Problem s radiacou pakou
Re: Problem s radiacou pakou
Je řešení i výměna těsnících manžet, jak píše kolega a může to být rovnocenné novému dílu - ale to je spíš pro kutily.
Pro normálního uživatele je ideální výměna celého setu - pak je maximální předpoklad, že má nadlouho pokoj a nemusí každou chvíli otravovat a zvlášť řešit a platit tu výměnu jedńoho, tu druhého dílu.
Pro normálního uživatele je ideální výměna celého setu - pak je maximální předpoklad, že má nadlouho pokoj a nemusí každou chvíli otravovat a zvlášť řešit a platit tu výměnu jedńoho, tu druhého dílu.
MGF, Tourer, RR P38,R75, MGF Trophy, Rover 200 BRM, Rover 827 Coupe, 827 Sedan, Elise S1, XK8 , Škoda Felicia(60´), 1000(64) + 1100(67)MB, 110R(70,71,72,78,80), Garde(83), W353(67,73)...prostě mě to baví.
Re: Problem s radiacou pakou
V případě atypických, nebo nedostupných těsnění jsou firmy, které Vám vyrobí nové dle vzoru - vyjde to kolem 200,-Kč. V Praze Říha na Černokostelecké.
MGF, Tourer, RR P38,R75, MGF Trophy, Rover 200 BRM, Rover 827 Coupe, 827 Sedan, Elise S1, XK8 , Škoda Felicia(60´), 1000(64) + 1100(67)MB, 110R(70,71,72,78,80), Garde(83), W353(67,73)...prostě mě to baví.
Re: Problem s radiacou pakou
Tak jsem včera poštou obdržel novej hlavní spojkovej válec a hned jsem si to teda i vyměnil. Spojka jde dobře, ale dráhy převodovky jsou pořád stejně tvrdý. Jde řadit pořád tvrdě, jakoby to někde drhlo, občas v tom křupne. V kabině nejde nic vidět, když dám dolů kryt řadičky. Nejde to někde promazat ty táhla, aby to tak nedrhlo?
Navíc jsem včera zjistil, že mi někudy odspodu teče voda pod sedadlo spolujezdce (na pravé straně). Vůbec mě nenapadá odkud. Musím se na to podívat, jenže pořád prší. Nemáte s tím někdo zkušenosti?
Navíc jsem včera zjistil, že mi někudy odspodu teče voda pod sedadlo spolujezdce (na pravé straně). Vůbec mě nenapadá odkud. Musím se na to podívat, jenže pořád prší. Nemáte s tím někdo zkušenosti?
Rover 75 1,8 2004
-
- Příspěvky: 787
- Registrován: pon srp 17, 2009 21:24
- Bydliště: Olomouc
- Kontaktovat uživatele:
Re: Problem s radiacou pakou
Jestli máš střešní okno tak je tam ucpaná hadička na odtok, chce to pročistit, já jsem to měl taky.
Re: Problem s radiacou pakou
Nemůžeš se trošku rozepsat? Kde ji najdu a kudy vede? Jak jsi ji vyčistil?
Díky
Díky
Rover 75 1,8 2004
-
- Příspěvky: 787
- Registrován: pon srp 17, 2009 21:24
- Bydliště: Olomouc
- Kontaktovat uživatele:
Re: Problem s radiacou pakou
Střešní okno má v každém rohu odtokový kanálek . Tyto kanálky jsou vyvedeny ke kolům. Musíš oddělat kryty pod blatníkem stačí odehnout a nahmatat trubičku. Na konci bývá zploštěná a to je hlavní zádrhel ucpávání. Když naleješ do otevřeného okna vodu zjištíš jestli je kanálek ucpaný nebo ne .Je lepší to zploštění hadičky ucvaknout aby byl větší průtok. Není to nic složitého.
Re: Problem s radiacou pakou
Výborně, děkuju. Hned jak přestane pršet, tak na to vlítnu.
S tou těžko chodící řadící pákou někdo zkušenosti nemá?
S tou těžko chodící řadící pákou někdo zkušenosti nemá?
Rover 75 1,8 2004
Re: Problem s radiacou pakou
Je v převodovce dost oleje?
-
- Příspěvky: 6440
- Registrován: čtv zář 20, 2007 19:17
- Bydliště: Šumperk
- Kontaktovat uživatele:
Re: Problem s radiacou pakou
Na převodovce je kontrolní šroub, ale tohle není něco co by se normálně kontrolovalo, spíš je možná čas na to koupit dva litry oleje, starej vypustit a nalejt novej. Nemá smysl podstupovat tu anabázi jen kvůli kontrole, je vhodnější rovnou provést výměnu.
Re: Problem s radiacou pakou
ahojte ja som uy mal problem aj s valcekom spojkovym ten som dal yrepasovat vymena gumieciek kvapaliny a odvzdusnenie...ale teraz mi ide tazko riadiaca paka a zrejeme tam ma uz malo tejto kvapaliny..uy to dost drhne pozrel som si ze tam ide tam MTF40 a teraz moje otazky:
-ak nenajdem tento typ prevodoveho oleja aku nahradu mam hladat?
