Další 75 doma
Re: Další 75 doma
Termostat s plastovým domečkem,trubkou a kolínkem vyměněn,použil jsem originální sadu i s těsněním pod sání.
Při zkušební jízdě auto jelo krásně až do okamžiku,kdy motor chcípnul a už nešel nastartovat.Nechal jsem jí stát,doběhl domů,vzal si trochu nářadí a na kole dojel na místo.Zkusil jsem startovat a normálně motor naskočil.Kolo jsem dal do kufru a dojel v pohodě domů.
Tam opět chcípla.S bráchou jsme to napíchli na TOAF a kromě spousty sporadických chyb to ukazuje na snímač polohy klikové hřídele.
Závada se projevuje v případě jízdy a i když auto jen běží na volnoběh,po zahřátí na určitou teplotu motor vypne.Chová se to tak,že se rozbliká žlutá kontrolka motoru(grilované kuře:) a motor vypne.Po cca 15 minutách jde motor normálně nastartovat.
Při výměně termostatu jsem určitě nic nezanedbal,vše dělal s maximální pečlivostí,všechny konektory jsem zkontroloval,vyčistil,zapojil...
Měl by někdo prosím na vyzkoušení zaručeně funkční snímač polohy kliky a vačky,že bych to vyzkoušel?Rád to pak koupím nové,ale nechce se mi to opravovat stylem pokus-omyl,nakoupit zbytečně spoustu dílů...
Díky moc!
Při zkušební jízdě auto jelo krásně až do okamžiku,kdy motor chcípnul a už nešel nastartovat.Nechal jsem jí stát,doběhl domů,vzal si trochu nářadí a na kole dojel na místo.Zkusil jsem startovat a normálně motor naskočil.Kolo jsem dal do kufru a dojel v pohodě domů.
Tam opět chcípla.S bráchou jsme to napíchli na TOAF a kromě spousty sporadických chyb to ukazuje na snímač polohy klikové hřídele.
Závada se projevuje v případě jízdy a i když auto jen běží na volnoběh,po zahřátí na určitou teplotu motor vypne.Chová se to tak,že se rozbliká žlutá kontrolka motoru(grilované kuře:) a motor vypne.Po cca 15 minutách jde motor normálně nastartovat.
Při výměně termostatu jsem určitě nic nezanedbal,vše dělal s maximální pečlivostí,všechny konektory jsem zkontroloval,vyčistil,zapojil...
Měl by někdo prosím na vyzkoušení zaručeně funkční snímač polohy kliky a vačky,že bych to vyzkoušel?Rád to pak koupím nové,ale nechce se mi to opravovat stylem pokus-omyl,nakoupit zbytečně spoustu dílů...
Díky moc!
Range Rover a MG B GT
Re: Další 75 doma
snímač kliky to nebude, úplně stejný problém měla Inka se svou 75 V6, přijela na benzín načepovala a už neodjela, přijedu já a v pohodě nastartuji a to se stalo několikrát, stačilo vždy chvilku počkat až to trochu schladlo a bylo to OK . . . nejhorší na tom je, že se porucha projevuje nepravidelně, jen při určité konstalaci hvězd
a ano, diagnostikovalo to čidlo klikovky a nebo vačky, mám podezření že problém je v kabelovém svazku pod pojistkama, ale nějak furt není čas to prozkoumat . . znám minimálně ještě jednu V6 dvoulitr co se takto chová

no jen ta kontrolka motoru v mém případě nesvítila a motor nechcípal, po vypnutí nešel nastartovat



no jen ta kontrolka motoru v mém případě nesvítila a motor nechcípal, po vypnutí nešel nastartovat
hadraplán MGF 1.8 VVC
Rover 75 2.0 V6 - v péči když je nemocná
Rover 75 2.0 V6 - v péči když je nemocná
-
- Příspěvky: 1478
- Registrován: sob kvě 17, 2008 18:33
- Bydliště: Tachov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Další 75 doma
Tak to jsi Jakuba moc nepotěšil
, snad se pleteš.

