Je to tu zas...Těsnění

Piki
Příspěvky: 80
Registrován: úte srp 18, 2009 16:52
Bydliště: Teplice

Je to tu zas...Těsnění

Příspěvek od Piki » úte pro 15, 2009 17:43

A je to tu zas zima a sní problémy.Sem si jako najivně myslel,že Angličani jsou zvyklý na zimu :mrgreen:
Tak,opět problém s chladící kapalinou,teďkon jsem na 90% jistej,že se jedná o vadné těsnění pod hlavou,při jizdě mi opět stoupla teplota chladící kapaliny.zastavil jsem a dojel jsem na volnoběh s vypnutým motorem do servisu,taková náhoda,zrovna když jsem jel kolem servisu :mrgreen: :mrgreen:
Otevřeli jsme vyrovnávácí nadobku,voda nikde..Vypustily jsme 4 litry dolévali jsme nemrznoucí,zavřely jsme víčko,otevřely a nemrznocka vytekala ven.
1.první poznatek:Než jsem něco stačil řict naplnily celou vyrovnavaci nadobku a potom zasroubovaly,ale ryska je nekde na spodku nadobky,nevim jestli to mohlo zapricinit,to ze nadobka byla plna?? :?
2.Na víčku od oleje neni emulze.
3.Na víčku na vyrovnávací nádobce není emulze.
4.Topení topí i když když mi vyskočila teplota chl.kap. tak přestalo topit.
5.nevím zda správně a za jakých podmínek mam dolevat kapalinu,ma-li byt auto studene,či zahřate,zda-li ho mam nejak ovzdušnit,pokud ano tak jak??

Moc zahad,ale dle meho vsechno nasvedcuje na tesneni.Kde koupit v čechach tesneni i se sroubama?(ebay.co.uk znam,ale nerad platim pres internet)
Pokud by to melo byt tesneni co vsechno k tomu se ma vymenit
Diky S.P.

:D
2,0 V6 automat r.v. 2001

Uživatelský avatar
Keksin
Příspěvky: 3410
Registrován: čtv zář 27, 2007 13:50
Bydliště: jižní Morava

Re: Je to tu zas...Těsnění

Příspěvek od Keksin » úte pro 15, 2009 19:14


Piki
Příspěvky: 80
Registrován: úte srp 18, 2009 16:52
Bydliště: Teplice

Re: Je to tu zas...Těsnění

Příspěvek od Piki » úte pro 15, 2009 20:17

Dekuju
2,0 V6 automat r.v. 2001

MIB.HK
Příspěvky: 67
Registrován: čtv led 15, 2009 17:45
Bydliště: Hradec Králové

Re: Je to tu zas...Těsnění

Příspěvek od MIB.HK » úte pro 15, 2009 20:23

Hoj, něco podobného se mi taky stalo a byla to jenom prasklá hadice.
Těsnění mám už taky za sebou a tam to vypadalo tak, že byla emulze na obou víčkách a ve vodě byl olejovatej humus.
Bylo: Rover 75 1.8 16V 88 kW + LPG, Jeep Grand Cherokee 4.7 + LPG, Golf 4 Variant TDI, Opel Corsa 1.0 12V, Fiesta 1.8 16V, Escort 1.8D,
Je: BMW 530i + LPG a Forman Blackline + LPG

Uživatelský avatar
roverix
Příspěvky: 3065
Registrován: sob led 31, 2009 19:30
Bydliště: Ublo, taková díra u Vizovic 75rover@seznam.cz tel. 604464504

Re: Je to tu zas...Těsnění

Příspěvek od roverix » úte pro 15, 2009 20:25

Podle popisu tipuji termostat. Dej ho doma do hrnce a vař ho jako párky. Kontroluj zavařovacím teploměrem.
Britská auta v minulosti: Ford Cortina 1200 3x / Austin Maestro 1.3 / Maestro 1.6 / Rover 213s / Rover 75 1.8 Současný vozový park: Rover75 2.5 manual. Rover75 2.5 automat Rover45 IDT Rover25 1.4 TEL. 604464504

Piki
Příspěvky: 80
Registrován: úte srp 18, 2009 16:52
Bydliště: Teplice

Re: Je to tu zas...Těsnění

Příspěvek od Piki » úte pro 15, 2009 22:48

počkej tak proč se ta voda vyvalila zpět s chladiče,to nechapu
2,0 V6 automat r.v. 2001

