Modul má v klidovém režimu odběr cca 12,7 mA. Po přepojení na stálé napětí se přestalo dle očekávání dít bliknutí při vypnutí klíčku zapalování a začala normálně pracovat funkčnost nastavení strany svícení obrysových světel. Tedy Aleš na základě tohoto zapracuje do modulu ještě obvod, který bude modul odpojovat od napájení v momentě, kdy už se nebude vyžadovat signál ani pro nastavení obrysovek. Odběr pak při zamknutém autě bude nulový.
Bohužel se nám ale objevil další neduh - zřejmě v důsledku nějakého přechodového jevu se spustí trojblik sám v momentě, kdy spustím klakson. Obvodově to s jednotkou světel nemá vůbec nic společného, takže to musí být něco, co se vyhodnotí na základě nějakého rázového poklesu napětí. Bude to trošku oříšek, ale nějaké typy máme co vyzkoušet.
Taky jsem zkoumal, jestli by nešel modul zapracovat do krabičky jednotky - prostor by tam byl, takže uvidíme, jak se nám podaří udělat malý výsledný modul a podle toho zvolíme postup montáže. Tohle by mělo výhodu v tom, že není potřeba nic měřit, protože kam co zapojit je jasné. Jen to chce citlivější ruce a pájku

Ještě to nějaký čas bude chtít, aby se vychytaly všechny mouchy, ale do vánoc snad otevřeme objednávky