Rover 75 CDTi British Racing Green
MG ZT-T 190 Trophy Blue
MG ZT-T 190 Trophy Blue - EX Trundovic
Rover 75 CDT Copperleaf Red
ZT + ZTT jako zdroje ND
MG ZT-T 190 Trophy Blue
MG ZT-T 190 Trophy Blue - EX Trundovic
Rover 75 CDT Copperleaf Red
ZT + ZTT jako zdroje ND
Re: Další 75 doma
No to jsi mně nepotěšil...mám trochu tušení,že to čidlo nebude,ale před chvílí přivezl pošťák nové,tak to vyzkouším.
Až bude chvilka,pohrabu se v tom a napíšu jak to dopadlo...
Až bude chvilka,pohrabu se v tom a napíšu jak to dopadlo...
Range Rover a MG B GT
Re: Další 75 doma
Nové poznatky z dnešního včera
Čidlo,které dorazilo má konektor přímo na sobě,na rozdíl od původního,jehož součástí je kabílek s konektorem na konci.Ten protikus kabelu je dost dlouhý na to,aby do nového čidla dosáhl,ale nepasuje tvarem.
Zjistil jsem,že všichni prodejci jak v ČR tak v UK mají jen čidla bez kabelu.U Rimmer´s mají kabílek zvlášť,ale já jsem čidlo objednal na místním e-shopu a tam ho nikdo nenabízí.Použil jsem tedy konektor z původního čidla,na krátké zbytky kabelů naletoval nové kabely se silikonovou bužírkou,zaizoloval smršťovačkou a na druhý konec nalisoval malé konektory jednotlivě,originál zásuvku nemaje.Vykoumal jsem podle původního čidla a z fotek na webu,jak to má být zapojené a namontoval.Nejdřív to nechtělo chytit,ale po delším startování nakonec chytla a nechal jsem jí běžet určitě přes 40 minut a v pohodě,nezhasíná,i větrák spíná,i když diagnostika hlásila i jeho chybu.Vypadá to nadějně.Uvidíme ráno za studena.Na zkušební jízdu už jsem neměl sílu a nechám to na světlo,kdyby se rozhodla po cestě,že si mám zase zaběhat
Na fotce je vidět,v jakém stavu byly kabely pod gumovou průchodkou.Skoro si myslím,že je naděje,že to čidlo,respektive kabely k němu skutečně závadu způsobovaly.Ale uvidíme zítra,potřebuju dojet pro barvu tak to zkusím projet
Pokračování příště,dobrou noc

Zjistil jsem,že všichni prodejci jak v ČR tak v UK mají jen čidla bez kabelu.U Rimmer´s mají kabílek zvlášť,ale já jsem čidlo objednal na místním e-shopu a tam ho nikdo nenabízí.Použil jsem tedy konektor z původního čidla,na krátké zbytky kabelů naletoval nové kabely se silikonovou bužírkou,zaizoloval smršťovačkou a na druhý konec nalisoval malé konektory jednotlivě,originál zásuvku nemaje.Vykoumal jsem podle původního čidla a z fotek na webu,jak to má být zapojené a namontoval.Nejdřív to nechtělo chytit,ale po delším startování nakonec chytla a nechal jsem jí běžet určitě přes 40 minut a v pohodě,nezhasíná,i větrák spíná,i když diagnostika hlásila i jeho chybu.Vypadá to nadějně.Uvidíme ráno za studena.Na zkušební jízdu už jsem neměl sílu a nechám to na světlo,kdyby se rozhodla po cestě,že si mám zase zaběhat

Na fotce je vidět,v jakém stavu byly kabely pod gumovou průchodkou.Skoro si myslím,že je naděje,že to čidlo,respektive kabely k němu skutečně závadu způsobovaly.Ale uvidíme zítra,potřebuju dojet pro barvu tak to zkusím projet