-mohli by ste mi prosim poradit kde sa to vymiena? kde sa co povoli a odkial to vyteka atd proste cely postup?
dakujem Vam za vase pomocne odpovede
este som si spomenul mam este jeden problem nemam v klime napln a rovno vymenim aj filter len neviem kolko ma to zhruba vide neviete niekto?
dakujeeem
-ak nenajdem tento typ prevodoveho oleja aku nahradu mam hladat?
-mohli by ste mi prosim poradit kde sa to vymiena? kde sa co povoli a odkial to vyteka atd proste cely postup?
dakujem Vam za vase pomocne odpovede

este som si spomenul mam este jeden problem nemam v klime napln a rovno vymenim aj filter len neviem kolko ma to zhruba vide neviete niekto?
dakujeeem

predtym VW Polo 1.4 benzin 44kw
teraz Rover 75 1.8 benzin 88kw
teraz Rover 75 1.8 benzin 88kw
-
- Příspěvky: 6440
- Registrován: čtv zář 20, 2007 19:17
- Bydliště: Šumperk
- Kontaktovat uživatele:
Re: Problem s radiacou pakou
Patří tam MTF 94 a pokud bys ji nedokázal sehnat tak se do výměny ani nepouštěj, potřeba je necelé dva litry takže vem dva litry. Dá se sehnat u Land-Roveru ale i jinde, jen to chce hledat(v obchodech nehledej hledej po servisech).
Postup na výměnu převodovýho oleje je zahřát motor na provozní teplotu(a tím i převodovku). Nechat to 30-45 minut schládnout na rozumnou teplotu. Zvednout auto (auto musí být po celou dobu výměny vodorovně, žádný heverování jedné strany, předku nebo zadku naprosto nepřipadá v úvahu). Připravit si 5 litrový kýbl a sundat spodní kryt motoru.
Z boku převodovky povolit kontrloní šroub(ten hornější) a odšroubit ho. Připravit si do ruky kýbl a z boku převodovky povolit výpustní šroub(ten spodní).
Počkat až to všechno vyteče. Dotáhnout vypouštěcí šroub a pumpou nebo samospádem přes hadici tam natlačit novej olej (flaškou to tam nalít nejde, na tu tam není místo, jedině hadičkou). Nalít přesně tolik oleje aby začal pomalu vytékat kontrolním šroubem a zašroubit kontrolní šroub. Pro oba šrouby použít předepsané momenty (který z hlavy nevím) a nebo to utáhnout na stejný moment jakým jsi to povoloval.
Pylový filtr stojí odhadem 700-900Kč a naplnění klimy médiem v čr stojí buď podle gramáže a nebo zhruba 1000 Kč. Tlak média by se měl měřit každý rok, nejpozději dva. V době kdy už klima nechladí může být docela pozdě.
Postup na výměnu převodovýho oleje je zahřát motor na provozní teplotu(a tím i převodovku). Nechat to 30-45 minut schládnout na rozumnou teplotu. Zvednout auto (auto musí být po celou dobu výměny vodorovně, žádný heverování jedné strany, předku nebo zadku naprosto nepřipadá v úvahu). Připravit si 5 litrový kýbl a sundat spodní kryt motoru.
Z boku převodovky povolit kontrloní šroub(ten hornější) a odšroubit ho. Připravit si do ruky kýbl a z boku převodovky povolit výpustní šroub(ten spodní).
Počkat až to všechno vyteče. Dotáhnout vypouštěcí šroub a pumpou nebo samospádem přes hadici tam natlačit novej olej (flaškou to tam nalít nejde, na tu tam není místo, jedině hadičkou). Nalít přesně tolik oleje aby začal pomalu vytékat kontrolním šroubem a zašroubit kontrolní šroub. Pro oba šrouby použít předepsané momenty (který z hlavy nevím) a nebo to utáhnout na stejný moment jakým jsi to povoloval.
Pylový filtr stojí odhadem 700-900Kč a naplnění klimy médiem v čr stojí buď podle gramáže a nebo zhruba 1000 Kč. Tlak média by se měl měřit každý rok, nejpozději dva. V době kdy už klima nechladí může být docela pozdě.
Re: Problem s radiacou pakou
super dakujem ti pekne dopodrobna si to popisal...este jedna vec k tej klime..kedze si napisal ze moze byt uz pozde(neskoro) ked nechladi..mne uz klima nechladi tak som to auto kupil co teraz? a preco neskoro?
predtym VW Polo 1.4 benzin 44kw
teraz Rover 75 1.8 benzin 88kw
teraz Rover 75 1.8 benzin 88kw
-
- Příspěvky: 6440
- Registrován: čtv zář 20, 2007 19:17
- Bydliště: Šumperk
- Kontaktovat uživatele:
Re: Problem s radiacou pakou
Klima by se měla pustit aspoň jednou za dva maximálně tři měsíce aby byla v kondici(i v zimě), ovšem když není chladivo tak se pustit nedá. Je to kvůli kompresoru aby se promazal atd.
Však to nech naplnit a uvidíš, třeba to pude.
Však to nech naplnit a uvidíš, třeba to pude.