Je to tu zas...Těsnění
Je to tu zas...Těsnění
A je to tu zas zima a sní problémy.Sem si jako najivně myslel,že Angličani jsou zvyklý na zimu
Tak,opět problém s chladící kapalinou,teďkon jsem na 90% jistej,že se jedná o vadné těsnění pod hlavou,při jizdě mi opět stoupla teplota chladící kapaliny.zastavil jsem a dojel jsem na volnoběh s vypnutým motorem do servisu,taková náhoda,zrovna když jsem jel kolem servisu
Otevřeli jsme vyrovnávácí nadobku,voda nikde..Vypustily jsme 4 litry dolévali jsme nemrznoucí,zavřely jsme víčko,otevřely a nemrznocka vytekala ven.
1.první poznatek:Než jsem něco stačil řict naplnily celou vyrovnavaci nadobku a potom zasroubovaly,ale ryska je nekde na spodku nadobky,nevim jestli to mohlo zapricinit,to ze nadobka byla plna??
2.Na víčku od oleje neni emulze.
3.Na víčku na vyrovnávací nádobce není emulze.
4.Topení topí i když když mi vyskočila teplota chl.kap. tak přestalo topit.
5.nevím zda správně a za jakých podmínek mam dolevat kapalinu,ma-li byt auto studene,či zahřate,zda-li ho mam nejak ovzdušnit,pokud ano tak jak??
Moc zahad,ale dle meho vsechno nasvedcuje na tesneni.Kde koupit v čechach tesneni i se sroubama?(ebay.co.uk znam,ale nerad platim pres internet)
Pokud by to melo byt tesneni co vsechno k tomu se ma vymenit
Diky S.P.
Tak,opět problém s chladící kapalinou,teďkon jsem na 90% jistej,že se jedná o vadné těsnění pod hlavou,při jizdě mi opět stoupla teplota chladící kapaliny.zastavil jsem a dojel jsem na volnoběh s vypnutým motorem do servisu,taková náhoda,zrovna když jsem jel kolem servisu
Otevřeli jsme vyrovnávácí nadobku,voda nikde..Vypustily jsme 4 litry dolévali jsme nemrznoucí,zavřely jsme víčko,otevřely a nemrznocka vytekala ven.
1.první poznatek:Než jsem něco stačil řict naplnily celou vyrovnavaci nadobku a potom zasroubovaly,ale ryska je nekde na spodku nadobky,nevim jestli to mohlo zapricinit,to ze nadobka byla plna??
2.Na víčku od oleje neni emulze.
3.Na víčku na vyrovnávací nádobce není emulze.
4.Topení topí i když když mi vyskočila teplota chl.kap. tak přestalo topit.
5.nevím zda správně a za jakých podmínek mam dolevat kapalinu,ma-li byt auto studene,či zahřate,zda-li ho mam nejak ovzdušnit,pokud ano tak jak??
Moc zahad,ale dle meho vsechno nasvedcuje na tesneni.Kde koupit v čechach tesneni i se sroubama?(ebay.co.uk znam,ale nerad platim pres internet)
Pokud by to melo byt tesneni co vsechno k tomu se ma vymenit
Diky S.P.
2,0 V6 automat r.v. 2001
Re: Je to tu zas...Těsnění
Hoj, něco podobného se mi taky stalo a byla to jenom prasklá hadice.
Těsnění mám už taky za sebou a tam to vypadalo tak, že byla emulze na obou víčkách a ve vodě byl olejovatej humus.
Těsnění mám už taky za sebou a tam to vypadalo tak, že byla emulze na obou víčkách a ve vodě byl olejovatej humus.
Bylo: Rover 75 1.8 16V 88 kW + LPG, Jeep Grand Cherokee 4.7 + LPG, Golf 4 Variant TDI, Opel Corsa 1.0 12V, Fiesta 1.8 16V, Escort 1.8D,
Je: BMW 530i + LPG a Forman Blackline + LPG
Je: BMW 530i + LPG a Forman Blackline + LPG
- roverix
- Příspěvky: 3065
- Registrován: sob led 31, 2009 19:30
- Bydliště: Ublo, taková díra u Vizovic 75rover@seznam.cz tel. 604464504
Re: Je to tu zas...Těsnění
Podle popisu tipuji termostat. Dej ho doma do hrnce a vař ho jako párky. Kontroluj zavařovacím teploměrem.
