Ahoj všem!
Mám prosbu,jestli s tím někdo z vás má zkušenost ať nehledám dávno objevené...
Nechladila klimatizace,měl jsem podezření na kompresor nebo jeho el.mag.spojku.Dneska mi to nedalo a nechal jsem jí doplnit,vyvakuovat,doplnit olej do kompresoru.Chybělo tam dost chladiva,asi to nikdo přede mnou dlouho nedoplňoval,systém je těsný.Po zapnutí a vyzkoušení jsme zjistili,že nespíná větrák před chladičem.Klimatizace má snahu chladit,ale pak se přehřeje a vypne se kompresor.Po krátké době po ochlazení se kompresor zase zapne,ale nechladí to a pak zase vypne.Dál jsme to netrápili.Takže to vypadá,že kompresor bude OK ale větrák ne.Zkoušel jsem sundat masku,ručně do něj strčit,točí se volně.Pojistky v pohodě.Dál jsem to zatím nezkoumal.Je tady něco,co běžně odchází?Čidlo,kabeláž nebo samotný větrák?
Moc díky za případné postřehy!
J.
Klimatizace-nefunkční větrák R75 CDT
Klimatizace-nefunkční větrák R75 CDT
Range Rover a MG B GT
Re: Klimatizace-nefunkční větrák R75 CDT
Ahoj.
Postřehy jsou tyhle (zřejmě jsi to nečetl):
viewtopic.php?f=44&t=8415
Na tom motorku můžou být opotřebované uhlíky a kdoví co ještě.....detailní info dodají kluboví technici, mají s tím velké zkušenosti.
I když ten systém má nejspíš nějakou tepelnou ochranu, rozhodně není vhodné klimatizaci provozovat s nefunkčním větrákem.
To pak dostává kompresor pěkně zabrat, zbytečně.
(dokonce se tu kdosi před časem svěřil, že místo toho, aby opravil větrák, tak asi 2x či 3x měnil kompresor )
Postřehy jsou tyhle (zřejmě jsi to nečetl):
viewtopic.php?f=44&t=8415
Na tom motorku můžou být opotřebované uhlíky a kdoví co ještě.....detailní info dodají kluboví technici, mají s tím velké zkušenosti.
I když ten systém má nejspíš nějakou tepelnou ochranu, rozhodně není vhodné klimatizaci provozovat s nefunkčním větrákem.
To pak dostává kompresor pěkně zabrat, zbytečně.
(dokonce se tu kdosi před časem svěřil, že místo toho, aby opravil větrák, tak asi 2x či 3x měnil kompresor )
Rover 75 1.8L Turbo sedan 2004
Tento automobil byl: 72 453. ve výrobním pořadí, z celkového počtu 112 381 ks, 752. 1.8 T Connoisseur z celkového počtu 2 392 ks, 1 003. v barvě laku Odyssey Blue (kód: JGA) z celkového počtu 2 856 ks.
Alfa Romeo 147, 1.6 L Twinspark 105 KS
Tento automobil byl: 72 453. ve výrobním pořadí, z celkového počtu 112 381 ks, 752. 1.8 T Connoisseur z celkového počtu 2 392 ks, 1 003. v barvě laku Odyssey Blue (kód: JGA) z celkového počtu 2 856 ks.
Alfa Romeo 147, 1.6 L Twinspark 105 KS
Re: Klimatizace-nefunkční větrák R75 CDT
Díky za odkaz,tohle jsem nenašel,i když jsem se snažil vyhledávat než jsem se zeptal
Jezdím samozřejmě s klimou vypnutou,budu doufat že takhle jezdil i někdo přede mnou a kompresor to přežil.
Vyměním co bude potřeba,jen jsem chtěl vědět nějaké postřehy od těch,co s 75 mají bohaté zkušenosti,já jsem jen přes staré LR,RRC a Jag. tohle je na mně ultramoderní technika
Jezdím samozřejmě s klimou vypnutou,budu doufat že takhle jezdil i někdo přede mnou a kompresor to přežil.
Vyměním co bude potřeba,jen jsem chtěl vědět nějaké postřehy od těch,co s 75 mají bohaté zkušenosti,já jsem jen přes staré LR,RRC a Jag. tohle je na mně ultramoderní technika
Range Rover a MG B GT
-
- Příspěvky: 2369
- Registrován: pát lis 30, 2007 0:52
- Bydliště: Zlin,Canterbury,Zlin +420603476566 lenham3@seznam.cz
Re: Klimatizace-nefunkční větrák R75 CDT
Mas spatnou saharu ,problem je v tom ,že R75 mam jeden vetrak jak na motoru tak klimu a to je ten problem,bud rad ze nemas benzin jinak by uz bylo po mororu.Sahary mam repasovane vymenou pokud mas zajem tak vice info v SZ
Re: Klimatizace-nefunkční větrák R75 CDT
Já se taky přidám do diskuze, protože nedávno jsme s Mirdou řešili nefunkční kompresor a následně nefunkční větrák. Kompresor sehnán na allegru a větrák opraven, takže klima už funguje. Jestli to máš blízko, ozvi se určitě Lenhamovi nebo Mirdovi, oba pomůžou.
EDIT: Tak Sýkořice moc blízko nejsou
EDIT: Tak Sýkořice moc blízko nejsou
Rover 75 Tourer 2.0 CDTi, r. v. 2003