Spousta dogmat tady ...
boogiedrummer10 píše:Zkoušel jsem i psát do Anglie do klubu a tam měnili taky pouze jen pružiny.
Svět je plný trubek, které všemu rozumí jak koza petrželi. Bohužel domyslet souvislosti nebo nedej bože něco komplexně analyzovat, to je schopen málokdo. Neříkám, že je to přesně případ lidí, o kterých píšeš, ale mám zkušenost, že je čím dál pravděpodobnější natrefit na skutečně znalého člověka u nás, než v tom slavném západním světě, který se někdy až příliš nekriticky obdivujeme.
boogiedrummer10 píše:Mám najeto 167000km, nevím v kolika km tlumiče odcházejí.
To je přece individuální. V kratším intervalu bude muset tlumiče měnit někdo, kdo hopsá přes městské koleje a kostky nebo jezdí po rozbitých okreskách stylem vesnické rallye, naopak daleko později ten, kdo jezdí převážně s prázdným autem po hladké dálnici. Někdo 100, jiný 300 tisíc km. Cokoliv mezi tím prostě není špatně.
boogiedrummer10 píše:V Německu jeden majitel Rover 75 má stejné pružiny jako já a nemá problém, tak nevím. Německo má samozřejmě o mnoho lepší silnice, tak nevím jestli to bude tím.
Tak to samozřejmě dávno není pravda, resp. jak kde. Německo mělo ve srovnání s Československem daleko lepší silniční a dálniční síť, když ji po Hitlerovi dobudovali, a v západním Německu taky udržovali, zatímco my jsme budovali hutě a doly a budovy i silnice nechávali chátrat. Dneska po příjezdu do Německa jsem kolikrát překvapený, jak rozmlácenou bundesku tam objevím. Žádná rarita, je vidět, že německá socialistická vláda se už nějakou dobu činí. Dálnice jsou sice povětšinou v cajku, ale na tom se u nás taky pracuje (jistě, pomalu a draze, ale to je jiné téma).