Piki
Příspěvky: 80
Registrován: úte srp 18, 2009 16:52
Bydliště: Teplice

Re: Je to tu zas...Těsnění

Příspěvek od Piki » úte pro 15, 2009 22:49

musi ji neco tlacit zpet..Nebo co presne dela ten termostat
2,0 V6 automat r.v. 2001

Uživatelský avatar
undy
Příspěvky: 974
Registrován: pon zář 17, 2007 16:14
Bydliště: Horné Saliby SR

Re: Je to tu zas...Těsnění

Příspěvek od undy » stř pro 16, 2009 8:21

vieš o tom , že máme bakelitový obal termostatu,ktorý rád praská a voda kvapká na motor,kde sa odparí,takže nič pod autom nevidno?
Predtým Rover Seventyfive 2,0 V6 AT, teraz Mercedes CLS 320 CDI, Chrysler 300 C 3,0 CRD

Piki
Příspěvky: 80
Registrován: úte srp 18, 2009 16:52
Bydliště: Teplice

Re: Je to tu zas...Těsnění

Příspěvek od Piki » stř pro 16, 2009 9:19

Ten bakelit jsem hned na zacatku nechal svarit a rovnou se zkousel termostat,vse funkguje a vrele doporučiji nechat ten plast svařit,odtud voda urcite netece..Muze to byt tesneni,co jineho by tlakovalo vodu ven??
2,0 V6 automat r.v. 2001

max80

Re: Je to tu zas...Těsnění

Příspěvek od max80 » stř pro 16, 2009 9:47

.

Piki
Příspěvky: 80
Registrován: úte srp 18, 2009 16:52
Bydliště: Teplice

Re: Je to tu zas...Těsnění

Příspěvek od Piki » stř pro 16, 2009 9:50

Si myslim,že voda tím jak je natlakovaná tak uniká přes tu ovzdušnovaci hadičku u vyrovnavaci nadobky,ale otazka je pro ce natlakovana,myslite ze by to mohlo byt vickem,zkzs vicko voda neprochazi,myslim... :?
2,0 V6 automat r.v. 2001

lerak
Příspěvky: 95
Registrován: ned říj 11, 2009 9:33

Re: Je to tu zas...Těsnění

Příspěvek od lerak » stř pro 16, 2009 10:11

Starý recept na prasklé těsnění.Ráno otevři víčko nádobky(musí být kapalina vidět,když tak dolít).Druhá osoba nastartuje a pokud bezprostředně začne kapalinou probublávat vzduch(smrdí benzínem),je to těsnění.Pokud se začne náplň valit ven je to těsnění v konečné fázi.Pokud to začne probublávat až po chvíli bývá to obvykle prasklá hlava.Jsou možné různé kombinace, toto je jen základ.
R 75 CDT

Piki
Příspěvky: 80
Registrován: úte srp 18, 2009 16:52
Bydliště: Teplice

Re: Je to tu zas...Těsnění

Příspěvek od Piki » stř pro 16, 2009 11:04

Diky za tip hnedka to zkusim..
Takze pokud auto bude studeny,doleju vodu kdyz tam nebude,hned nastartuju a podivam se co to dela?Jak dlouho mam koukat co to dela 10min 20min nebo az se auto uplne zahreje...??
2,0 V6 automat r.v. 2001

Piki
Příspěvky: 80
Registrován: úte srp 18, 2009 16:52
Bydliště: Teplice

Re: Je to tu zas...Těsnění

Příspěvek od Piki » stř pro 16, 2009 11:31

pokud necham vicko otevrene a necham auto zahrat tak nebubla a ani nevyteka,kdyz zavru vicko a otevru tak tim natlakovanim mi vycakne trosku ven..

Ale jeste dneska to zkusim,podle tveho navodu a jsem zvedav co se stahe...
Jinak rano jsem sahal na hadici u chladice a byla tepla a celkem tvrda,sice nevim jaky to ma vyznam,ale pridavam dalsi info... :wink:
2,0 V6 automat r.v. 2001

Piki
Příspěvky: 80
Registrován: úte srp 18, 2009 16:52
Bydliště: Teplice

Re: Je to tu zas...Těsnění

Příspěvek od Piki » stř pro 16, 2009 11:32

jeste jsem se chtel zeptat jestli nemate nekdo schema chladiciho okruhu,treba mi nekde protyka voda a nevim o tom...
2,0 V6 automat r.v. 2001

Odpovědět