Ahoj všem!
Mám prosbu,jestli s tím někdo z vás má zkušenost ať nehledám dávno objevené...
Nechladila klimatizace,měl jsem podezření na kompresor nebo jeho el.mag.spojku.Dneska mi to nedalo a nechal jsem jí doplnit,vyvakuovat,doplnit olej do kompresoru.Chybělo tam dost chladiva,asi to nikdo přede mnou dlouho nedoplňoval,systém je těsný.Po zapnutí a vyzkoušení jsme zjistili,že nespíná větrák před chladičem.Klimatizace má snahu chladit,ale pak se přehřeje a vypne se kompresor.Po krátké době po ochlazení se kompresor zase zapne,ale nechladí to a pak zase vypne.Dál jsme to netrápili.Takže to vypadá,že kompresor bude OK ale větrák ne.Zkoušel jsem sundat masku,ručně do něj strčit,točí se volně.Pojistky v pohodě.Dál jsem to zatím nezkoumal.Je tady něco,co běžně odchází?Čidlo,kabeláž nebo samotný větrák?
Moc díky za případné postřehy!
J.
Klimatizace-nefunkční větrák R75 CDT
Klimatizace-nefunkční větrák R75 CDT
Range Rover a MG B GT
Re: Klimatizace-nefunkční větrák R75 CDT
Ahoj.
Postřehy jsou tyhle (zřejmě jsi to nečetl):
viewtopic.php?f=44&t=8415
Na tom motorku můžou být opotřebované uhlíky a kdoví co ještě.....detailní info dodají kluboví technici, mají s tím velké zkušenosti.
I když ten systém má nejspíš nějakou tepelnou ochranu, rozhodně není vhodné klimatizaci provozovat s nefunkčním větrákem.
To pak dostává kompresor pěkně zabrat, zbytečně.
(dokonce se tu kdosi před časem svěřil, že místo toho, aby opravil větrák, tak asi 2x či 3x měnil kompresor
)
Postřehy jsou tyhle (zřejmě jsi to nečetl):
viewtopic.php?f=44&t=8415
Na tom motorku můžou být opotřebované uhlíky a kdoví co ještě.....detailní info dodají kluboví technici, mají s tím velké zkušenosti.
I když ten systém má nejspíš nějakou tepelnou ochranu, rozhodně není vhodné klimatizaci provozovat s nefunkčním větrákem.
To pak dostává kompresor pěkně zabrat, zbytečně.
(dokonce se tu kdosi před časem svěřil, že místo toho, aby opravil větrák, tak asi 2x či 3x měnil kompresor

Rover 75 1.8L Turbo sedan 2004
Tento automobil byl: 72 453. ve výrobním pořadí, z celkového počtu 112 381 ks, 752. 1.8 T Connoisseur z celkového počtu 2 392 ks, 1 003. v barvě laku Odyssey Blue (kód: JGA) z celkového počtu 2 856 ks.
Alfa Romeo 147, 1.6 L Twinspark 105 KS
Tento automobil byl: 72 453. ve výrobním pořadí, z celkového počtu 112 381 ks, 752. 1.8 T Connoisseur z celkového počtu 2 392 ks, 1 003. v barvě laku Odyssey Blue (kód: JGA) z celkového počtu 2 856 ks.
Alfa Romeo 147, 1.6 L Twinspark 105 KS
Re: Klimatizace-nefunkční větrák R75 CDT
Díky za odkaz,tohle jsem nenašel,i když jsem se snažil vyhledávat než jsem se zeptal
Jezdím samozřejmě s klimou vypnutou,budu doufat že takhle jezdil i někdo přede mnou a kompresor to přežil.
Vyměním co bude potřeba,jen jsem chtěl vědět nějaké postřehy od těch,co s 75 mají bohaté zkušenosti,já jsem jen přes staré LR,RRC a Jag.
tohle je na mně ultramoderní technika 

Jezdím samozřejmě s klimou vypnutou,budu doufat že takhle jezdil i někdo přede mnou a kompresor to přežil.
Vyměním co bude potřeba,jen jsem chtěl vědět nějaké postřehy od těch,co s 75 mají bohaté zkušenosti,já jsem jen přes staré LR,RRC a Jag.


Range Rover a MG B GT
-
- Příspěvky: 2384
- Registrován: pát lis 30, 2007 0:52
- Bydliště: Zlin,Canterbury,Zlin +420603476566 lenham3@seznam.cz
Re: Klimatizace-nefunkční větrák R75 CDT
Mas spatnou saharu ,problem je v tom ,že R75 mam jeden vetrak jak na motoru tak klimu a to je ten problem,bud rad ze nemas benzin jinak by uz bylo po mororu.Sahary mam repasovane vymenou pokud mas zajem tak vice info v SZ
Re: Klimatizace-nefunkční větrák R75 CDT
Já se taky přidám do diskuze, protože nedávno jsme s Mirdou řešili nefunkční kompresor a následně nefunkční větrák. Kompresor sehnán na allegru a větrák opraven, takže klima už funguje. Jestli to máš blízko, ozvi se určitě Lenhamovi nebo Mirdovi, oba pomůžou.
EDIT: Tak Sýkořice moc blízko nejsou
EDIT: Tak Sýkořice moc blízko nejsou

Rover 75 Tourer 2.0 CDTi, r. v. 2003