Pokračování příště,dobrou noc

Range Rover a MG B GT
Re: Další 75 doma
Ups.... tys byl tak rychlý, že jsme tě na toto zapomněli upozornit
Ale jsi šikovný a poradíš si tak, jak je třeba 
Joo, tak toto moc fajn nebylo


Joo, tak toto moc fajn nebylo

Re: Další 75 doma
Když mi něco vrtá v hlavě,chci to vyřešit co nejdřív
Dnešní zkušební jízda cca 35 km bez problémů,pokládám závadu za vyřešenou a zase jsem tu krásku začal mít rád
Do kufru jsem po sklopení sedaček nasoukal pro jistotu kolo,kdyby se jí náhodou nechtělo,přeci jen je to rychlejší než běh
Ale bylo nakonec zbytečné.Jsem moc rád.
Myslím si,že původní čidlo je v pořádku,kdybych naletoval nové kabely,tak jak jsem to udělal u nového,kterému chyběly,fungovalo by a nemusel jsem kupovat nové.Schoval jsem ho na pozdější pokusy.
Fakt mě nenapadlo pod tu izolaci kouknout,všechny ostatní kabely v motorovém prostoru jsou měkké,jako nové tak jsem neměl podezření.
Takže jedeme dál!
Bude následovat výměna oleje s výplachem a demontáží vany a rozvody,zadní tlumiče a čištění interiéru.

Dnešní zkušební jízda cca 35 km bez problémů,pokládám závadu za vyřešenou a zase jsem tu krásku začal mít rád

Do kufru jsem po sklopení sedaček nasoukal pro jistotu kolo,kdyby se jí náhodou nechtělo,přeci jen je to rychlejší než běh

Myslím si,že původní čidlo je v pořádku,kdybych naletoval nové kabely,tak jak jsem to udělal u nového,kterému chyběly,fungovalo by a nemusel jsem kupovat nové.Schoval jsem ho na pozdější pokusy.
Fakt mě nenapadlo pod tu izolaci kouknout,všechny ostatní kabely v motorovém prostoru jsou měkké,jako nové tak jsem neměl podezření.
Takže jedeme dál!


Range Rover a MG B GT
Re: Další 75 doma
Skvělé 

-
- Příspěvky: 1478
- Registrován: sob kvě 17, 2008 18:33
- Bydliště: Tachov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Další 75 doma
Tak super, nezapoměň na rozvody
, na moje.
Jinak zejtra jdu taky sundat vanu, tak jsem zvědavej... A přetěsnit kryty hlav, to čuně předemnou to tak zapatlalo silikonem, že se na to nedá koukat a z přední to někde teče... A uvidím jestli tam vůbec jsou ty drátěnky na odvětrání...

Jinak zejtra jdu taky sundat vanu, tak jsem zvědavej... A přetěsnit kryty hlav, to čuně předemnou to tak zapatlalo silikonem, že se na to nedá koukat a z přední to někde teče... A uvidím jestli tam vůbec jsou ty drátěnky na odvětrání...
Rover 75 CDTi British Racing Green
MG ZT-T 190 Trophy Blue
MG ZT-T 190 Trophy Blue - EX Trundovic
Rover 75 CDT Copperleaf Red
ZT + ZTT jako zdroje ND
MG ZT-T 190 Trophy Blue
MG ZT-T 190 Trophy Blue - EX Trundovic
Rover 75 CDT Copperleaf Red
ZT + ZTT jako zdroje ND
- djmicho
- Příspěvky: 757
- Registrován: sob úno 06, 2016 22:01
- Bydliště: Polná, Dukovany
- Kontaktovat uživatele:
Re: Další 75 doma
Ja tam ty drátěnky nemám bych řekl a to by vysvětlilo dost zvýšenou spotřebu oleje
no co, generalka papirově započla už před tydnem, i když na auto nehrábli 


Provozovatel maloobjemového dieslu (3222ccm)
Re: Další 75 doma
Neboj,jak jsem říkal,když bude jezdit jak má tak si zaslouží pokračování.Takže samozřejmě myslím i na tvojemichal.lom píše:Tak super, nezapoměň na rozvody, na moje.
Jinak zejtra jdu taky sundat vanu, tak jsem zvědavej... A přetěsnit kryty hlav, to čuně předemnou to tak zapatlalo silikonem, že se na to nedá koukat a z přední to někde teče... A uvidím jestli tam vůbec jsou ty drátěnky na odvětrání...

