Jak má táhnout diesel?
-
- Příspěvky: 6440
- Registrován: čtv zář 20, 2007 19:17
- Bydliště: Šumperk
- Kontaktovat uživatele:
Re: Jak má táhnout diesel?
CDT i CDTI maj obě 1951ccm, pro ně by nemělo smysl dělat dva typy s rozdílem jen jeden jedinej ccm na 4 válce, dyť to je na jeden válec nula nula nic. Jeden jedinej ccm neudělá tak velkej rozdíl výkonu a točáku.
Možná dělaj nějaký zátěžový testy a kterej motor se chová dobře, dostane jednotku CDTI a ty jsou na tom hůř tak jednotku CDT. Ale nevim nevim zas testovat každej motor, to by bylo sakra peněz. Každopádně zas lepší to otestovat v Bavorsku a odvýzt to do anglie se zárukou že to je funkční než aby se to pak z Anglie zase vracelo a reklamovalo.
No a možná jsou ty motory v něčem jiný, kdo ví...
Možná dělaj nějaký zátěžový testy a kterej motor se chová dobře, dostane jednotku CDTI a ty jsou na tom hůř tak jednotku CDT. Ale nevim nevim zas testovat každej motor, to by bylo sakra peněz. Každopádně zas lepší to otestovat v Bavorsku a odvýzt to do anglie se zárukou že to je funkční než aby se to pak z Anglie zase vracelo a reklamovalo.
No a možná jsou ty motory v něčem jiný, kdo ví...
- AnderN
- Site Admin
- Příspěvky: 6973
- Registrován: pon zář 17, 2007 18:46
- Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817
- Kontaktovat uživatele:
Re: Jak má táhnout diesel?
Tak puvodni CDT v R75 bylo uskrcene na 85 kW (115 PS) oproti verzi v BMW, ktera mela rovnych 100 kW (136 PS). Je to stejny motor dodavany pro BMW rakouskym Steyerem, obe varianty jsou vybavene CR prvni generace. Nekdy v roce tusim 2001 modernizovalo BMW cely motor, preslo na CR druhe generace, zvysilo vykon na 110 kW (150 PS) a pridalo 6-stupnovou prevodovku. Toho uz se Rover nedockal. U nej se objevila jen verze puvodniho agregatu posilena na 96 kW (130 PS) jinym nastavenim ECU. Vzhledem k tomu, ze nejvetsi rozdil je asi v plnicim tlaku turbodmychadla, tak bych za to moc nedal, ze prave turbo bude u verze CDTi jine. Jinak pokud vim, tak ten motor je prakticky shodny, spojku maji podle katalogu ELIT taky stejnou. Ale samotneho by me zajimalo, jestli se CDT a CDTi nelisi treba jinym zprevodovanim?
Offtopic: dalsi evoluce BMW motoru 2.0d prisla s nastupem soucasne generace BMW rady 3. To uz mela vykon 120 kW (163 PS). V soucasnosti uz disponuje CR treti generace a podava vykon 130 kW (177 PS). Tady uz se bohuzel R75 rozhodne nechyta Koneckoncu 130 PS jako CDTi ma dneska kdejaky Passat ...
Offtopic: dalsi evoluce BMW motoru 2.0d prisla s nastupem soucasne generace BMW rady 3. To uz mela vykon 120 kW (163 PS). V soucasnosti uz disponuje CR treti generace a podava vykon 130 kW (177 PS). Tady uz se bohuzel R75 rozhodne nechyta Koneckoncu 130 PS jako CDTi ma dneska kdejaky Passat ...
-
- Příspěvky: 6440
- Registrován: čtv zář 20, 2007 19:17
- Bydliště: Šumperk
- Kontaktovat uživatele:
Re: Jak má táhnout diesel?
To je pravda napůl, v roce 2001 začli s common railem 2G ale šestistupňová přišla na řadu až v roce 2003.AnderN píše:Nekdy v roce tusim 2001 modernizovalo BMW cely motor, preslo na CR druhe generace, zvysilo vykon na 110 kW (150 PS) a pridalo 6-stupnovou prevodovku.
Re: Jak má táhnout diesel?
Tak jsem trošku pocoural v EPC a všechny mechanické části (sání, vstřiky, díly motoru, turbo, převodovka) jsou stejné. Podle VINu se liší jen elektronika. Je ale otázka, co by se muselo vyměnit. Ř.j. je tam asi 5 a to nemluvím o senzorech. Jestli by nová ř.j. komunikovala se starými ř.j. a senzory?
- AnderN
- Site Admin
- Příspěvky: 6973
- Registrován: pon zář 17, 2007 18:46
- Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817
- Kontaktovat uživatele:
Re: Jak má táhnout diesel?
Richtig ... tady jsem se seknulTommi_82 píše:To je pravda napůl, v roce 2001 začli s common railem 2G ale šestistupňová přišla na řadu až v roce 2003.
-
- Příspěvky: 6440
- Registrován: čtv zář 20, 2007 19:17
- Bydliště: Šumperk
- Kontaktovat uživatele:
Re: Jak má táhnout diesel?
bratra právě sere, že to ve svojí 2002 nemá. Ale i tak má nádhernou průměrnou spotřebu 5,7 při mírném nerespektování rychlostních limitů. I když on má průměr 3-4 studené starty na 300 ujetých km a já tak dvojnásobek. Když se "zadaří" i víc.