Britská auta v minulosti: Ford Cortina 1200 3x / Austin Maestro 1.3 / Maestro 1.6 / Rover 213s / Rover 75 1.8 Současný vozový park: Rover75 2.5 manual. Rover75 2.5 automat Rover45 IDT Rover25 1.4 TEL. 604464504
Re: Je to tu zas...Těsnění
počkej tak proč se ta voda vyvalila zpět s chladiče,to nechapu
2,0 V6 automat r.v. 2001
Re: Je to tu zas...Těsnění
musi ji neco tlacit zpet..Nebo co presne dela ten termostat
2,0 V6 automat r.v. 2001
Re: Je to tu zas...Těsnění
vieš o tom , že máme bakelitový obal termostatu,ktorý rád praská a voda kvapká na motor,kde sa odparí,takže nič pod autom nevidno?
Predtým Rover Seventyfive 2,0 V6 AT, teraz Mercedes CLS 320 CDI, Chrysler 300 C 3,0 CRD
Re: Je to tu zas...Těsnění
Ten bakelit jsem hned na zacatku nechal svarit a rovnou se zkousel termostat,vse funkguje a vrele doporučiji nechat ten plast svařit,odtud voda urcite netece..Muze to byt tesneni,co jineho by tlakovalo vodu ven??
2,0 V6 automat r.v. 2001
Re: Je to tu zas...Těsnění
Si myslim,že voda tím jak je natlakovaná tak uniká přes tu ovzdušnovaci hadičku u vyrovnavaci nadobky,ale otazka je pro ce natlakovana,myslite ze by to mohlo byt vickem,zkzs vicko voda neprochazi,myslim...
2,0 V6 automat r.v. 2001
Re: Je to tu zas...Těsnění
Starý recept na prasklé těsnění.Ráno otevři víčko nádobky(musí být kapalina vidět,když tak dolít).Druhá osoba nastartuje a pokud bezprostředně začne kapalinou probublávat vzduch(smrdí benzínem),je to těsnění.Pokud se začne náplň valit ven je to těsnění v konečné fázi.Pokud to začne probublávat až po chvíli bývá to obvykle prasklá hlava.Jsou možné různé kombinace, toto je jen základ.
R 75 CDT
Re: Je to tu zas...Těsnění
Diky za tip hnedka to zkusim..
Takze pokud auto bude studeny,doleju vodu kdyz tam nebude,hned nastartuju a podivam se co to dela?Jak dlouho mam koukat co to dela 10min 20min nebo az se auto uplne zahreje...??
Takze pokud auto bude studeny,doleju vodu kdyz tam nebude,hned nastartuju a podivam se co to dela?Jak dlouho mam koukat co to dela 10min 20min nebo az se auto uplne zahreje...??
2,0 V6 automat r.v. 2001
Re: Je to tu zas...Těsnění
pokud necham vicko otevrene a necham auto zahrat tak nebubla a ani nevyteka,kdyz zavru vicko a otevru tak tim natlakovanim mi vycakne trosku ven..
Ale jeste dneska to zkusim,podle tveho navodu a jsem zvedav co se stahe...
Jinak rano jsem sahal na hadici u chladice a byla tepla a celkem tvrda,sice nevim jaky to ma vyznam,ale pridavam dalsi info...
Ale jeste dneska to zkusim,podle tveho navodu a jsem zvedav co se stahe...
Jinak rano jsem sahal na hadici u chladice a byla tepla a celkem tvrda,sice nevim jaky to ma vyznam,ale pridavam dalsi info...
2,0 V6 automat r.v. 2001
Re: Je to tu zas...Těsnění
jeste jsem se chtel zeptat jestli nemate nekdo schema chladiciho okruhu,treba mi nekde protyka voda a nevim o tom...
2,0 V6 automat r.v. 2001