007 5:58
Re: Dieslove motory
Berte to sportovně. Kdyžtak bude na sra*ku jen řidič.
Teď vážně, AnderN má pravdu, je to ten novější a dopadl líp jak ta malá dvoustovka nobo co to bylo. Ta se celá rozstříkla, možná to byla stovka. Až pětasedma dopadla dobře a kabiny se to skoro nedotklo. Na youtube je hodně videi na pokoumání. Stejně je to vždy o štěstí.Zabít se mužu i v A8
Nějaké specialitky http://www.youtube.com/watch?v=tOhX-jpeX5c
http://www.youtube.com/watch?v=BAHQ8Hi4 ... re=related
http://www.youtube.com/watch?v=weFVM7K4 ... re=related
Jěště přidám jeden humáč v lese http://www.youtube.com/watch?v=7_fUCgRQ ... re=related
Teď vážně, AnderN má pravdu, je to ten novější a dopadl líp jak ta malá dvoustovka nobo co to bylo. Ta se celá rozstříkla, možná to byla stovka. Až pětasedma dopadla dobře a kabiny se to skoro nedotklo. Na youtube je hodně videi na pokoumání. Stejně je to vždy o štěstí.Zabít se mužu i v A8
Nějaké specialitky http://www.youtube.com/watch?v=tOhX-jpeX5c
http://www.youtube.com/watch?v=BAHQ8Hi4 ... re=related
http://www.youtube.com/watch?v=weFVM7K4 ... re=related
Jěště přidám jeden humáč v lese http://www.youtube.com/watch?v=7_fUCgRQ ... re=related
2x Rover 620ti
Re: Dieslove motory
Nektere SDI motory ve 420kach maji mensi výkon nez 77kw jako je tomu u 620sdi.
Tusim ze je to 63kw a jeste jedna verze snad 67kw?
Vsechny motory jsou stejne, jen se lisi turbo a schazi (snad)chladic vzduchu...
J.
Tusim ze je to 63kw a jeste jedna verze snad 67kw?
Vsechny motory jsou stejne, jen se lisi turbo a schazi (snad)chladic vzduchu...
J.
Re: výkon
Tak to koukam....Kaja píše:Ano, je to tak, chybí mezichladič vzduchu za turbem, bývá to např. u dovozů z belgie (kvůli daňím, spojeno obvykle s chudou výbavou). Tyhle motory se vyskytojou i v řadě 200 a 600.
V 6stovce sem slabsi motor nikdy nevidel (ani si nedovedu moc predstavit)
Ve 200ce sem ty slabsi verze jiz potkal...
Viem ze su 3 typy naftovych motorov D, Di a SDi. Motory s nizsim vykonom ako 77 nie su SDi. Chcel som vediet, ci SDi v 600 a v 400 je jeden a ten isty. Podla toho co tu citam, tak ano. Mal by mat dobry zaber uz od nizkych otacok, takze som v podstate rozhodnuty pre SDi. Na dialnici mi plne vyhovuje 130, takze by mal byt pre mna idealny. Uz len najst pekny kusok, vela ich nie jeNektere SDI motory ve 420kach maji mensi výkon nez 77kw jako je tomu u 620sdi.
Tusim ze je to 63kw a jeste jedna verze snad 67kw?
Jenom ty nejhorsi...doporucuju AutoESA. Jednaj ferove, a pokud ste slusni, tak vas treba i odvedou od auta, ktery vypada super...jakoby bezduvodne...ale oni vedi, ze tam neco neni v poradku.miles píše:btw, nemate niekto skusenosti s aaaauto praha?
Hlavniho manazera tam dela bejvalej otcuv spoluzak )
prodany Rover 620ti
Mercedes 124-300 Coupe
Ochcafka na kazdy den
Mercedes 124-300 Coupe
Ochcafka na kazdy den
Re: Dieslove motory
to jsou desny veci, ale obcas maji dobry konecRoman620ti píše:Berte to sportovně. Kdyžtak bude na sra*ku jen řidič.
Teď vážně, AnderN má pravdu, je to ten novější a dopadl líp jak ta malá dvoustovka nobo co to bylo. Ta se celá rozstříkla, možná to byla stovka. Až pětasedma dopadla dobře a kabiny se to skoro nedotklo. Na youtube je hodně videi na pokoumání. Stejně je to vždy o štěstí.Zabít se mužu i v A8
Nějaké specialitky http://www.youtube.com/watch?v=tOhX-jpeX5c
http://www.youtube.com/watch?v=BAHQ8Hi4 ... re=related
http://www.youtube.com/watch?v=weFVM7K4 ... re=related
Jěště přidám jeden humáč v lese http://www.youtube.com/watch?v=7_fUCgRQ ... re=related
http://www.youtube.com/watch?v=ZP910l7W ... re=related
ridic tohohle auta z nej vylezl sam a pomahal odklidit trosky...
prodany Rover 620ti
Mercedes 124-300 Coupe
Ochcafka na kazdy den
Mercedes 124-300 Coupe
Ochcafka na kazdy den
SDi
Motor zabírá dobře hned od začátku, ale do sedačky tě zatlačí od 2000 otáček, oficielně má max. kroutícího momentu(210Nm) při 2100ot/min.
Při jízdě je dobrý ho držet kolem téhle oblasti, ale po rovině a ve městě bere v pohodě 1500-1600 ot/min
Při jízdě je dobrý ho držet kolem téhle oblasti, ale po rovině a ve městě bere v pohodě 1500-1600 ot/min