Range Rover a MG B GT
Re: Další 75 doma
Po dnešní delší zkušební jízdě šlape jako hodinky takže jdu řešit rozvody.Už s ní dál do výměny jezdit nebudeme,na kilometry nám zbývá do výměny 6t. ale časově je to průšvih,pokud v D nezapoměli napsat do servisky tak je to 13 let místo maximálních šesti uváděných výrobcem.Každopádně se to přehouplo do fáze že po počátečních problémech začíná kráska dělat radost 

Range Rover a MG B GT
-
- Příspěvky: 1478
- Registrován: sob kvě 17, 2008 18:33
- Bydliště: Tachov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Další 75 doma
No hurá!
Já zase dneska začal mít choutky řešit ten olej z odvětrání hlav, co jde do sání, ale nanašel jsem ty správný hadičky, tak ať ho dál žere... Aspoň mám přimazávání ventilů na LPG
Já zase dneska začal mít choutky řešit ten olej z odvětrání hlav, co jde do sání, ale nanašel jsem ty správný hadičky, tak ať ho dál žere... Aspoň mám přimazávání ventilů na LPG

Rover 75 CDTi British Racing Green
MG ZT-T 190 Trophy Blue
MG ZT-T 190 Trophy Blue - EX Trundovic
Rover 75 CDT Copperleaf Red
ZT + ZTT jako zdroje ND
MG ZT-T 190 Trophy Blue
MG ZT-T 190 Trophy Blue - EX Trundovic
Rover 75 CDT Copperleaf Red
ZT + ZTT jako zdroje ND
Re: Další 75 doma
Tady to nějak řeší...
https://the75andztclub.co.uk/forum/show ... hp?t=67655
Ale netuším jestli je to k něčemu,tak daleko zatím nejsem...
Při výměně termostatu trochu oleje pod klapkou bylo...ale budu pozorovat a nebudu z toho dělat předčasné závěry.Motor má najeto 120tkm stopro...
https://the75andztclub.co.uk/forum/show ... hp?t=67655
Ale netuším jestli je to k něčemu,tak daleko zatím nejsem...
Při výměně termostatu trochu oleje pod klapkou bylo...ale budu pozorovat a nebudu z toho dělat předčasné závěry.Motor má najeto 120tkm stopro...
Range Rover a MG B GT
-
- Příspěvky: 1478
- Registrován: sob kvě 17, 2008 18:33
- Bydliště: Tachov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Další 75 doma
Já už jsem to řešil - měl jsem na hadicích odlučovač oleje, kterej je sériově na LR namontovanej přímo na hlavě, ale i přes nachytanej olej bylo v sání pořád dost mastno... Schválně - až budeš mít z motoru sundanej ten okrasnej dekl, zkus vytáhnout tu silnější odvětrávací hadici co je před klapkou v sání - jestli ti z ní fučí z motoru. Mně docela dost, bych s tím moh foukat kola nebo balonky dětem
Když jsem při těch pokusech s odlučovačema zmenšil pruměr tý odvětrávací hadice, tak mi ten tlak v motoru protrhl gumovou zátku na vačce... Zase abych si furt nestěžoval -aspoň sem měl ošetřenej spodek olejem 


Rover 75 CDTi British Racing Green
MG ZT-T 190 Trophy Blue
MG ZT-T 190 Trophy Blue - EX Trundovic
Rover 75 CDT Copperleaf Red
ZT + ZTT jako zdroje ND
MG ZT-T 190 Trophy Blue
MG ZT-T 190 Trophy Blue - EX Trundovic
Rover 75 CDT Copperleaf Red
ZT + ZTT jako zdroje ND