- AnderN
- Site Admin
- Příspěvky: 6973
- Registrován: pon zář 17, 2007 18:46
- Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817
- Kontaktovat uživatele:
Re: Jak má táhnout diesel?
Zadny strach, ja mam tech studenych startu posledni dobou asi i vic ... prave proto premyslim o malem benzinu do mesta. Abych se vratil k tematu, tak kolega si loni poridil BMW 320d E46 kombi z konce vyroby (2005), takze uz je vybaveny 6-kvaltem. Kdyz jel parkrat ze zacatku na spotrebu (tzn. dodrzoval rychlostni limity ), tak dosahl 4.8 l/100 km. Pri studenem popojizdeni po Brne je schopne si to vzit i kolem 10, prumer ma taky kolem 5.7 jako Tvuj bracha, akorat ma kombi.
Re: Jak má táhnout diesel?
Je to dobré takto vyřešit. Ropák se se studenými starty moc nekamarádí. CDT mám na delší cesty pro pohodlí a kvůli nízké spotřebě. Na kratší "poskoky" po nákupech a s dětma do školky jsem manželce pořídil 214Si. Když pak dostanu chuť na sportovnější svezení, tak jí ji kradu
Ještě z jiného soudku - včera mi přišla nová váha vzduchu na CDT, objednaná přes e-bay. Původní už zlobila. Vyšla mě i s poštovným v přepočtu na cca 1200Kč. I když je to hodně levné a není to BOSCH, ale nějaká náhražka, má 12měsíců záruku bez omezení km. Jal jsem se jí namontovat a ejhle nefungovala. Už jsem se smiřoval s tím, že přijdu o 1200Kč. Přesto jsem to večer písnul prodejci s tím, že mu ji pošlu zpátky, jestli ji vymění za jinou nebo vrátí peníze. Hned ráno jsem měl od prodejce vzkaz, že okamžitě na svoje náklady posílá jinou. Tu původní vůbec posílat nemusím Kdyby to bylo tady v Česku, musel bych to poslat v původním balení a určitě by se 30 dnů vyřizovala reklamace , kterou by pak stejně pod nějakou záminkou neuznali. Holt jiný kraj, jiný mrav
Ještě z jiného soudku - včera mi přišla nová váha vzduchu na CDT, objednaná přes e-bay. Původní už zlobila. Vyšla mě i s poštovným v přepočtu na cca 1200Kč. I když je to hodně levné a není to BOSCH, ale nějaká náhražka, má 12měsíců záruku bez omezení km. Jal jsem se jí namontovat a ejhle nefungovala. Už jsem se smiřoval s tím, že přijdu o 1200Kč. Přesto jsem to večer písnul prodejci s tím, že mu ji pošlu zpátky, jestli ji vymění za jinou nebo vrátí peníze. Hned ráno jsem měl od prodejce vzkaz, že okamžitě na svoje náklady posílá jinou. Tu původní vůbec posílat nemusím Kdyby to bylo tady v Česku, musel bych to poslat v původním balení a určitě by se 30 dnů vyřizovala reklamace , kterou by pak stejně pod nějakou záminkou neuznali. Holt jiný kraj, jiný mrav
Stanik ROVER 75 CDT (do 02 2010), JAGUAR S-TYPE 4.0 V8 (od 02 2010 do 06 2013), BMW E91 (od 05 2013)
- AnderN
- Site Admin
- Příspěvky: 6973
- Registrován: pon zář 17, 2007 18:46
- Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817
- Kontaktovat uživatele:
Re: Jak má táhnout diesel?
Odkud byla objednana? (DE, AT, UK, ...)
Re: Jak má táhnout diesel?
Můžeš napsat jméno prodejce?
Re: Jak má táhnout diesel?
No jo... zlata anglie... teda jestli to byla anglie Tam opravdu co se tyka reklamaci je pristup zcela jiny... neni problem v Tescu prijit s tim, ze ses treba netrefil s velikosti tricka a klido pido ti ho vymeni... bez reptani...
Re: Jak má táhnout diesel?
Ahoj,já sem si nakonec nechal na ctd udělat chip a rozdíl je opravdu hroznej mám to vlastně nadstavený na původní hodnotu jako v bmw a z té to mám ještě o něco zesílený.Mělo by to ted mít 160-170ps.Má to ted strašnej tah.nedávno sem předjížděl bmw 320i ladený výfuky atd.Vyjížděli jsme z obce,on plnej plyn já taky,řvalo mu to jak něco ale neměl žádnou šanci.
Jen škoda že nemám 6ti stupnovou převodovku ,to by bylo ono. Jinak spotřebu ted mám pod 6 litrů a opravdu nejezdím pomalu.Někdy se musím ovládnout a jet podle předpisů a uvidím za kolik to bude.Každopádně spotřeba šla dolů.
Jen škoda že nemám 6ti stupnovou převodovku ,to by bylo ono. Jinak spotřebu ted mám pod 6 litrů a opravdu nejezdím pomalu.Někdy se musím ovládnout a jet podle předpisů a uvidím za kolik to bude.Každopádně spotřeba šla dolů.
Re: Jak má táhnout diesel?
Wow!!! Na kolik te to vyslo penez?
Re: Jak má táhnout diesel?
Moc právě ne.kolem 5 tis.dělali me to ve Velkým Meziříčí,mám u nich nejakou slevu.Je to X-tunig.cz Zkušenosti s tím mají,takže strach z toho nemám.